Je moet proberen daar in die hoek op die extension proberen te komen. Daar zet je dan je session marker neer. Dan rijdt je gewoon (eventueel in een manual voor een 5-0, misschien wel makkelijker) over de coping heen om te grinden en dan maak je een dikke fliptrick met zoveel mogelijk rotaties in het lagere gedeelte van de ramp en dan heb je het gehaald
EDIT: Ik zie dat je die al hebt inmiddels. Voor veel van die filmpjes kun je trouwens terecht in The Rez. Daar heb je veel snelheid en daar kun je op de stoepen lange grinds maken en door de hoge snelheid een lange powerslide maken. Als je dan zoveel meter moet draaien en zoveel rotaties moet hebben of zoveel punten dan moet je gewoon blijven grinden en (bijvoorbeeld) kickflip 180's maken.
Je moet een magazine (ik deed eerst The Skateboard Mag, ik weet niet of dat standaard is) helemaal uitgespeeld hebben, voordat je mee kan doen aan de X Games. Als je The Skateboard Mag en Trasher allebei hebt uitgespeeld dan unlock je Danny Way's Megacompound.
Laatst bewerkt: 14 jan 2009