1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Skate

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 14 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    hoop dat hij echt vrijdag 21 september uit komt!
     
  2. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Die glitch werkt niet bij mij hoor, ik heb alles gedaan, hoog springen, laag springen, vroeg op start, laat op start en alles gecombineerd, en nog val ik naar beneden :confused: Help!!
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Tis allemaal wel leuk en aardig dat buiten de demo komen, maar het is zo irritant dat hij de halve tijd vastloopt. En ik vraag me af waarom hij fucking nog niet uit is?!?! In Amerika is hij gewoon al uit en hier zijn ze nog steeds onduidelijk over de releasedatum. Overal wordt iets anders aangegeven.
     
  4. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet een trick doen - dus alleen een ollie dat is heel belangrijk- en al op start drukken voordat je ook daadwerkelijk het hek raakt. Vergeet ook niet dat je perse aan de rechterkant van het 'monument' naar het hek moet springen.

    Waarschijnlijk vertalen van de game en de boxart. Helaas ook naar het nederlands waarschijnlijk.
     
  5. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er zojuist ook even uitgekomen. Echt wennen man, om zo in de stad te skaten. Echt zoeken naar spots :)
     
  6. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Je moet wel helemaal aan de andere kant van de demo beginnen he. Dat is echt het belangrijk. En druk je ook op replay editor en spoel je eerst met de linkerstick helemaal naar het einde van de replay en dan weer terug? Dat is ook een vereiste.
     
  7. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Heb vandaag uit betrouwbare bron (EA Games NL medewerker) vernomen dat de release date is verschoven naar 28 sept. Ik heb verder niet naar een specifieke reden gevraagd, aangezien dat me niets interesseert. Er werd wel gezegd dat er zelfs een week voor de release nog vanalles kan gebeuren. Dus met andere woorden, het kan positief of negatief lopen. Zelf ben ik er maar vanuit gegaan dat de game pas end Sept. in de schappen ligt, alles wat dan eerder is is dan alleen maar mooi meegenomen.

    @ "Dusky Demon NL", groei eens op gozertje, ok? Je hebt al een aantal waarschuwingen en een tijdelijke ban op je naam staan voor je kinderachtige, irritante post gedrag. Leer je het nu echt nooit? Wordt langzaam ziek van je "gefrustreerde" slappe gezwets, probeer je eens iets volwassener op te stellen, ook al je ben pas 16.
     
  8. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Pffff bij gamespot snappen ze er echt geen zak van...... er zitten daar duidelijk geen skateboarders op t kantoortje.

    Ps. de glitch werkt wel je kan ook een kickflip doen, maar je moet daarna gelijk weer op pause drukken anders kom je in glitchy zwarte afgrond. maar afgezien van dat ziekenhuis valt er weinig te beleven... ik kan niet wachtten op de final...

    Necro snotlip: wat zeik je nou, je klinkt als een zwangere vrouw.
     
  9. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou er is wel meer dan alleen het ziekenhuis.
    check dit: http://forum.skateflickit.nl/showthread.php?tid=80

    Pools, verts en suburbs rails
     
  10. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    liscensing issues, is niet anders dan bij elke andere vorm van multimedia. Dingen worden hier nou eenmaal later uitgebracht. Tenzij het zon grote release als Halo is wanneer de uitgevers wel extra geld willen neerleggen voor een wereldwijde release, maar Skate is niet zo high profile als Halo.

    zeik niet zo.
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    We kunnen de vrijheid bijna niet aan :D

    Achter het community center zit ook zo'n dikke vert. Dat riool in de vorm van 2 halfpipes. Alleen het is erg moeilijk om daar air te maken. Dat gaat makkelijker in die pool in de demo.

    Maar het is gewoon zo jammer, dat het daar allemaal zo makkelijk kan. Het zou ook veel minder erg zijn als ze gewoon zeggen 'hij komt deze vrijdag uit' of 'hij komt volgende week vrijdag uit', maar ze zijn gewoon nog steeds onduidelijk. Het is ook niet echt slim van EA, want nu komt de release steeds dichter bij Halo 3 en zullen waarschijnlijk minder mensen hem gaan kopen.

    En nog iets:

    Weet iemand nog wat vette truks voor in de miniramp? Want dat is ook best moeilijk.
     
  12. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je in de miniramp ben gebruik je left stick helemaal niet, dan blijf je nog best lang er in.
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik gebruik juist mijn left stick wel. Alleen je moet hem een beetje naar achteren houden. Dat houd mij erin.
     
  14. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik doe meer stalls en flip trickje, maar ik doe geen 180's enz
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik probeer nou een beetje lip tricks onder de knie te krijgen voor zover die kunnen. Dus gewoon eigenlijk een soort tailslide, maar dan stilstaand en dat soort dingen.
     
  16. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja tail/nose/5-0/smith...enz
     
  17. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb net lekker even buiten de cc geskate en een mooie pic genomen en een vet filmpje opgenomen. Kijk en beoordeel maar.
    [​IMG]

    [yt]95M2tVd7tJI[/yt]
     
  18. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Damn.. Wil ook die glitch uitproberen, me xbox heeft alleen Ring of Death :mad::mad:.
     
  19. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice! :)

    360 Hardflips right?
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Net even op skate reel zitten zoeken, maar nog helemaal geen filmpjes van Danny Way's Mega Compound.

    EDIT: Ah! 1 gevonden. klik klik klik en deze!!!! _O_ die gast is master! _O_

    en vergeleken hierbij is Jake Brown een geluksvogel:

    autsj
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina