Camera is inderdaad soms het enige punt van kritiek. Vooral bij vert skating doet hij soms rare dingen. Maargoed als dat de prijs is die ik betaal voor het vetste board control systeem tot nog toe, heb ik daar niet zo'n probleem mee.
Waar kom je niet op ? Die steen, doe gewoon een trick en je lang op die steen, dan doe je een manual naar achter en als je bij de rand bent een fliptrick of een andere trick naar de weg.
Die manual lukt me niet ik druk steeds te ver naar beneden zodat ie voor een ollie ik doe het steeds verkeerd, tipje?
Ben je al naar die gast geweest die je de Manuals uitlegt ( In die Skatepark is ie waar je begon met de game ). En je moet een Manual met de linker stick maken he, niet met de rechter want een ollie doe je met de rechter en Manual met de linker.
Nein, das ist nicht richtig Fiasco! Rechter stick gebruiken, lichtjes naar beneden drukken et voilá, un manual! *)
Ahja, dan spijt het me Kingof360. Dacht elke keer dat het met de linker was. Je moet gewoon een heel klein stukje naar beneden en zachtjes, als het je echt niet lukt kan je altijd proberen een manual omhoog te doen, dan moet je met je stick naar boven. Lukt het dan toch niet, blijf dan wat oefenen bij die Skatepark tot dat je het echt kan!
@lenny Bedankt voor je bijdrage top man! Ik zal het gewoon moeten proberen er zit helaad niks anders op.
het punt tussen de positie waarin de stick "neutraal" staat en helemaal naar beneden, dat moet je hebben .
Oke, Skate is echt een goed spel hoor. Ik heb al uitgespeeld maar ik speel het nog steeds. Maar de xgames is niet zo heel leuk hoor gaat na een tijd vervelen je moet gewoon lekker in de stad rondrijden. BTW: Lijkt me ook wel vet als ze een EA Snowboarding maken met dezelfde besturing
Amped 1 en 2 komen aardig in de buurt. Daarbij bestuur je met je rechterpookje je handen en hoe je daarmee je board vast pakt. Moet overigens zeggen dat het maken van flips bij amped een stuk vloeiender is dan bij Skate.
Ja, maar bij amped 1,2,3 ziet alles er nep uit het is hetzelfde als bij tony hawk. Skate lijkt net echt ook zoals je in filmpjes ziet dus als ze ook nou EA snowboarding maken heb je weer een sport game erbij Maar ik kan nog wel verder met skate.