1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Skate. 3

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 3 jul 2009.

  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    _O_

    Sowieso heb ik aan alle vier de eerste delen goede herinneringen, maar deel twee was verreweg het tofst denk ik. Qua soundtrack vond ik Tony Hawk ook altijd enorm sterk, zaten echt geweldige nummers bij.
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik doel op de button gameplay. Skate is door de revolutionaire controls toch wel de beste skateboardgame voor mij.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313


    En screenshots:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  4. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg er zin 'an :+
    Als buiten de zomer komt en de zon weer gaat schijnen komt dat 'skate' gevoel ook weer terug, met wat gasten freeroamen, en zeker met de derde deel wordt dat tof, met de nadruk om samen skaten.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ennn de cover;
    [​IMG]
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Tony Hawk 2 (dreamcast) vond ik de beste in ieder geval. Deel 3 nooit gespeeld, en deel 4 had ik op de Xbox, maar die viel eigenlijk zwaar tegen. De gameplay was gewoon te snel geworden en tegelijkertijd was het gewoon te erg over the top geworden.

    Skate 3 ziet er aardig uit in dat laatste filmpje, maar dat vond ik van Skate 2 ook wel in de filmpjes. Het wachten is meer op hoe de gameplay gaat aanvoelen en of we weer dezelfde frustraties krijgen met voetgangers die storend in de weg lopen, of dat belachelijke lopen wanneer je van je board afgaat, en dan veels te snel op je bek flikkert.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [GT]62811[/GT]
    [GT]62813[/GT]
    [GT]62815[/GT]

    Hoe ze je de controls leren is wel slim gedaan. :)
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik ben vooral benieuwd naar de skatepark creator. Maarre, kun je nou wel of niet zelf nieuwe objecten er in plaatsen? Of alleen maar objecten die er staan veranderen?
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Skate 3 krijgt trouwens concurrentie van Shaun White Skateboarding. Moet ook dit jaar komen.
     
  10. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik vind de cover echt verreweg beter als de voorgaande covers,
    Nu zie je tenminste een beetje detail, alhoewel dat voor een game opzich niet uitmaakt hoe de cover eruit ziet, maar het oog wil ook wat :p

    Heb trouwens echt zin in deze game !:cool:
    Spijtig genoeg heb ik deel 2 ooit geruild..:emo:
     
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Als die game van hetzelfde niveau is als de snowboard variant dan weet ik niet of je over concurrentie kan spreken :+
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Vind ik ook, maar wou het melden. :+
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Die bail in story trailer op 1:52 _O_ Ze hebben de physics goed aangepast :eek: Ik ga trouwens zeker op hardcore spelen, dat klinkt echt vet. Sim mode.

    Serieus :eek: Ik moet zeggen dat ik eerder op een 'Snowboard.' van EA Black Box hoop. SWS was best wel kut.
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2010
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Er moet inderdaad nodig weer eens een toffe en goed werkende snowboard game uitkomen. Tijd dat EA de SSX serie weer eens oppakt of met iets geheel nieuws begint wat lijkt op Skate :) Maar goed, dat is een ander verhaal...
     
  15. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ze zeggen limitless, dus dat klinkt belovend!:D Hopelijk werkt het ook net zo makkelijk als Forge in Halo 3. In Matt Hoffman's Pro BMX was het park bouwen echt wel goed uitgewerkt :).
    Hardcore klinkt inderdaad wel vet.

    Ben best wel psyched voor deze game weer. Wordt denk ik een pre-order voor mij (is dat mogelij ergens?). Waar ik vooral op hoop, is dat de sfeer weer helemaal goed zit. Dat vond ik het grootste minpunt van Skate. 2, wat ik ook gewoon een goede game vond, maar in Skate. was de sfeer briljant!
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Amped4?
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nee. Amped was wel leuk zeg maar, maar ook fucking onrealistisch. Ik zou liever iets met het realisme van skate zien. Ook de indeling van de berg. Ook met een leuke storyline (en die van SWS was echt de kutste van allemaal, fucking muntjes verzamelen).
     
  18. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Stoked is best wel realistisch. Jammer dat de media over deze game heeft gekeken. Is ook nauwelijks verkrijgbaar.
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nauwelijks verkrijgbaar? Zelfs voor 19,49 te bestellen. Maar is die best realistisch ja? Want in filmpjes leek dat niet echt.
     
  20. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Levertijden zijn best lang. Ik had 'm vroeger een keer besteld ergens maar die was toen gecancelled omdat ze 'm niet konden leveren (ook al stond ie wel in het assortiment). Maar het kan nu veranderd zijn.

    En realistischer dan amped en shaun white. Maar mind you, er word wel gezegd dat de game eigenlijk alleen voor ''die-hards'' is.
     

Deel Deze Pagina