Demo is echt top, alleen ik vind nooit mijn video's/foto's terug op share.ea.com .. ? Iemand weet hoe dat moet, of hoelang het duurd voordat ze erop staan?
Had namelijk een vét vage bug, waarbij ik in een soort pool/riool naast het level terecht kwam, daarzo naast die manual box weetjewel Of kun je daar gewoon inkomen?!
Edit: Zit nu dit topic beetje door te bladeren en zal ook wel wat filmpjes proberen te maken.. Denk dat ik ook wel zowiets als Dion (die hier veel lof krijgt
) kan maken
Alleen snap ik t verschil tussen linker en rechter voet afzetten niet.. Ik druk meestal gwoon A..
Kan je eigenlijk ook een beetje mooi flatlanden hiermee? Ik heb het nog niet uitgevonden, alleen iets>manual>pivot>iets... En soms daarna nog manual maar das wel lastig
Vind die game echt zó fokking nice, alleen weet ik nog niet of ik m wle helemaal wil. Ben al tijden geleden gestopt met skaten, maar ik herken veel en ook vooral dat het zo realistisch is! Als je schuin land, hoe je 'slipt', het geluid.. De drop in's..
Ik deed één keer een handplant maar heb geen flauw idee meer hoe! Ik oefen nu een beetje op gewone 'plants', vind ik er wel vet uitzien!
Edit2: Heel soms gaat hij in een soort slomo, waar is dat nou weer goed voor? Als je bv een hele lange manual doet, en soms ook gewoon met een big air ofzow..
Klik om te vergroten...