1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Skate [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 29 sep 2007.

  1. Gorilla J

    Gorilla J Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan m'n foto's & filmpjes nergens terug vinden :*
     
  2. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga deze game morgen maar eens halen!
    Maar kan iemand mij vertellen hoe je precies een hippie flip maakt?:+
     
  3. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Een kickflip goed timen ofzo :9

    Ik ga hem straks waarschijnlijk halen, anders morgen :)
     
  4. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Die challenges worden nu echt behoorlijk pittig..
     
  5. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Voor de mensen die moeite hebben met de S.K.A.T.E. challenges, Als je een 540 spin maakt dan win je altijd want om een of andere reden kan de computer maar geen 540 spin maken. De ideale strategie is dus:
    1-ollie 540
    2-nollie 540
    3-kickflip 540
    4-heelflip 540
    5-ollie 540
     
  6. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Op zondag? Dat vind ik best knap:)
     
  7. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Het is anders hier in Deventer koopzondag. ;)
     
  8. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    In Oldenzaal is het ook koopzondag dus het zal daar ook dan wel koopzondag zijn :)
     
  9. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je wat echt jammer is in dit spel. dat je toffe spots die je ontdekt niet zelf kaan aangeven op de kaart, zodat je ze altijd weer makkelijk kan terugvinden.
     
  10. Gorilla J

    Gorilla J Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    snap zelf echt geen reet van die ea site, heb me al duizende keren ingelogd maar heb geen idee hoe je datn je eigen stuff kan uploaden
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Wil iemand even wat filmpjes maken in en rond dat DIY skatepark? Dat lijkt me erg cool.

    En voor 57,50 kan ik hem bestellen op GCshop.nl, maar dat is nog steeds wel duur. Maar ik wil hem zo graag :'-( Maar Halo 3 heb ik ook nog niet uitgespeeld. Wat een luxeprobleem |:-:D

    EDIT: Ik heb hem besteld :D
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2007
  13. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    damn wat zijn die laatste paar footage die je moet doen irritant zeg... het lukt me steeds niet om een goede line te vinden:'-(
     
  14. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kun je je shit online uploaden. Als ik op de skate site kom en ik ga naar my stuff. moet ik me registeren. Dan krijg ik dat witte scherm met inlogg shit enz. dan log ik in maar dan blijf ik steeds weer terugkeren naar dat witte scherm. wat moet ik doen om dan ingelogd weer op de skate site te komen om me geuploade video te bekijken?
     
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Loopt het spel bij iemand anders ook vast als ie een locaal opgeslagen replay wil kijken ?

    Had een hele mooie trick, opgeslagen op de harde schijf, maar ik kan 'm niet kijken aangezien de 360 vastloopt tijdens het laden van de replay. :'-(
     
  16. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Kom op iemand. Leg ff uit hoe je je tag kan linken aan je ea account, dit is met nog steeds niet gelukt. Ik zie een zooi mensen die het wel gelukt is, als er 1 zo vriendelijk zou willen zijn dit uit te leggen graag :)
    Ik kom wel bij het deel dat je je gamertag kan linken, dan vul ik mn gamertag in en gaat ie gewoon verder maar er is dan volgens mij niets gelinkt.
     
  17. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    "Kom op iemand" <- LoL. Als je even verder kijkt dan je neusje lang is en deel 1 van deze thread even doorleest zul je zien dat vrijwel niemand een antwoord heeft op jouw vraag, die tevens ook al 50 keer eerder werd gesteld. Stuur een mailtje naar EA, registreer op hun forums, whatever. Je tag aan je EA account linken zou kinderspel moeten zijn, maar soms werkt het en soms niet...hier heeft niemand een antwoord op.
     
  18. Gorilla J

    Gorilla J Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is me wel gelukt maar ik weet niet eens hoe eigenlijk. Ik heb een soort account met me e-mail moeten maken...en daar moest ik dan weer een ''classic'' account ofzoiets aan vastkoppelen (die ik ook weer ergens moest maken), en toen werkte het opeens... :x
     
  19. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    kan je ook normaal zeggen en niet zo beterwetend van dan je neusje lang is. Probeer het de volgende keer eens, een normaal antwoord :+
     
  20. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik zeg iets nog altijd op mijn manier. Daarnaast is hier al een assload aan andere gasten langs gekomen die dezelfde vraag gesteld hebben en zich ook NIET de moeite hebben gedaan om zelf initiatief en effectiviteit te tonen. Dus...inderdaad, kijk even verder dan je neusje lang is, dan zul je je antwoorden vinden.
     

Deel Deze Pagina