nu word ik echt pissig en nerveus van die passpoort shit site met gele bevestiging dinges or whatever, ik zie geen geel en ik zie ook niks te maken met bevestigd ofzo ik word steeds naar dit page: https://accountservices.passport.net/ppnetworkhome.srf?lc=2067 man man miseries dat online shit
ja dat geldt voor jou dus niet. Jij hebt al een hotmail adres en hoeft dus niet je email adres te bevestigen. Jij hoeft dat niet te doen. Wat je wel kan doen om je tag te linken is mij ook een raadsel aangezien wel alles al zijn afgegaan.
Dan moet je op een hellingkje landen,dus niet dat je meteen met alle 4 de wielen tegelijk op de grond komt anders ga je op je smoel.
Kan je ook niet gewoon je gamertag linken bij personalia op de ea site? Dat was het enige dat ik moest doen. En heb je toevallig niet al een ander ea account?
@Maluku-Ak, ik heb het al geprobeerd maar ik weet niet wat er veranderd is wanneer ik het doet, het lijkt alsof er niks gebeurd is @Dusky Demon NL, same here!
Zo, ik heb nu bijna alle offline achievements binnen. Alleen nog een paar own the spots, veel kleren kopen en veel botten breken geloof ik edit: Oja, nog wat milestones uit het boekje Die Xgames street course vind ik wel relax om een beetje op de freestylen man. Vond dit wel een grappige line: Filmpje edit2: Oja, ik heb altijd in de kaart een soort van speerpunt/pijlvormig icoontje dat ergens helemaal boven in de map staat, meer erboven. Maar ik lijk er niet te kunnen komen? Wat is dat ding?!?
Helpt het misschien als jullie je cookies deleten? Dat heb ik zelf wel gedaan voordat het werkte. Ik had er eerst ook problemen mee maar in een keer werkte het toen.
het is al gelukt. ik had mijn email adres geselecteerd ipv mijn xbox live gamertag. Wel jammer dat je vanuit de demo maar 1 video kan uploaden, want mijn 1 naar laatste video was eigenlijk cooler. EDIT: Check mijn upgeloade foto: http://skate.share.ea.com/profiles/30250/posts/333320.aspx Toch jammer dat de hippieflip niet in de demo zit. Ik ketste daarna namelijk wel. Waarschijnlijk heb ik morgen anders overmorgen skate. Want als GCshop hem morgen niet levert dan bel ik op dat ze op kunnen tyfen en dan koop ik hem gewoon in de winkel voor 6,50 meer Alsnog. Een maat van mij (DS 501) die heeft skate al wel en ik ben daar gisteren (en eergisteren) geweest en hebben we even in de Mega Compound gespeeld. Echt vet!
Is dit spel interessant genoeg voor personen die totaal niks met het skate gebeuren hebben als sport?
@Boelie91, ik kan niet skateboarden in real life en ik speel dit spel, en dit spel is echt dikke pwnage! te zwaar vette spel daarjuist tegen Eric met "SKATE" wie fout is en ander geslaagd dan rood voor de persoon die fout maakt met dikke 5-0 gewonnen daarmee bedoel ik :b: SWYV MG <S.K.A.T.E> ERIC <S.K.A.T.E> en ik heb ondertussen al van gisteren ALLE flips, grabs en grinds behaald ook op alle moeilijksgraden: basic, medium en advanced en nu probeer ik zoo langste chase uit te proberen
w00t!! Ik heb de Skate site EINDELIJK werkend gekregen!! \o/ ff met deze 2 dingen getest: http://skate.share.ea.com/profiles/30374/posts/340287.aspx En een filmpje Het zal nog láng niet zo goed zijn als jullie, maar ik ben al lang blij dat deze functie überhaupt werkt (uploaden) Nu heb ik eigenlijk wel zin gekregen in deze game //edit: is er niet een manier om die tutorial aan het begin van de demo te skippen? Het begint nu toch wel te vervelen.