1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Skate [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 29 sep 2007.

  1. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    meteen helemaal beschikbaar!, alhoewel je wel bepaalde dingen moet unlocken zoals de x games om er te kunnen skaten, plan b skatepark en nog een park met hele grote ramps ;)
     
  2. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    oke dat ik vind ik wel een belangrijk ding .. ik vind Skate games over het algemeen gruwelijk .. alleen op een of andere manier haakte ik bij de laatste tony hawks al snel af .

    Om het feit dat je die letters enzo moest verzamelen en allemaal van die onrealischtische en bijna ommogelijk te behalen dingen .

    Dus als jullie zeggen dat het met "Skate" zeker anders zou zijn dan ga ik hem wel halen denk ik :)

    Ohja .. hoe is de multiplayer ?
     
  3. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Multiplayer is een beetje laggy maar is heel leuk in player matches.

    De doelen zijn stuk realistischer, ze zijn meer gericht op het uitvoeren van tricks en combotjes maken dan letters verzamelen en dergelijke.
     
  4. Achillias

    Achillias Guest

    Spel eindelijk uitgespeeld :) PS3! versie.
     
  5. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    heel raar... maar zodra ik nieuwe kleding wil kopen in een shop, loopt die bij het laden heel eventjes vast, en gaat die daarna weer verder, mr zodra ik een nieuw shirt wil kopen gaat die niet meer zo soepel, hij laad de shirts niet meer, iig niet allemaal, en zodra ik van het ene merk naar net andere merk ga in shirtskeuze zie ik de lijst niet meer van de shirts, en reageert hij niet meer op welke knop ik druk :confused: dan duurt het ongeveer 1 minuut of langer voordat die weer wat doet, kan ook de shirts niet aanpassen, doet die heeel erg traag over... de cd heeft geen krassen of andere mankementen, hebt de 360 nooit bewogen wnr het spel erin zat ofzo.... heeft miss iemand hier er ook eens last van gehad, weet iemand misschien een oplossing?
    EDIT// oja... ik heb hier in het begin nooit last van gehad, voor de rest in de game loopt wel alles soepel, alleen dat kleren kopen niet meer dan..
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2007
  6. Gorilla J

    Gorilla J Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen nog maar 5,500 punten halen in een no-skating zone en dan heb ik alles af. Maar ik krijg em niet voor elkaar, waar is dit het beste te halen? :E
     
  7. chaoswolf360

    chaoswolf360 Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    is makkelijk je moet gewoon een beetje klooie met grabs op de grond ziet er niet mooi uit maar zo haal je het wel en een beetje 360flip enzo.btw dat park van danny way is echt lijp.
     
  8. Gorilla J

    Gorilla J Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel net even gespeeld, ga ik online heb ik meteen een achievement, ik was van like wtf 8)

    Top spel \o/
     
  10. osiris360

    osiris360 Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net hetzelfde, kom er onnozel van. Doe ik er een half uur over om eindelijk es een shirt te vinden dat ik wil kopen.
     
  11. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    heel erg irritant idd... mr ik ga er voortaan '' rustig '' doorheen, dus niet snel snel naar beneden voor dat shirt, mr gwn laten laden, heb geen andere oplossing gevonden hoe het gefixt kan zijn... mr t rare was, toen ik m bij een vriend speelde deed die weer wel gwn soepel, was ook mijn DVD van skate die ik mee nam naar hem :/

    @ madoperator, ja die achievements zijn soms alleen 2 knopjes indrukken, net als je naar xbox live gaat en dan naar Skate.TV een online sessions bekijkt, meteen achievement :9
     
  12. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    toen ik mn 2e x game won lieptie toen ik de achievement zou krijgen vast.. hierdoor zijn er ong 400 gs 'bijgeglitched' allemaal online achievements terwijl ik maar 1 online potje heb gespeeld.. alle milestones terwijl ik in mn menu nog een aantal dingen zie die ontbreken.. leuk en jammer tegelijk!
     
  13. Ztefann

    Ztefann Do we Care

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand 'bonez' al vrijgespeeld? Dan moet je alle botten 3x breken geloof ik, en dan kan je met een geraamte skaten.
     
  14. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    ja net gehaald! gewoon bij die ramp van xgames.. ff der vanaf skaten..
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    ik had hem toevallig gisteren gehaald. Ik had 12 botten gebroken met aan de rechterkant van de megaramp bij de xgames afgaan met een christ air.

    Ik ging trouwens echt helemaal uit mijn dak toen ik die challenge van Rob & Big had gehaald. Ik had bijna 2 uur zitten kloten en toen had ik het gehaald. Geweldig, ff mijn kamer rondgerend, op de grond gestampd, op mijn bed gesprongen, op tafel geslagen, geschreewd, ik kon mijn lol niet op. Maar dat was een half uur daarvoor wel anders. Wat heb ik zitten schelden zeg :+

    Maar ik heb het bijna gehaald (de milestones nog niet dan), ik heb de jam in de Mega Compound gehaald.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2007
  16. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Gefeliciteerd dusky.\o/ Wees blij dat je hem hebt want er zijn erg veel mensen die hem heel moeilijk vinden.
    Als er nog mensen zijn die zin hebben in een skate competitie kijk dan hier.
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik had hem gehaald door gewoon op dat ding te gaan staan en dan aan de linkerkant de fs crooked te maken (als je goofy staat).

    Maar ik zit met een probleem. Ik heb Trasher en The Skateboard Mag uitgespeeld incl. de filmpjes en de Mega Compound, ik heb alle Pro Challenges gedaan, alle S.K.A.T.E. Challenges, er staat nu niets meer op mijn map, maar toch heb ik de achievement van 'complete all challenges' nog niet. Hoe kan dit?
     
  18. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb deze game ook sinds vanochtend .. en hij is echt Gruwelijk !

    maar ik heb me eerste foto op een Magazine te pakken .. maar hoe kom ik bij de "shop" ?

    edit : ben er al :)
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2007
  19. Gorilla J

    Gorilla J Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here. :mad:
     
  20. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    dan heb ik denk enorme geluk gehad ik had hem in een keer gehaald.
     

Deel Deze Pagina