Ik woon in de buurt van Den Bosch ja , kom regelmatig bij de Down Town voor schoenen en shirts en dergelijke.
Ja, ik vanavond wel. Volgens mij heb je nog in mijn vriendenlijst van een eerdere keer dat we Skate 2 deden .
Dat EA Black Box pre-order skatepark bestaat trouwens echt. Soundtrack onthuld: http://skate.ea.com/news.action?newsId=Skate 3 soundtrack-20100319062815691.xml
Skate 3 is binnenkort gelukkig beschikbaar bij MediaOffer. Gelukkig, aangezien FRS nu weer duur is geworden.
Awesome!*) De Skate games krijg ik altijd van m'n pa (hij herkent échte must-haves), dus ik moet maar even zorgen dat hij eens gaat pre-orderen .
Welcome to the Demo trailer [gt]64154[/gt] Ik hoop dat mijn neef ook Skate 3 gaat halen, zodat we een crew kunnen maken .
Die demo downloaden kan zeker geen kwaad. Maar wat een realistisch val beeld als die 3 gasten op elkaar knallen.
Ik ben benieuwd naar de demo. Zo te zien kan je in de skate school en in (een deel van) het university district. Chris Parry heeft trouwens aangegeven dat de hardcore mode ook in de demo aanwezig zal zijn. Ook heb ik vernomen dat in de hardcore mode de 'grind suction' (dus dat je als je richting een grindbaar object springt er automatisch opgezogen wordt) weg is. Klinkt goed! Volgens mij maakt die hardcore mode het spel een stuk leuker! Ook heb ik op internet (skatefluckit forums) gelezen dat de stad niet langer 1 geheel zal zijn, maar 3 afzonderlijke districten,die in het totaal alsnog groter zijn dan New San Vanelona, maar goed, ik weet niet wat ik hier van moet denken. Ik oordeel pas als ik hem heb.
*chievo's in startpost. Ik vind de achievements wel aardig, maar niet echt geweldig moet ik zeggen. Ik heb sowieso een hekel aan online achievements.