Skate is heerlijk om zo nu en dan gewoon ff op te pakken... Alleen hoop ik volgende keer op wat meer customization van de characters.
Inderdaad. Ik ben vanmiddag weer een paar uurtjes bezig geweest met Skate 3. Gewoon een beetje rond skaten, blijft tof In Skate 4 moeten ze wel in ieder geval een aantal dingen aanpassen om mij blij te maken. Ze moeten die Hall of Meat/copy paste van Jack Ass onzin weg laten, serieusheid van het eerste deel moet terug komen, minder buggy (lopen werkt nog steeds maar half), betere en nieuwe stad (zoals in 1 & 2 gewoon een geheel ipv losse stukjes).
Ja ik kan wel de hele tijd hetzelfde posten over het nieuwe deel, maar daarvan is tot nu toe nog niets gerealiseerd, dus ik doe het maar niet. En misschien weten jullie toch nog allemaal wel wat het was. Oh boohoo.
Cool om te zien dat mensen Skate nog spelen, is idd gewoon gaaf om afentoe weer eens te doen. Lopen is sowieso een van de verbeterpunten, dat halve gedoe is ook niks.
Skate 3 is echt geniaal. Heb een tijdje geleden zo'n 'monster' park gebouwd waar ik redelijk vaak skate, en anders gewoon lekker even door de stad!
Die Jam sessies met AI zijn soms echt vaag, de ene keer halen ze met moeite 2000 punten, de andere keer gaan ze moeiteloos over de 10k heen.. en soms suckt je teamgenoot dan ook nog, dan ben je sowieso fucked.
Ik kom vanavond wel ff een potje skaten. Add me maar ! Dusky, ik voeg je vanavond sowieso wel ff toe.
Ik heb trouwens écht een vet park gebouwd nu. Ik zal proberen er vandaag eens een filmpje van te maken. Onder andere dit park zit er in: [yt]RkmMxR-RRzI[/yt]
Ik had geen zin in een filmpje, dus: http://skate.ea.com/gallery?content...subType=VIDEO&contentType=PARK&itemId=1632840
Er zit wel betaalde DLC in, dus volgens mij kan je alleen in dat park als je ook die DLC hebt. Denk ik.
Omg, ik ging hardstikke dood van het lachen NIET normaal. Tranen bleven maar komen, me keel hardstikke kapot Must.... have..... dis..... game, puur voor die glitches
Who al echt lang geen skate 3 meer gedaan. Denk dat ik vandaag maar is heel de dag skate 3 ga doen. Moet weer effe wennen denk ik met skate 3, @Dusky Demon ziek park zou er wel een keer willen rollen..