1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Skate

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 14 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Oke nice*) Waarschijnlijk niet pre-orderen, verwacht namelijk niet dat geheel de stad SKATE gaat kopen:+
     
  2. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3 doet mij ook geen ene reet. Maar heel veel mensen zullen Halo 3 gelijk gaan halen waardoor skate dus in de schaduw komt te staan:'-(
     
  3. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
  4. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Zitten leuke achievements tussen. Vooral die laatste tikt lekker aan:+ Maar ik ga SKATE niet spelen voor die achievments8)

    Edit:

    Zou het ook mogelijk worden om zulke tricks als hieronder te kunnen doen in SKATE? Ik denk het wel, heb alleen nog niet kunnen ontdekken waar ze zitten:p
    |
    |
    \/
    Zie dulle's post hieronder!
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2007
  5. Interpol

    Interpol Guest

    Zou je het linkje kunnen typen van dat filmpje, bij mij werken die flashdingen hier nooit. Ik zie een blanco vak.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat blanco vak is omdat hij het verkeerd heeft gedaan ;)
    Hier is de link: http://www.youtube.com/watch?v=MMvHWHQW2Y8

    en het filmpje:

    [yt]MMvHWHQW2Y8[/yt]
     
  7. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540

    zo wel :thumbs:
     
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Tnx, ik heb toch echt [Y T] link [Y T] (zonder spatie)...
     
  9. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Je moet ook niet de link doen maar de code na 'watch?v=' doen, dus MMvHWHQW2Y8.

    Ik wil die airwalk zien in skate :9 dat is de vetste trick of christian air 8)


    edit: holy shit die tricks kunnen dus ook in het echt 8)
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2007
  10. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah, 3 achievements van 100G!

    EINDELIJK de quad kickflip is gelukt _O__O_
     
  11. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    die kerel op 05:03 is ook te zien in een oude Gamekings E3 episode. daarin word hij weer gevraagt om een liedje voor Gamekings te zingen en spelen, wat ie dan ook weer doet.

    hij is er laatst opgezet.
     
  12. Jordskateboarder

    Jordskateboarder Een Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaja ik heb nu ook Skate gespeeld. Mijn xbox is naar duitsland precies logisch als de skate demo uitkomt.... maarja ik vind hem echt vet.
    Ongelovelijk 360 flip is al moeilijk :p
     
  13. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    deze demo speel ik echt vaak.. de enige demo die dit hiervoor kon was thp8 dus deze game is een must have
     
  14. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Demo is echt top, alleen ik vind nooit mijn video's/foto's terug op share.ea.com .. ? Iemand weet hoe dat moet, of hoelang het duurd voordat ze erop staan?
    Had namelijk een vét vage bug, waarbij ik in een soort pool/riool naast het level terecht kwam, daarzo naast die manual box weetjewel ;) Of kun je daar gewoon inkomen?!

    Edit: Zit nu dit topic beetje door te bladeren en zal ook wel wat filmpjes proberen te maken.. Denk dat ik ook wel zowiets als Dion (die hier veel lof krijgt :9) kan maken ;)
    Alleen snap ik t verschil tussen linker en rechter voet afzetten niet.. Ik druk meestal gwoon A..
    Kan je eigenlijk ook een beetje mooi flatlanden hiermee? Ik heb het nog niet uitgevonden, alleen iets>manual>pivot>iets... En soms daarna nog manual maar das wel lastig ;)

    Vind die game echt zó fokking nice, alleen weet ik nog niet of ik m wle helemaal wil. Ben al tijden geleden gestopt met skaten, maar ik herken veel en ook vooral dat het zo realistisch is! Als je schuin land, hoe je 'slipt', het geluid.. De drop in's..
    Ik deed één keer een handplant maar heb geen flauw idee meer hoe! Ik oefen nu een beetje op gewone 'plants', vind ik er wel vet uitzien!

    Edit2: Heel soms gaat hij in een soort slomo, waar is dat nou weer goed voor? Als je bv een hele lange manual doet, en soms ook gewoon met een big air ofzow..
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2007
  15. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is een manual box?
     
  16. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    Had namelijk een vét vage bug, waarbij ik in een soort pool/riool naast het level terecht kwam, daarzo naast die manual box weetjewel ;) Of kun je daar gewoon inkomen?!


    red devil heb je bewijs want ik geloof er niks van, bedoel je achter dat hek ?
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Manual box is die betonnen bakken waar je lekekr overheen kan manualen ;)

    die slomo is als je bijv. een nieuw record manual haalt, hoogste big air, etc etc
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hoe maak je nou goed air in een ramp? Want daar snap ik echt niks van. En als je nou manual/flip/manual/flip wilt doen, dat wil ook niet echt lukken. Want moet 't voor/achter/voor/acter, dat lukt nog wel, maar als ik nou alleen maar achter/achter/achter/achter wil, dan werkt dat niet...
     
  19. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Air: laatste moment ollien, (r) voor grab (RS) voor move

    Voor manual moet je balance point zien te vinden voor het landen, dat is meestal een rond een kwart stukje omhoog/omlaag

    Alle basic flips vindt je hier
     
  20. Interpol

    Interpol Guest

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina