1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Skate [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 29 sep 2007.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Het moet zoals het er staat, hoe vervelend het ook is. Heb ook vaak zitten schelden en hem uitgedaan omdat het me niet lukte, maar als het dan een keer wel lukt dan is het echt vet. :cool:
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mja, dat vermoedde ik al. Af en toe is het nog erg vaag wat je nou echt moet doen. Probeer het later nog wel eens. Zul je zien dat het dan wel lukt.
     
  3. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik zit nog ergens in het begin, dan moet ik: gap over the street en dan een manual doen. Is me nog steeds niet duidelijk 8)
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Doed :+
    Meestal is het wel duidelijk waar je moet gappen en welk stuk je dan een manual moet maken 8)
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Net nog even gespeeld. Of ik ben in een bad mood, of ik vind het spel gewoon saai en niet leuk. Demo vond ik erg tof, maar full game trekt me niet bepaald ofzo. Loop nu maar wat rond te skaten naar een spot die me dan toch weer niet lukt. Verder kom ik niks tegen om echt te doen.
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    We moeten ook nog een keer met z'n allen online free skaten in de X-Games mega compound ;)
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Is dat met die super ramp? Dat lijkt me wel tof.
     
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Als Skate 2 er is ben ik van plan op SkateFlickit wat skate avondjes te organiseren :) Dus lijkt het je wat, kom eens langs 8)
     
  9. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik wil ook best wel wat met Skate nog online kutten. Lijkt me wel tof :cool:
     
  10. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game vandaag hier gekocht. De demo was erg vet moet ik zeggen. Alleen lukte die missie niet waar Zeepsop ook is:)
     
  11. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Grab je board in de lucht dan spring je verder en/of flick je stick snel omhoog op het allerlaatste moment.
     
  12. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Net de 'main storyline' voltooid, moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat je eerst heel veel dingen moet doen en er weinig voor terugkrijgt, en het dan opeens heel snel gaat met alles :mad:
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hoe bedoel je veel moet doen weinig voor terug krijgt? Je kan nu toch op de dikste spots skaten?
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Vanavond ga ik wat online boarden, voeg me maar toe WinterBaseNL. Heb geen headseth, houd niet van slap gelul dus dat je dat weet :p
     
  15. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    eerst doe je er elke keer stuk langer over om op cover te komen, nieuwe sponsors te krijgen enzo, en dan opeens moet je eens stuk minder doen voor die dingen, en dan is het opeens afgelopen :p
     
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Hmm, elke keer als ik een career of freeskate opstart gaat mijn beeld de lucht in en krijg ik gare strepen over huizen enzo. Heel vaag, is dit bekend? En dus iets tegen te doen 8) Het begon zomaar ineens, disc is ook gewoon in prima staat.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Heb ik ook gehad, even mijn screens zoeken. Heb ik hier wel eens gepost, even kijken voor je.

    Zo had ik het + stukken grond weg, daarna die cd schoongemaakt met tandpasta en toen deed hij het weer. Hebben wel meerdere mensen gehad, volgens mij veel CD's niet goed gedrukt of iets in die richting lijkt mij.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2009
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Nee, zo had ik het niet. Ik ga gewoon de lucht in ofzo. Heel vaag, dus ik moet me disc schoonmaken?
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Maak eens wat screens anders. Je zou het kunnen proberen, of het bij je zal werken weet ik niet.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Game al geprobeerd te installeren?

    edit: Hm, die zin klinkt raar. :+ Ach, je weet wat ik bedoel.
     

Deel Deze Pagina