1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Skate

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 14 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    WOW8) Dat ga ik dus nu proberen en ga niet slapen totdat het me lukt. Ik wachtte al zo lang op een filmpje van hoe het moet. Egt tof dat het je is gelukt eddy en heel erg bedankt voor het filmpje ervan. Je bent nu bijna heilig voor me_O_:+
     
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    [yt]76pZIDnxK8g[/yt]

    Mijn filmpje, sorry voor de kut kwaliteit:emo:
     
  3. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je hoe cool... :) thanx voor het ff te melden ik zal het morgen zeker proberen. kan je echt overal heen nu? dus gewoon heel de map of is het stuk waar je nu in bent ook weer afgeschermd?
     
  4. RINO

    RINO Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    woow dat is echt te sick, ga et maar es proberen
     
  5. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Zoals op de site staat vermeld:

    Je kan niet te ver gaan, je xbox freezed. Kijk goed naar mijn filmpje, op een gegeven moment staat het beeld stil en stop ik met filmen. Verder dan dat kon ik niet. Gelukkig nog genoeg andere richtingen om te ontdekken, ik weet alleen niet of het wel gezond is voor je Xbox:x
     
  6. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    srry dat had ik niet gezien, toen ik op je filmpje keek stond er dat ie niet meer bestond maar nu ik net nog een keer drukte deed ie het weer wel.. cool liedje trouwens... tony hawk 1 of 2 was dat toch?:D
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Rage against the machine - Guerilla Radio;) Tony Hawk 2:b:
     
  8. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Heeft toch niks met je Xbox te maken. Het is gewoon het proggie wat er voor zorgt dat de Xbox er mee kapt. Dat zal wel een ingebouwde beveiliging zijn.

    Thanks voor de info iig.

    Peace,
    Rich_Art. ;)
     
  9. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ja dacht al dat ik hem daarvan kende :9 vond ik altijd een vet liedje toen :)
     
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Is inderdaad een zeer vet liedje. De Tony Hawk serie had destijds altijd wel lekkere tracks. Heb een hele map op mijn computer met die muziek:x

    Maar goed, ik hoop dat de muziek in Skate ook een beetje te pruimen is:)
     
  11. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    hoop het ook wel, hoewel ik het in de demo niet eens erg vervelend vind dat er geen muziek bij is :9 en als ik muziek wil hebben dan kan je het aanzetten op itunes :) maarja het is nog altijd het handigst om het gewoon in de game zelf te hebben... ik dacht dat er een tijd terug een playlist was gepost over de muziek in de game hoewel ik niet meer 100% zeker weet of dat voor deze game was en ik heb ook niet zo'n zin om die 50 pagina's door te spitten :9
     
  12. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    - Waar je er uit kom, dat hele blok kun je pakken
    - Tot de helft van het basketball veldje

    meer komt later, let vooral op huisjes, bosjes die flikkeren
     
  13. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    - waar je eruit komt en als je dan links af gaat de weg omhoog loopt die ook vast.
    - hij loopt ook vast als waar je eruit komt naar rechts gaat en dan rechts de bocht om en dan aan het einde van de straat links en dan na het huis het paadje in. Beetje vaag maarja..

    Eigenlijk moeten we een map zien te vinden en daarop aangeven waar je niet heen kan.

    Edit: Zoals eddy hierboven zegt kan je het hele blok achter het hek waar je uit komt pakken zolang je maar niet te ver naar links gaat. Zeg maar 50 meter voor de kruising aan de linkerkant loopt die vast.
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2007
  14. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit gewoon muziek in de demo hoor.
    Zelf nu ook paar keer erbuiten geweest. Werkt makkelijk en snel

    [​IMG]
    Ondersteboven in het riool :)
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2007
  15. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Riool? :eek:
    Vertel!
     
  16. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Zodra je uit de demo area bent naar rechts, rechtdoor over de kruising, en dan naar links kijken dan zie je een grote helling, daar naar boven, terug naar beneden en dan precies onder die kruising zit dat riool :)
     
  17. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, was net ook in de suburbs aan het skaten.. Alleen op een gegeven moment raakte ik de weg kwijt en wist ik niet meer waar het skatepark lag. Ik was aan het skaten bij een soort van winkelcentrum of iets dergelijks. Was daar leuke tricks aan het doen totdat ik te ver ging en hij vast liep :p.
     
  18. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is die game uitgesteld tot de 27ste. Ik zie op Bol.com en Zuiderpark nu ook de aangepast staan. Dit is echt zwaar irritant...
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.692
    Leuk Bevonden:
    17.899
    Ik snap m niet. Zit dat riool gewoon in de demo?
    Btw, Skate ownt echt zwaar meer dan Tony Hawk! Geen domme knopjes drukken, maar gewoon met het pookje aan de slag. Samen met de Replay-editor vind ik dit een geweldige demo!
     
  20. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    bij dimplus.nl staat ie gewoon nog op de 21e... die zijn meestal vrij accuraat met releases.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina