1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Skate [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 29 sep 2007.

  1. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    360 Inward Heelflip 180, Nose Manual, 360 Hardflip.

    Done 8)
     
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Niet iedereen is zo β€˜β€™pro’’ als jullie he, ik speel ook lang niet zoveel als jullie waarschijnlijk. ;)
     
  3. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    is niet heel lastig hoor, kijk even in je trickbook hoe een 360 flip moet,
    oefen die 20x en probeer hem daarna in je challenge, en je hebt hem.
     
  4. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    360 flip lukt me wel, heb alle flips al eens gedaan. (vind alleen de Laser Flip lastig, dan doe ik vaak een Shuv it geloof ik)

    Maar als ik een 360 flip op dat boek deed kwam ik hooguit of 3-400 punten, maar dan zal ik nog wel een noseblunt proberen, komt goed !
     
  5. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Het gaat erom hoe je die tricks afrond. Probeer altijd in een grind of een manual te landen, dan kun je altijd nog een fliptrick doen om daarna gewoon op alle 4 je wielen te landen. Wat ook handig is...krijg eerst een multiplier en probeer het dan nog eens...dan zit je gegarandeerd over het aantal punten wat je nodig hebt.
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Net even de hippie flip geprobeerd (in de demo... schiet op GCshop!), maar hij lukt de hele tijd net niet. Hij komt de hele tijd met zijn achterste voet tegen de rail.
     
  7. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    woehoe ik ga m zo halen bij de MM. Lijkt me cool om online te skaten. Ik zal me meteen aanmelden bij die flickit site :)
     
  8. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik weet of het ooit iemand gelukt is om in de demo een hippie flip te maken. Naar mijn weten zijn in de demo niet de goede rails ervoor.

    Gezellig, Hoe meer mensen hoe beter, heb je vragen stel ze dan gerust.
     
  9. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Lol ik denk dat ik de game maar weg doe.
    Begrijp me niet verkeerd vind hem erg leuk,maar ben gewoon te barslecht in deze game :x
    Eerste paar challenges lukte nog wel maar ik haal simpelweg bijna niks van wat ik moet doen in deze game.
     
  10. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    gap to the street
    do 1 manual

    WAT MOET IK HIER PRECIES DOEN???

    EDIT: is al gelukt!!!
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2007
  11. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Gewoon volhouden, na een tijdje flink kloten met de sticks komt alles goed. Ik raad je ook aan om te proberen om in een manual te landen, zo scoor je meer en vaak als je sketchy neerkomt ga je door die manual toch net niet op je snuit.
     
  12. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Thanx necro,

    Dat probeer ik ook vaak om in een manual te landen alleen lukt dat 9 vd 10 keer niet.
    Moet bijvoorbeeld nu een challenge doen "gap the street and land with a manual"
    Nu weet ik exactly wat ik moet doen alleen de uitvoering lukt nooit.
    Of the gap lukt en de manual niet of de gap lukt niet en de manual wel 8)

    Je moet ook de stick in een bepaalde stand houden om in een manual te landen en dat is bij mij meer een kwestie van geluk hebben dat het een keer lukt dat ik dat punt heb.

    maar mischien heb je gelijk en moet ik idd meer gaan oefenen.
    Al met al een erg vette game verder!
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2007
  13. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Voor een manual moet je de rechterstick maar een kwart naar achter houden en niet helemaal. Je moet het gevoel eerst een beetje in de vingers krijgen voordat die dingen goed lukken. Het is dus ook echt een kwestie van veel oefenen voordat je bepaalde dingen goed kunt in de game. Bij die challenge waar je nu bent is het de bedoeling dat je de stoep niet raakt en een manual doet op dat zwarte blok. Probeer een manual te doen op het blok en dan hard met de rechterstick te flicken in een bepaalde richting voor een trick. Het is wel moeilijk om die tricks onder de knie te krijgen maar in de trickbook staan ze best duidelijk uitgelegd. Gewoon even daar kijken en ze veel oefenen.
     
  14. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Yep, in het begin is het geluk. Ik heb dan wel de voorsprong gehad aangezien de demo zeker 20 uur gespeeld heb voordat de game daadwerkelijk uit kwam. Maar zoals ik al zei...gewoon oefenen...de game is het echt waard. Na een aantal uurtjes kloten krijg je vanzelf het gevoel in je duimen, dan begint de game pas echt strak te worden. De challenges worden wel moeilijker maar het gaat nooit echt "overboard". Ik bedoel, THP8 was gewoonweg belachelijk op het gebied van latere challenges, en dat is Skate. absoluut niet. Met geduld en oefenen kom je in deze game HEEL erg ver...net als het echte werk ;)
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2007
  15. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Net die laatste van Rob & Big gedaan, dat was toch degene die me het meeste stress gaf. Ik deed meer varial kickflips dan 360flips :x.
    Nu heb ik een groot probleem, De mega ramp van xgames, ik kan daar maar niet winnen. Iemand tips?
     
  16. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Hier had ik ook erg veel moeite mee. Ik heb het uiteindelijk toch gehaald met gigantische spins en "stale" grabs. Na de 1e sprong had ik al een 3x Multiplier, aangezien ik ook hier in een manual neerkwam. Daarna gelijk pumpen naar de 2e sprong en weer een dikke spin met een "moeilijke" grab, ook hier weer in een manual landen. Zo kreeg ik 93 op m'n score kaart en kwamen ze me gelukkig niet meer voorbij.
     
  17. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon grote christ air's (dus 720 Christ Air b.v.) maken. Werkt altijd :)
     
  18. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat pumpen eigenlijk?
     
  19. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    pumpen is gewoon op A of X drukken. Je duwt (pumpt) je board vooruit.
    Ook hier nog even posten, ben trots:


    skate.
    Enduring Icon:
    Earn 2000 Online EXP Points

    [​IMG]

    1000/1000 \o/
     
  20. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Pumpen is je linker stick omhoog duwen als je van een helling af komt, of vlak voor een ramp/kicker/etc om extra snelheid te krijgen. X of A is "pushen"....dat pumpen krijg je trouwens geleerd in een pro challenge of een tutorial...weet alleen even niet zo snel welke.
     

Deel Deze Pagina