Even voor de mensen die zowel deel één als deel twee gespeeld hebben: Welke is leuker/beter naar jullie mening en waarom?? Wil één van de twee namelijk aanschaffen
De eerste is echt basic, de tweede is stuk uitgebreider met nog meer dingen te doen. Veel fans geven om die reden meer de voorkeur aan het eerste... Maar als ik jou was zou ik toch gewoon voor deeltje 2 gaan.
Is idd wel een stukje onrealitischer, dus er zijn vaak superhoge ramps enzovoorts. Maar dat soort dingen vind ik juist vetter.
Ja hetzelfde. Alleen is deel 2 in dat opzicht uitgebreider. Qua realisme ligt het er maar aan hoe je het bekijkt. Deel 1 had ook een megaramp, deel 2 heeft meer van die spectaculaire dingen. Toegeven, van een dam afspringen kun je in het echie natuurlijk beter niet doen, maar in deel 1 zat je weer magisch aan je board vastgeplakt, en kon je dr niet van afstappen om ff bijvoorbeeld een trappie op te lopen, dus hoe realistisch is dat?
Dat misschien wel. Maar dat komt gewoon omdat het de eerste was. Als Skate 2 je eerste is dan heeft het net zoveel sfeer (denk ik). Ik zou gewoon voor 2 gaan. Daar zijn veel meer mogelijkheden en het gebied is een stuk groter.
Dan zou ik zeker skate 2 kopen. Uitgebreide SP en MP, beter dan deel 1, mooie kans om bekend te worden met de skate franchise.
Beter dan Skate 1 zou ik 'm niet willen noemen. Wel uitgebreider qua opties. Echter is de game op sommige punten naar mijn mening niet echt netjes afgewerkt en werkt de loop functie in de game maar voor de helft. Je doet geen miskoop met Skate 2 maar ik ben gewoon meer fan van het eerste deeltje
Besturing werkt hetzelfde idd. Maar in deel 2 kan je lopen, wat een beetje stuntelig is soms, maar beter dat dan helemaal niet kunnen lopen zoals in deel 1. En deel 2 heeft een veel uitgebreidere wereld. Ik denk dat mensen 1 beter vinden omdat het toen nog ''nieuw'' was, maar deel 2 is eigenlijk in alle opzichten beter.
Het is dezelfde stad, alleen dan 'gerenoveerd' Je kunt gerust deel 2 kopen maar deel 1 blijft beter imo