* steekt hoofd om hoekje * Hoe breek ik het makkelijkst mn bovenbenen in skate.? Het lukt me telkens niet en ik moet ze tien keer breken voor die milestone... :{
Naar de X-games stadion gaan, naar de ramp natuurlijk. Dan van de rechterkant af springen, maar wel christ air doet. Na een paar keer heb je et wel 3x gebroken Zo is et mij gelukt tenminste
Hollywood letters? Waar zitten die? Yaay, ik heb alle Pro Challenges gedaan! Moet alleen nog maar 2 filmpjes en dan ben ik klaar! Met de challenges dan.
Jawel, alleen in de online achievements gaat redelijk wat tijd in zitten. En voor de Skate Celebrity ben je afhankelijk van andere mensen.
Ik ben afhankelijk, afhankelijk van jullie. Zouden sommigen zo aardig willen zijn en willen stemmen op mijn videootje ? http://skate.share.ea.com/profiles/82834/posts/1657638.aspx Als iemand zelf nog stemmen nodig heeft, ben ik uiteraard ook bereid te voten.
Ik heb net gestemd. Geen idee of ie het geregistreerd heeft. De sterretjes flipten nadat ik geklikt had.
Ik heb net weer even Skate zitten doen. Ongelooflijk, maar het is gewoon leuker dan Skate 3. Er zit gewoon veel meer sfeer in de game op een of andere manier. Ook zijn de graphics in Skate 3 echt 0,0 verbeterd sinds Skate OG.
Duh, Skate was verfrissend en zwaar origineel. Deel twee was nog wel aardig maar al wat minder en deel 3 was gewoon crap.