1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Skate [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 29 sep 2007.

  1. Mitch rules

    Mitch rules ODX.com FC

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    540 kan je makkelijk maken bij dat Skate geval. Doe gewoon een ollie 360 en net voordat je op de grond valt draai je met je rechter stick nog ff de kant op waar je naar toe draait. Kijk maar als je gewoon een ollie doet en je schuift dat rechter stickje naar de kant toe dan gaat je board een beetje draaien. Zo win je altijd van de comp.
     
  2. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarschijnlijk dus wel aangezien je ander waarschijnlijk tussen de 90-100 had gescoord. Ik haalde zelf een 95 op die jump. Via het pauzemenu kan je hem ook nog opnieuw proberen als je het wil testen.
     
  3. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook 100.00 score bij Big Air Xgames. Was een 900 Christ air met daarna een 900 No footer.

    Ik heb na de Xgames ook nog een keer belachelijk veel punten gehaald met een andere advanced grab op die big air. Weet alleen niet meer wat, was iets van 6000 punten in 1 sprong :9
     
  4. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    1. Doe die filmpjes waar je ook lange grinds in moet maken in the res. Daar kan je in het midden van de straat makkelijk op de stoeprand grinden en steeds ook weer een andere grind doen. Je haalt op die manier ook makkelijk veel punten.

    2. Als je een 540 graden draai wilt maken moet je als je een spin naar rechts maakt niet alleen de linkerstick naar rechts duwen maar ook de rechterstick naar rechts duwen. Je maakt hierdoor net dat kleine beetje extra spin waardoor je hem als 540 land.
     
  5. Achillias

    Achillias Guest

    5000 punten is wel heel erg veel zeg voor op straat :x alleen in de halfpipes gaat het mij redelijk vlot vanaf.
     
  6. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    voordat je aan die coverage begint, zorg dan dat je al een multiplier van 3x hebt. En dan begin je gewoon te grinden naar beneden in the res :).
    doe een grind, 360 flip to grind, weer een fliptrick, en bij elke fliptrick 180° draaien. Dan zit er er direct aan hoor :).

    Ik heb nog 3 filmpjes die ik nog moet doen voor de achievement te halen. Eéntje lijkt mij echt moeilijk:
    er staat daar bij "grab to grind to fliptrick" ofzoiets in die aard :confused:
     
  7. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Zorgen dat je multieplier op 3x komt door moeilijkere fliptricks te maken en wat langere sequences te maken met manuals en verschillende advanced fliptricks. Dan heb je in 10-15 seconden een paar duizend punten.
     
  8. Achillias

    Achillias Guest

    lijkt me toch niet zo moeilijk gewoon springen en dan de RT button inhouden en proberen te landen op een stoep of pijp zodat je grind, zodra je gegrind heb met een flip trick ervan af jumpen.
     
  9. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    nou ik heb hem dus gekocht en ik kan er maar een ding over zeggen. GEWELDIG:thumbs:
    alleen nu zit ik vast bij
    Storefront
    -Gap to the street
    -Do 1 manual
    ik weet niet wat ik moet doen.
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2007
  10. Achillias

    Achillias Guest

    Lol heb hem toch gehaald, in het skatepark dat ook in de demo zat. jesus wat was dat frustrerend :emo:

    Anyway nu zit ik voor een andere raadsel ik moet nu een filmpje maken waar ik 10 meter ver moet jumpen (geen probleem) 1.750 points moet halen (makkie) maar ook 5m powerslide.. ik weet hoe ik een powerslide moet doen maar het lukt me maar niet om 5 meter te sliden?

    Kut filmpjes :emo: , geef nu maar gewoon mijn laatste skate magazine cover zodat ik X-games kan doen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 okt 2007
  11. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Deze heb ik ook weer gedaan in the res maar deze kan je bijna overal wel halen waar de weg een beetje naar beneden loopt. Je haalt zo'n powerslide alleen als je snelheid hebt opgebouwt door een weg te pakken die naar beneden loopt en dan lukt het je met gemak.
     
  12. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben nu bij een opdracht dat ik over een bushokje heen moet en 400 punten moet halen dat lukt mij maar niet om op dat bushokje te komen. iemand tips?
     
  13. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    al vroeg naar beneden bukken en heel snel naar boven duwen en dan de trigger vast pakken. In een manual landen en weer mooi er af springen. Het gaat er vooral dat je het snel doet zodat je extra hoog springt.

    @winterbaseNL, kijk eens in je mailbox of je nu wel de email hebt ontvangen. Het lukte mij ook om voor I don't smile de email te verzenden.
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    @ Iglo,

    Ik ben nu bij de stap om een Email log in te activeren zeg maar maar ik krijg deze melding The email address you entered appears to be invalid. Dat krijg ik bij elk email adres wat ik heb geprobeerd, dat zijn er op dit moment zo'n 6..
     
  15. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Een powerslide van 5 meter red je ook wel door gewoon een paar keer te pushen en dan te sliden hoor. Maar het is wel het makkelijkst om het op een helling te doen.
     
  16. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet precies waar, welke stap je bent. Je bent nu een email account aan het aanmaken neem ik aan?
     
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik had een email ontvangen EA in mijn box, zoals jij zei. Toen heb ik een naam en pass aangemaakt en nu moet ik hem updaten naar een email account alleen lukt dat nietO-)
     
  18. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel is echt belachelijk goed. Ik zou er eerlijk gezegd meer dan 54 euro voor over hebben :x. De meerwaarde die je eruit haalt (voor mij persoonlijk dan). Gisteren heb ik gewoon een paar uurtje zitten rond skaten op zoek naar mooie stairs, dan een trukje doen en screenshots maken. Alleen lukt die replay's editten nog niet zo goed. Ik heb hier eens een link gezien naar een tutorial, weet iemand die misschien nog staan?
    Wilt iemand misschien dit weekend ook eens afspreken voor een potje S.K.A.T.E of "own the spot", bij zo van die games kan je gemakkelijk wat zeveren :).
    Kan je trouwens ook zelf een "own the spot" maken, zou wel machtig zijn :).

    edit: als je snel 5000 punten wil halen, doe dan gewoon zoiets: http://skate.share.ea.com/profiles/2101/posts/413152.aspx
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2007
  19. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    HE Shagoe check onze site daar vindt je genoeg mensen die online willen skaten etc.
     
  20. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    via deze pagina moet dat: https://profile.ea.com/duallogin.do
     

Deel Deze Pagina