1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Skate. 3

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 3 jul 2009.

  1. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom vind jij die beter dan? Explain ;)
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Omdat dat het eerste deel was denk ik, het had toen iets vernieuwend. Maar dit word jou eerste Skate deel, dus gewoon lekker deeltje 2 nemen imo.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik zou voor Skate 1 gaan, stad is veel toffer en voelt beter en is meer realistischer.
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.878
    Leuk Bevonden:
    2.070
    Skate 2 was gewoon nog niet 'af' leek het wel. IDD het lopen was bagger, maar ook de keuze van de developers om de Skate gewoon 'anti-Skate' te maken, was gewoon irritant.

    Het zal vast wel iets beter zijn dan Skate 1, maar het bracht ook wat meer irritaties met zich mee, en vooral gewoon het gevoel dat als ze er een paar maandjes langer aan hadden gewerkt, dat je dan een briljante game zou hebben gehad, ipv een goede game met veel kleine minpuntjes.
     
  5. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar dit heeft toch geen invloed op het skaten zelf??
     
  6. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Skate 2 heeft betere spots enzo dus ant-skate? Het werkt precies hetzelfde maar dan net ff lekkerder.

    Deel 1 had iets mindere graphics, kleine glitches, mindere framerate..
    Ik snap dan ook niet hoe mensen zeggen dat deel 1 beter was. True, het was op dat moment een revolutie na Tony Hawk maar deel 2 doet dat allemaal hetzelfde maar dan nog een klein stapje verder.
    Als je deel 1 gaat halen, doe je jezelf tekort.
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.878
    Leuk Bevonden:
    2.070
    Nee, maar het skaten wordt je erdoor wel onnodig lastig gemaakt, omdat je bewakers achter je aan krijgt, en sommige spots zijn zeg maar 'afgesloten'.

    Ik weet niet. Ik vind de gameplay gewoon net iets te vaak niet doen wat je wilt doen, en dus frustrerend.
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Gewoon deel 2 nemen als je nog niet bekend bent met de franchise... Anders kan je niet de dam drop doen :+
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    En nu weer over Skate 3. :+
    [gt]61884[/gt]
    [gt]61882[/gt]


    Skate 3 Update
    We return to Port Carverton to see what the Career mode has in store for us.

    February 15, 2010 - EA Black Box's Skate franchise transformed the skateboarding genre (if there's such a thing) from button-based moves to a much more natural (and even somewhat realistic) control scheme where the right analog stick controls your moves. The first release was essentially genre-redefining, whereas Skate 2 put a polishing finish on the formula. With Skate 3, it's quite clear that Black Box is being careful to not fix what isn't broken, and it looks like the studio is fine-tuning the franchise rather than making sweeping changes.

    I've written about the team-based structure before, but as a quick recap, everything in Skate 3 is going to be based around teams, from the online play to career mode. If you're playing the career by yourself, you'll have two AI teammates. If you hop online, friends can join in and the three of you can work through the career together.

    What's curious here is the way that the career is set up. Rather than being a story-driven affair, Skate 3 basically leaves everything up to you. You're already a big shot, so now you're just looking to build your brand. So, you form your own team and work to sell decks. Simple as that, it seems.


    [ign]19212&downloadURL=http://xbox360movies.ign.com/xbox360/video/article/106/1069230/skate3_vdp_021210_flvlowwide.flv[/ign]

    Selling decks is essentially the behind-the-scenes reward system in Skate 3. Practically everything you do, from completing challenges to uploading clips that others watch to creating parks that others skate in, helps establish your brand and, in turn, sell decks. The overarching goal is to reach one million sales.

    What's cool is that the challenges have multiple ways to beat them. Owning a challenge means that you've completed the baseline goal, but if you're good, you'll go the extra mile and complete the Killed goal, netting you extra board sales due to your awesomeness. Black Box has tried to address concerns from some folks that the series has been too hard for non-skaters to get into. To solve this, Owning a goal will be easy, but Killing it will be much more difficult.

    From what I can tell, this means that the game is even more freeform than the past two releases. If you want to hit up a proper skate park, there will always be something to do. If you want to take your skills downtown, you'll find plenty of ways to sell decks. Want to explore the unknown? Because fame can come from practically anywhere, the world is your oyster.

    [​IMG]
    Port Carverton feels familiar.

    In terms of the online mechanics, I jumped into a game with two other guys and we set out to take down a couple goals. Rather than freely skating around Port Carverton, the host would pick a location, we'd warp there and then freeskate until he picked out a challenge for us. We could always decline it or suggest another one, but I just went along with his options. After completing a goal, we'd just be in freeskate again, and he'd choose another goal. This wasn't as freeform as I thought that it would have been, feeling more checklist-esque in nature, for better or worse.

    With regards to how the game feels, see Skate 2. That's not a bad thing, especially with how robust your abilities were, and there are a few new tricks at your disposal, but by and large it's very, very similar.

    Skate 3 is currently slated to ship this May. While a lot of what I've seen reminds me very much of Skate 2, we still haven't seen how the park creator will work out, which could turn out to be a pretty big deal if it's capable enough and the online sharing element is handled well.
     
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Klinkt goed! Maar ik ben vooral benieuwd naar de create-a-park mode.
     
  11. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ik wacht toch maar even met het kopen van een skate-game. Ik denk dat het toch Skate 3 gaat worden, al was Skate 2 geen slechte game om er even in te komen. Lachen om te zien dat er een andere career aan komt dan het 'noobie die de skate-top verslaat'.
     
  12. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt wel heel erg als een Skate 2.5..

    Maar als de online mogelijkheden tof zijn, de stad verandert is met nieuwe spots zal 'm wel kopen. Heb langzaam wel weer zin in skate. (heb deel 2 verkocht :p )
     
  13. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Klinkt meer als een Skate. 2, want ik vond Skate. 2 eigenlijk Skate. 1,5.
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Waren Tony Hawk's Pro Skater 1, 2, 3, 4, 5, American Wasteland, American Wasteland 2, Project 8, Underground en Ride dan zo verschillend?
     
  15. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    De overgang van Tony Hawk's Pro Skater 3 naar 4 was zeker verschillend!
    Vanaf daar zijn ze over gegaan naar complete werelden waar je opdrachten moest voltooien in plaats van twee minuten runs.
    Bij Ride moet je zelfs gebruik maken van een plastic skateboard. Dus ja, er zitten zeker verschillen tussen de delen.
    Hiermee zeg ik overigens niet dat ze allemaal goed zijn en dat tussen alle delen evenveel verschil zit. ;)

    Het beste skateboard spel ooit voor mij blijft toch wel Tony Hawk's Pro Skater 2, zonder twijfel.
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nou voor mij niet hoor. Ik heb Tony Hawk altijd slecht werkende, onrealistische spellen gevonden.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Onrealistisch... ok. Maar slecht werkend? Tony Hawk had altijd heerlijk soepele gameplay.
     
  18. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    NewsFlash! Cuz kondigt skatepark creator aan!
    behold!:


    voor ongeduldigen skip naar 6:15
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2010
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik wil ook bij EA werken! _O_

    Voor de rest is het filmpje totaal niet interessant. Die park creator was al bekend.
     
  20. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    oh god :mad: weer ergens iets gemist. Park creators vind ik mestal heel tof! en hierdoor ga ik em denk ik mr wel kopen!
     

Deel Deze Pagina