1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Skate

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 14 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    SkateReel doet het goed nu ja, goede uptime, redelijk snel dat het filmpje er op staat. Commenten en raten lukken mij alleen nog niet. Voor de rest kan je alles prima laten zien.

    Ik ga binnenkort ook eens jouw spot doen, die is wel cool :)

    Smaken verschillen, ik vind het tof en als ik niet paar keer had geswitchd op het laatste stukje had hij nooit genoeg vaart gemaakt voor dat allerlaatste stukje. Door dat beetje airtime vlieg je toch weer over stukje rail wat je eigenlijk moet grinden.

    Ja die manual had ik niet vast kunnen houden want dan verlies je te snel speed in Skate. Je moet pushen om de rest te halen.
    In Skate noemen ze dat toch een line, een line (combo) zoals in Tony Hawk heet in Skate een sequence.

    Hier nog een mooie wallride die ik daarnet heb gemaakt:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2007
  2. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha lenny die gast die tegen de muur aan zit te skaten in jouw filmpje lenny
     
  3. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Heb je gelijk in dat je het anders niet gehaald had. Zag er opzich nog wel vet uit en ja.. smaken verschillen.
    In skate heet dat een line ja en een sequence is een combo.

    Vette wallride:thumbs:
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Kheb net besloten dat ik hem hoe dan ook ga kopen. Al komt hij op 26 september uit.

    Maar btw: Hoe doe je de coffin? Dus dat je op je skateboard gaat liggen? En hoe doe je de Christ Air?
     
  5. Interpol

    Interpol Guest

    LT + RT + B voor de coffin geloof ik
     
  6. Slyrex

    Slyrex pssst

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    De coffin is: RT+LT+B zoals interpol al zei
    De Christ Air is RT+B
    en dan heb je ook nog de no foot air en die is LT+B
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik wist niet eens dat je die knopjes ook kon gebruiken :+ Welke trucjes kun je daar nog meer mee doen? :D
     
  8. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    Skate Reel werkt hier nu ook.. Filmpje wat er nu op staat is triple kickflip over de grote plantenbak in het midden van 't level..

    http://skate.share.ea.com/profiles/2101/posts/44984.aspx [edit] nu doet ie 't niet meer :confused:

    Weet iemand misschien hoe ik dit op youtube kan krijgen? Ik heb de flv file van het filmpje op m'n pc en kan 'm ook kijken met 'n flv player (is flash formaat).. Maar youtube pakt hem niet en heb ook nog geen converter kunnen vinden? Mss wel interessant om voor elkaar te krijgen, da's een stuk makkelijker en mooier dan met gsm's foto's maken :p

    PM anders even als je weet hoe, voor we teveel offtopic zouden gaan :)
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2007
  9. Slyrex

    Slyrex pssst

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Verder heb ik geen ideeO-)
    Moet je maar even uitproberen ofzo:)
     
  10. Jordskateboarder

    Jordskateboarder Een Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet tussen die quarters aanloop nemen en heel vroeg ollieen als je op die schans bent.:thumbs:
     
  11. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  13. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg die SkateReel niet voor elkaar man :confused:.

    - Ik krijg sowieso geen mail als ik iets heb geupload.
    - Gamertag linken op EA site lukt niet. Na het invullen van mijn Gamertag krijg ik een system error (please try again later).
    - Als ik wil inloggen op SkateReel om mijn vid te vinden, kom ik na het inloggen weer terug op de Skatereel. Maar dan lijk ik nog niet ingelogd te zijn.
    - En het ergste is; ik kan nu jullie SkateReel filmpjes ook niet meer kijken. Dan krijg ik een bericht dat ik eerst mijn account moet linken. Wat dus niet lukt damnit.

    Hmm, hopelijk gaat het wel lukken in de echte game dalijk...
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2007
  14. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    Da's bij mij precies hetzelfde, ik kan m'n gamertag ook niet linken :confused:
    Maar als je 'm niet hebt gelinkt en je upload hem komt hij toch bij 'latest' in de gallery te staan.. Misschien kan jij hem daar ook vinden?
     
  15. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Oja! Niet eens aan gedacht |:-

    Nouja...gevonden. Niet veel speciaals...wilde alleen even kijken of het lukte met uploaden :)

    http://skate.share.ea.com/profiles/2101/posts/49840.aspx

    edit: fotootje ook gevonden...

    [​IMG]

    edit2:
    Er staat ook zo'n regeltje: 'If you are Dynamike NL, please register to enable comments.' Vervolgens druk ik op register, staat er bovenin: 'Welcome DYNAMIKE' :x (omdat ik 'keep me logged in' had aangevinkt). Naja, laten we het erop houden dat het de Beta is....
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2007
  16. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Prima dat ie t doet :) Kan je zoveel filmpjes uppen als je wilt? Ga ik ff wat uppe en achter elkaar plakken, dat dan weer op joetjoep pleure :D
     
  17. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan maar 1 filmpje op skate reel hebben + hoe haal je ze eraf?
     
  18. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
  19. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook veel problemen met het reggen van me gamertag bij EA.

    1. Start Skate Demo. Probeer een video te uploaden of ga naar options -> game settings -> online settings. Krijg je terms of service. Accepteer die.

    2. Ga naar de website: https://account.ea.com/reg/xbl/gamertag-howto.jsp?site=xbl&skin=ma05&locale=en_US . Vul je gamertag in en laat opnieuw een email sturen.

    3. Check je email waarmee je je gamertag heb geregistreerd, volg de link. Vul de benodigde vakjes in.

    4. Selecteer je gamertag als persona.

    5. Check ea skate. Het zou nu moeten werken.

    Vanaf stap 3 moest ik het uit me hoofd doen want op me tweede account wilt hij niet opnieuw de email versturen bij stap 2. Dus als ik nog wat vergeten ben vertel het dan effe.
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2007
  20. Gorilla J

    Gorilla J Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds gister ook deze demo (sinds gister ook pas xboxlive... :p), maar ik vind het geweldig. Heb nog wel wat moeite met wat meer variatie in m'n fliptricks te krijgen, maar dat komt nog wel. Ook zijn de val-animaties wel wat gaar, maarja, verder is het tof.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina