1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Skate [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 29 sep 2007.

1. JawedJust

JawedJust Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De story mode is vrij kort ja. In 10 uur ben je er wel doorheen. Maar als je alle achievements wilt halen ben je langer bezig, en dan heb je natuurlijk ook nog online wat ik nog redelijk vaak speel. In career modus heb ik nu zo'n 22 uur gespeeld, met online komt daar nog zo'n 15 uur bij. Meer dan genoeg dus \o/

En na lang gekut is het me gelukt met die EA account koppelen aan je gamertag. Dus wie zin heeft om te stemmen op mijn filmpje:
    http://skate.share.ea.com/profiles/40835/posts/674602.aspx

2. jordtie

jordtie Xbox360!

Leuk Bevonden:
    0
    Hey allemaal,
    Ik heb een vraagje;

Wat is je style?
    Wat is je gesture?

Je stance weet ik al, of je linker of rechter voet voor staat.

Bedankt alvast!

3. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Stijl is je manier van skaten, of je wild bent of dat je gewoon rustig skate. Het heeft niets met de gameplay te maken. Gesture is de manier waarop je op andere reageerd, niet gameplay afhankelijk.

4. jordtie

jordtie Xbox360!

Leuk Bevonden:
    0
    Okee, dankjewel:D

5. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Sinds gisteravond weer Skate gespeeld en ik toen liep ik tegen een vervelend probleem aan. Als ik in die skateshop ben om nieuwe kleertjes te kopen dan laadt de kleding die je aan de rechterkant van je scherm ziet heel erg traag. Als ik vervolgens op X druk voor een preview dan zijn we ook weer een halve minuut verder voordat hij eindelijk dat geen previewd wat ik wil zien.

Voorheen nooit last van gehad, iemand anders die dit probleem herkent? Of misschien weet iemand hoe ik het oplos...

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Heb er ook last van. Weet niet hoe het komt/hoe ik het op los maar ja ik koop nooit meer rommel dus ik heb er nu geen last meer van :+

7. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Fijn dat ik niet de enige ben:) Anyway, vandaag toch nog wat achievements binnen weten te halen. Moet nu nog alleen de non skate zone milestones. 3 uur skaten in zo'n gebied, me teller staat op dit moment pas op 1 uur en 4 minuten dus dat wordt nog even door skaten.

8)

8. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je je sponsor kiezen

9. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Ik neem aan dat je de eerste (board)sponsor bedoeld?

Je krijgt op een gegeven moment een bericht via je mobiel van een gozer die je verteld dat er van elk skateboard merk een proskater in de stad is. Deze staan op je map aangegeven als kleine mannetjes, in het blauw als ik me niet vergis.

Ga naar de pro skater van het merk waar jij voor zou willen skaten en doe zijn challange, als je deze challange tot een succes hebt gebracht mag je tekenen bij die sponsor.

Misschien is het handig om volgende keer je vraag wat uitgebreider te vertellen zodat we wat makkelijker kunnen helpen. In dit geval lijkt het me dat ik het nu wel bij het rechte eind heb en dat je bij de eerste sponsor bent maar, in Skate heb je de mogelijkheid tussen sponsors voor je board, schoenen, trucks en boardwieltjes, deze laatste drie kom je later in het spel tegen.

10. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er aant begin een getekend en nu wil ik een andere of kan dit niet??

11. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan niet. ;)

12. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Hmm.. Zet je skater op 'n plek waar de guard niet kan komen, en ga ff lunchen ofzo :+

13. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Met een elastiekje oid om je linkeranaloge stick zodat je controller niet uitvalt. 8)

14. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Of gewoon je kabel in je controller en daarna valt ie niet meer uit :+

15. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Idd, heb niet voor niks zo'n kabel gekocht :thumbs:

16. Remco

Remco Guest

Weet iemand een goede spot waar je die 1080 kan doen voor die recording troep?
    Zijn dat de Milestones BTW?

17. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    xgames of de ramp van danny way en de milestones staan in dat boekje bij je start menu

18. Remco

Remco Guest

waar is die dan??

19. JawedJust

JawedJust Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die ramp van de x-games moet je unlocken. Voor die filmpjes kan je trouwens ook telkens een 180 graden draai doen, gewoon op de grond, tot je bij 1020 graden bent.

20. Remco

Remco Guest

serieus?
    Das triest..

Deel Deze Pagina