1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Skate

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 14 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow zeer nice idd. Alleen nog een tijdje wachten.
     
  2. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben gek op skaten, maar kan het niet, dus dan moet je maar op de consoles spelen :+ Tony Hawk 3 vind ik nog steeds een geweldig spel.. Maar de laatste delen konden mij niet lang boeien. Dan heeft TH4 mij nog het meest geboeid.

    Dus ik hoop dat Skate dat gevoel een beetje weet te brengen, hoop van wel, want wat ik net op dat laatste filmpje zie, zag er best cool uit (Dat stukje van OWNED! leek een beetje op SSX!)
     
  3. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Nieuwe pics:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ziet erg goed uit moet ik zeggen...
     
  4. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ziet er goed uit vooral die laatste man je ziet gewoon het structuur van die pijp 8) En dat Denk zie je ook gewoon glinsteren
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Is geen ingame volgens mij(?), die 2de althans niet zo te zien.
     
  6. Dioxic

    Dioxic Guest

    Hele mooie screens
     
  7. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik er nog het mooiste aan vind is het 'fisheye' perspectief, waardoor die gebouwen scheef lijken te lopen zoals hier goed te zien is:
    [​IMG]

    Dit perspectief wordt namelijk immens veel door skatefilms gebruikt en geeft dus ook meer het gevoel dat je naar een (interactieve) skatefilm kijkt.

    [​IMG]

    Die screen bevalt me ook, niet zo zeer vanwege de graphics maar vanwege wat hij doet, gewoon heel relaxt een manual zetten op een 'bank' (schuin oppervlakte) waardoor je de impressie krijgt dat het niet zo zeer bij Skate gaat om de ellelange combo's zoals in in de Tony Hawk series maar meer om de tricks zelf.


    Zoals de stad en skateparken er nu uitzien lijkt het me geweldig om er eens in rond te skaten. Erg leuke en realistische style, dat bevalt me wel. Ik wil nu alleen nog weten hoe het spel speelt, dat is nog het enige punt waarop ik de game zou kunnen afschrijven.
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2007
  8. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    die screens zijn echt super mooi, al is het vind ik wel helemaal in een eigen style.
    hoop dat er binnenkort een demo van verschijnt :D
     
  9. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Over het uitkomen van een demo hoef je je niet al te druk te maken, aangezien EA voor bijna elke game een demo op marketplace knalt.
    Ziet er zeker niet onaardig uit. Nu maar hopen dat ze ook aandacht aan de gameplay zullen besteden, want dat wordt bij EA nog al eens vergeten...
     
  10. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    als zelf skater ga ik deze game denk ik zeker wel kopen!, misschien niet bij de release, denk ik nog wel even w8 tot die een beetje afgeprijsd is ;)

    graphics zijn harstikke goed :eek:!!! hopelijk is of wordt deze game een stuk realistischer dan Tony hawk ( niet dat je tripple kickflip+darkslide+360 varial kickflip+casper+impossible+weet ik veel wat je daarna nog kan doen )... maar dat je soms wel een combo kan zetten van kickflip to manual to 180out en daar hou je het bij! misschien nog wel iets zieker, zolang het maar dingen zijn die je in het echt ook zou kunnen doen zeg maar... ( ja dat kan je zelf ook wel doen met tony hawk, mr t is toch een hele stuk realisme vind ik )

    maar de graphics zijn in ieder geval van hoog kwaliteit! als ik soms naar 1 plaatje blijf kijken krijg ik gewoon kippenvel, en heb de neiging om er zelf gewoon te willen skaten :9
    2de screen vind ik wel een beetje raar.. hij kijkt nogal raar vooruit alsof die gewoon in de lucht '' blijft vliegen ''. maar voor de rest ziet het er top uit!

    is er al een release datum voor deze game dan?
     
  11. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat deze realistischer is dan THP8 of de vorige delen , je ziet die kerel ook echt geen lange combos doen op dat filmpje...
     
  12. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Yeay, kope kope kope! :p Skateboard games zijn altijd zo verslavend. Ja, ik ben best benieuwd!
     
  13. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ja! zo te zien is dat ook zo. maar niet dat die zo expres skate, en je dalijk wel ineens van die onmogelijke combo's kan zetten... dat wil ik eerst weten van de mensen die m gaan kopen, voordta ik m zelf koop... en anders maar w88 op de demo

    kijk, nog een echte fan :+
     
  14. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Ign heeft een hands on stuk:
    http://xbox360.ign.com/articles/769/769431p1.html

    plus ook nog een gameplay filmpje die er erg vet uit ziet.
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2007
  15. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ziet er zeker leuk uit! Stukken minder overdreven dan Tony Hawk games.
     
  16. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Godverpielekes dat ziet er echt supervet uit de screens... het flimpje~!!

    Een realistisch skate spel van EA, ik kan niet wachten...
    Het lijkt wel een beetje alsof het poppetje boven de curbs zweeft en dat het geluid eroverheen gesampled is... maar dat zal ik een eerste gameplay video zeker vergeven.
     
  17. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou wat meer van de TH overdreven gameplay waarschijnlijk ;) Maja smaken verschillen. We zien het wel als we zelf hebben kunnen spelen.
     
  18. splatman

    splatman Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    dat filmpje ziet er eecht te sick uit
     
  19. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit ziet er zeker lijper uit dan die endless combo's van tony hawk.

    Ziet er echt uit alsof je beetje chill aan het boarden bent.
     
  20. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina