Nog 2 exp en dan ben ik Icon Trickster! Maar die site van EA is echt k*t zeg! Als ik in log en dan naar skate real ga dan logt hij me weer uit en kan ik niet meer inloggen. Hoe kom ik nou ooit nog bij My Stuff? Anders krijg ik die achievement van Skate Celebrity nooit...
Als ik Skate opstart, en m'n profile laad, dan blijft ie heeeel lang op dat laadscherm staan.. Iemand een oplossing hiervoor?
Volgens mij is dat jammer genoeg normaal. Zouden jullie ook nog op mijn filmpje kunnen stemmen want nog 4 stemmen en ik heb 1 van mijn laatste achievements.
Heb skate geruilt voor AC. Binnenkort haal ik misschien weer Skate hoor want ik mis het wel hoor . Maar ik was bezig met een grote vid. maken en hier is het resultaat: [yt]ivXfZcYXlJM[/yt] Graag reacties
Als ik in de game zo'n filmpje wil kijken van iemand, en beoordelen, loopt ie altijd vast .. hebben meerdere mensen dit probleem?
Leuk filmpje alleen een overkill aan shove-it's en kickflips/heelflips. Het zou vetter zijn als je 360flip, inward hardflip etc out gaat ipv kickflip in, nosebluntslide en heelflip out.
Ik heb Skate besteld €38,99 heb ik er voor betaald @ Play.com, goede deal dus. Nu nog paar dagen wachten (2-3werkdagen zeggen ze, ook naar NL) en dan kan ik eindelijk de demo verwijderen
Word dit spel hier nog een beetje gespeeld? Ik heb skate nu ruim een maand maar vind het nog steeds erg leuk, vooral online (spot battle). Soms dan heb je wel van die gasten die in 2 tellen een x3 multiplier halen.. x2 multiplier lukt me nog wel in 2 tellen, maar x3 multiplier WTF.
Dat is niet zo heel moeilijk hoor. Gewoon advanced flip + spin to manual dan weer een advanced flip + spin to nose manual en dan met een advanced flip + spin er weer uit en dan zit je op x3. Dit kan je in 5 seconden wel doen. Als er ook nog een rail in de buurt is dan kan je natuurlijk ook je multiplier halen op die rail wat nog makkelijker is.
Lol, ben net begonnen met het spel maar waar jullie het allemaal over hebben is mij een raadsel (kickflip dit en kickflip zo)
Ik ben nu bij de fotoshoot voor in mijn 2e Magazine. Heb 2 opdrachten 'Make a Manual' en 'Gap To The Streets'. Ik weet hoe je een Manual doet maar snap die Gap To The Streets niet zo, heb van alles geprobeerd maar het gaat niet. Iemand die deze opdracht zich mischien nog herinnerd ?
Begin vanaf de plek waar je begint. Je doet een manual op die plek waar die moet (die vierkante box naast die trap) maar aan het eind v/d manual moet je even een (n)ollie maken zodat je op de weg terecht komt en niet op de stoep
Dat is niet verkeerd. Is Story mode soms kort? Bij Tony Hawk ben je er ook geregeld betrekkelijk snel doorheen, maar ben je vaak lang bezig om alle gaps en cash icons etc te vinden.