1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Skate

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 14 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is nog maar een klein gedeelte van de hele skatewereld.
    Halfpipes zullen wel te vinden zijn en pools zat.
     
  2. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    - Je kan wel droppen er is alleen geen speciale knop voor. Stoppen bovenaan de rand van de pool zodat je zowat op de rand staat en dan zachtjes op X/A drukken dan dropt hij ook in de pool.
    - Met een boogje over de rand gaan moet denk ik ook wel mogelijk zijn alleen heb je in de demo er maar 1 plek voor waar je dat zou kunnen doen maar daar kan je niet genoeg snelheid krijgen. Je moet ook niet verwachten dat je van de ene ramp afspringt en weer op een ramp terecht komt die 20 meter verderop staat zoals bij tony hawk.
    - Air maken is ook niet willekeurig maar dat hangt af van je timing. Als je je ollie goed timed maak je veel meer air dan als je hem niet goed timed.

    Éen woord voor dit alles: REALISME.


    Hier een lijst met alle grabs in de game, gemaakt door mij\o/
    Skate! grabs
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Jaja, dat weet ik ook wel. En ik heb 't ook niet over 200 meter. Maar je hebt daar dat plateua. Met aan de ene kant bruine ramp en daar tegen een blauwe, die een stuk lager zit. Is me nog nooit gelukt daar over te komen en in de blauwe ramp. Dat over die air. Dat telt zeker mee. Maar met gewoon afzetten ben ik al 's +4 meter gekomen... en de andere keer nog geen meter. Terwijl m'n aankom snelheid net zo hoog is, gaat (deels) om waneer je laatste keer afzet. En dat droppen, ik weet wat je bedoelt. Maar IK bedoel, dat je staat daar aan zo'n ramp. En dan wil ik echt verticaal er in droppen. En dat kan volgens mij niet.
     
  4. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Maar op dat plateau lijkt het me niet dat je genoeg snelheid kan krijgen om eroverheen te gaan bedoelde ik. Maar we zullen zien als het echte spel uit is wat allemaal wel en niet kan. Over dat afzetten kan je wel gelijk hebben maar dat weet ik niet aangezien ik (bijna) altijd ollie voordat ik air maak. En bij dat droppen vind ik dat hij er bij mij aardig verticaal indropt. Maar zoals ik al zei, we zien het allemaal wel gebeuren als de full game er eenmaal is.

    Edit: Ik had het fout, je kan wel genoeg snelheid krijgen om over die ramp heen te gaan. Het is me net gelukt.
    [yt]TuyBcSYO28c[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2007
  5. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game wordt echt heel sick! Ik kan echt niet wachten om door de stad heen te skaten en steeds nieuwe spots te ontdekken. :D
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik had net een 367,4m manual!
     
  7. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik had een rocket air backflip! _O_ \o/
     
  8. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al een beetje coole late flips gedaan?
    Niet heel moeilijk, maar ik vind ze gruwelijk :D

    Check mijn heelflip late kickflip op de bank:

    LINK
     
  9. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Mooi gedaan hoor Dynamike. Ben zelf niet echt bezig met late flips. Ik richt me nu meer op de grinds. Wil alle grinds die mogelijk zijn een beetje onder de knie krijgen.
     
  10. Robincop

    Robincop Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Is zo een late flip gewoon een extra flip eens je in de lucht bent? Hoe doe je die dan? Gewoon nog eens naar beneden en rechtsboven flicken?

    Btw, hoe werkt die puntentelling precies? Hoe krijg je een hogere multiplier? Door moeilijkere tricks te doen, of door meer tricks in 1 sequence (niet in 1 line) te doen? Wordt die multiplier dan al onmiddellijk toegepast (bij Tony Hawk werd de multiplier pas gedaan nadat alle tricks gedaan waren, hier precies niet)?

    Wat zijn zowat jullie average scores? Ik ken totaal niets van skaten, weet dus ook niet of de tricks die ik neerzet moeilijk zijn of niet. Ik weet gewoon hoe hoger de punten, hoe beter, maar ik weer precies niet altijd hoe ik aan die punten kom :).
     
  11. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Gorilla J

    Gorilla J Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo ziet het er gelijk ook weer een stuk vetter uit als je filmpjes ziet van iemand die het wel kan. :p
    Het enige wat me een beetje minder lijkt is die race.
     
  13. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk lijkt me wel leuk voor de afwisseling, maar inderdaad moet het niet zo zijn dat het heel vaak terugkomt.
     
  14. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd. Zo'n lekker snelle race en dan proberen nog wat shortcuts te ollien of manuallen...lachen man :)

    Filmpjes zijn kick. Krijg er echt steeds meer zin in zo.
     
  15. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog even een update, er zijn ook 17 nieuwe screens, en een career modus impressie.
     
  16. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Zo'n late flip doe je inderdaad door als je in de lucht bent nog een keer met de rechterstick een beweging te maken voor een trick.

    Hoe de puntentelling precies werkt weet ik niet zeker maar volgens mij krijg je een hogere multiplier als je meer tricks in 1 sequence doet. Wanneer die multiplier word toegepast weet ik niet. Ik let namelijk nooit op de score die ik voor een trick krijg maar meer op de trick zelf of ik die een beetje mooi uitvoer.
     
  17. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heerlijk zeg die grote stad en wereld, alles is zo ruim. Maar wat is ongeveer de grote van de wereld? Te vergelijken met.. ?
     
  19. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja is moeilijk te zeggen maar:

    je doet er 10 minuten over van boven naar beneden als:
    - je niet crasht
    - geen zijstraten neemt
    - niet blijft hangen bij een object om een trick te doen
    - niet verdwaal.

    EDIT: trouwens nog een coole gameplay video gevonden.
    http://www.skateflickit.nl/pages/posts/mad-skills-gameplay41.php
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2007
  20. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    is hij in de winkel?:eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina