1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Skate

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 14 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    God die zijn lastig zeg. Heb er ook al half uurtje aan besteed maar is echt moeilijk :)
     
  3. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik krijg maar geen mailtje :confused:
    En volgens mij van niet geregistreerde gebruikers worden filmpjes er nogal snel afgehaald? Mijnes van vanochtend kan ik al nergens meer vinden :'-(

    Heeft iemand dat hier al fatsoenlijk voor elkaar gekregen??
    Ik kan redelijk manuallen nu, 3 keer na 'n fliptrick lukt makkelijk (op de grond, gele manuals banks en op de grond landen in manual).. Maar die 3 cirkels lukken me maar niet, ik kan de goede snelheid echt niet vinden...

    En kan iemand vanuit manual op zo'n laag railtje komen? Ik heb 't al redelijk wat geprobeerd maar ik kom steeds net iets te kort.. Ben benieuwd of 't mogelijk is :9
     
  4. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij exact hetzelfde. Ik krijg sowieso geen mail van EA zie ik. Zelfs als ik zeg dat ik mijn password kwijt ben. :9

    Net trouwens eindelijk triple flip over die bloemenbak gedaan van die kicker. De truuk is echt timing, zowel in het eerste vaart-maak-sprongetje tegen de spine, als op de kicker zelf. Alleen als ik die allebei goed had haalde ik hem.
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2007
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Laatst bewerkt: 29 aug 2007
  6. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
  7. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ho-ly Shit! Het is me eindelijk gelukt. Ik weet niet hoe, maar ik kan SkateReel gebruiken.

    Ik had opeens een mail van EA van Madden (?!?), waarna ik mijn Gamertag kon linken aan een oude (!) EA Account. Dat lukte. Daarna weer naar de SkateReel waar ik ook kon inloggen via een omweggetje met de oude account. Na wat geklooi lukte het nog niet om zo de SkateReel te gebruiken. Toe bedacht ik dat je bij 'Link an existing persona' ook een 'oude' EA account kon invullen. Dat lukte! En whoppa; Een Xbox Live persona verscheen in mijn lijst...phew....wat een opluchting :D

    edit:
    Hier is dat schijtfilmpje...triple over de bloemenbak.

    http://skate.share.ea.com/profiles/4037/posts/50213.aspx
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2007
  8. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    haha mooie crash ook op t eind :):

    vraagje: hoe kom je bij die optie om een gamertag te linken aan je account?
     
  9. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok het is mij NOG niet gelukt. Even nieuwe EA account gemaakt, met het email waar ook mn Gamertag aan gelinkt is.
    Er zit gewoon een script fout op die Skate pagina, krijg je ook in je taakbalk te zien wanneer je hem laadt..
    Als ik dan een Persona aan mn ding wil koppelen, doet ie t niet.. De email van EA laat ook op zich wachten!

    En had jij dan toevallig nog een oude EA account? Want dat heb ik dus weer niet xD
    Edit: Die email stuurd ie gewoon niet.. Dat is denk ik de fout..?
    Edit2: toen ik determs of service in het menu van skate bekeek, makte hij wel een connectie> mn download stopte.
    nu ff helemaal nr beneden scrolle, miss staat er accepte ofzo...
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2007
  10. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, ik had nog geen oude account! Ik verwacht dat ik enige tijd na het klikken op de link uit stap 2 van Kapitein Iglo, die mail van Madden heb gekregen. In die mail stond een link waarna ik een oude account aanmaakte die gelijk gelinkt was aan mijn Live Account. Deze email kwam zeker via via Xbox Live, want er waren al aardig wat gegevens ingevuld als die ik ook in mijn informatie heb staan op de 360.

    Hierna kon ik dus de 'oude' account gebruiken om een persona op te halen, en toen verscheen er ook een XBL persona.
     
  11. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nog steeds geen mailtje gehad van EA (ook niet via Madden).. Maargoed, dankzij Kapitein Iglo heb ik mijn flashfilmpjes van skate reel op youtube kunnen zetten, dus bij deze :) :

    Combo op de welbekende manual banks
    360 varial heelflip -> bs pop shovit -> varial kickflip

    [yt]rdFA82Gh0O4[/yt]


    Triple kickflip over de plantenbak (en ik had dat filmpje gadver al eerder als dynamike gemaakt ;) mad props want timing hier is niet makkelijk ;) )
    [yt]ohUEIZD_x2s[/yt]


    En last but not least m'n combo op de rail en van de trappen:
    Nollie varial kickflip to bluntslide 180 shovit out into nosemanual 360 pop shovit van 6 stair

    [yt]KdHUNEVSm8Y[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2007
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    heej aan het einde van dit filmpje staat dat hij op 12 september uitkomt en op de frontpage van xbw staat 11 september dus ik neem aan dat hij rond die tijd uitkomt?
     
  13. Interpol

    Interpol Guest

    Dat is de US release datum, voor ons rond 21 september (heb ik gehoord).
     
  14. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Yoo dion voeg me ff toe op msn, email staat in de pm
     
  15. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Tutorial om je skate.Reel filmpje om te zetten naar MPG en dus ook weer eventueel op youtube te zetten.

    1) upload je filmpje naar skate reel
    2) bekijk je filmpje online en ga op die pagina naar de broncode
    :cool: zoek in de bron naar 'flv' en kopier de url
    4) paste in een nieuw window en pagina opslaan als
    5) http://ffdshow.faireal.net/mirror/ffmpeg/ Download de bovenste, unpack (winrar), zet in dezelfde map als je filmpje:
    6) Start een MSDos box: Start -> Uitvoeren -> CMD
    7) Ga naar de map in de dosbox (CD c:\web)
    8) Type in: ffmpeg -i flashvanwebsitefilmpje.flv waardienaartoemoet.mpg
    9) Wacht tot hij klaar is en speel je filmpje af.
    10) Upload naar Youtube!

    [yt]y9Ln8pElu74[/yt]

    Of zoals de videos hierboven gepost door Bun :)
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Balen zeg! Ik had even op play-asia.com gekeken en daar is hij alleen Asia, NTSC J te bestellen. Zo zonde zeg. Anders had ik het gedaan, ik bedoel 35 euro voor een spel dat is niks.

    En ik ga echt als het spel uit is kijhard rodelen! Heuvel af en dan de coffin :cool:

    BTW is deze gast (ook van die reclame) niet van Rob & Big ofzoiets (van MTV):

    [yt]v0hzuOPKnNg[/yt]

    Tenminste dat dacht ik omdat die gast erop lijkt en er een grote brede neger naast zit :+
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2007
  17. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt dit filmpje wat je laat zien waren de eerste beelden van skate die op het web zichtbaar waren en waren ook voor het eerst op tv zien in hun serie. Oftewel dit filmpje komt uit zijn serie. Ik ken de serie verder niet.
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2007
  18. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Check de sig ff die ik heb gemaakt voor de site

    En ohja ik heb ook problemen met skateReel, ik ga naar die site en dan naar my stuff en dan moet ik dus inloggen dat doe ik maar daarna word ik niet redirect naar de skatereel page maar blijf ik bij het inlogvenster maar ik ben dus wel aangemeld en ik heb Always log in automaticly aangevinkt dus ik ga opnieuw naar skate.share.ea maar dan ben ik niet ingelogt? En dan doe ik het hele proces weer opnieuw maar hij blijft me maar niet redirecten?! HELP!
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2007
  19. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
     
  20. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Het probleem wat ik hierboven omschreef moet iedereen hebben, ik heb net EA gebelt en ze zijn de server aan 't upgraden dus "No need to panic"

    Offtopic: Eddy ik zie bij jou sig dat je je plaatje kan doorlinken naar de site hoe kan ik dit doen kun je ff de code die jij bij je handtekening ding hebt staan pmen zodat ik alleen de imgcode hoef te veranderen, Dankje
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina