1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Skate

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 14 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dioxic

    Dioxic Guest

    Wat ziet dit er damn mooi uit en de gameplay maakt me ook zoet! Eindelijk een realistische skategame ipv tony hawk met die onmogelijke scorechallenges
     
  2. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    supervet dat het poppetje ook een beetje schuin neerkomt na die heelflip-backside-boardslide
     
  3. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    zou vet wezen als je de 2 benen appart kan bewegen net zoals bij p8 in nail the trick en dan fill time lijkt me gaaf :9
     
  4. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    als het er zo uit ziet als het er nu uitziet, ben ik overtuigd! hier en daar nog wel wat kleine aanpassingtjes ( zoals de 360 flip out na de manual... vind ik beetje raar draaien... )

    en hopelijk wordt en blijft die ook zo van dat je niet die onmogelijke combo's achter elkaar kan zetten als in tony hawk! want realistisch skaten zoals in SKATE vind ik veel vetter
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zag vandeweek nieuwe trailer en was best verbaasd. Lijkt me een coole game als richting realisme gaan. Tony Hawk vind ik steeds minder leuk worden en speel elk deel ook steeds minder. Laatste deel heb ik nauwelijks aangeraakt.
     
  6. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Ziet er inderdaad goed uit, zal deze game dan ook in de gaten houden. Speel sinds een week THP8, best kicke game maar zoals al eerder gezegd werd, het wordt steeds minder realistisch en die overdreven shit wat je moet halen is eigenlijk te belachelijk voor woorden. Hoop dan ook dat deze game totaal anders wordt en zich voornamelijk op realisme richt.
     
  7. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Zag gisteren in het MTV programma Rob en Big, wat trouwens een geniale show is, stukjes van het spel Skate.
    Ze waren er zeer positief over.
    Mede doordat de tricks lekker aanvoelden.

    Als het echt een realistische skate game gaat worden kan Tony Hawk zijn koffer gaan pakken! :cool:
     
  8. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je misschien welk seisoen / episode dat was? Dan kan ik die shit downloaden... ik ben ook erg positief :)
     
  9. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook gezien in de Rob & Big marathon \o/ geweldige serie inderdaad en zag er ook goed uit ja:)
     
  10. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
  11. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet er zeer vet uit, deze game komt zeker in mijn collectie_O_
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    hèhè, eindelijk een spel die (misschien) wat aan de machtspositie van de TH reeks kan doen. Tony Hawk 2 blijf toch de beste vind ik. Geen bullshit eromheen, gewoon skaten, dat wil ik!
     
  13. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    gameplay ziet er stuk realistischer uit dan TH!
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Jup. Tony Hawk wordt steeds onrealistischer en meer richting fun en story. Hoop dat deze game lekker richting realiteit gaat. Dat je een goed gevoel krijgt als je een flip of grabtrick goed weet te landen, in plaats van miljoenenscores te moeten halen, hele stad door kan grinden en 900s uit je mouw te toveren alsof het niets is.
     
  16. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    THPS zuigt, grinden over telefoonlijn kabels :/

    Heb gelezen dat Skate in de herfst uitkomt, klopt dit? Is over de release al meer bekend.
     
  17. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    ja in november had ik op een bart smit (winkeliers) release lijst gezien
     
  18. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 17 apr 2007
  20. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    thuis maar even meteen bekijken dan! hier op school doen de filmpjes het niet... en ben pas kwart over 3 vrij!...lame...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina