1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Skate

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 14 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Denk aan Halo 3 share systeem.. niet naar een site. maar naar EA servers zodat je vrienden het naar zijn 360 kunnen downloaden en kijken
     
  2. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    hij zegt ook op t einde iets van dat je het op youtube en alles kan zetten, of waar je maar wilt.. hoe werkt dat dan?
     
  3. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    ach man je moet niet zoveel vragen maar gewoon ff afwagten dan zie je 't vanzelf :):)
     
  4. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ja je hebt gelijk XD kvoel me net sir askalot :9
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    ja kheb dat filmpje niet gekeken maar ik gok dat je het dan van een EA site af kan halen en downloaden.
     
  6. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Skate demo volgende week, release op 14 september

    Half september ligt Electronic Arts' nieuwste skate-game SKATE in de winkels. Op 12 september zullen Amerikaanse 360-bezitters de game kunnen aanschaffen en hier in Europa zal dat kunnen op 14 september. PlayStation 3-bezitters moeten wat langer wachten. In Amerika zal deze versie op 24 september uitkomen en in Europa pas op 5 oktober. Mocht je een Xbox 360 hebben, dan kun je binnenkort ook al een demo proberen. Op 15 augustus zal deze te downloaden zijn vanaf Xbox Live.
    De demo zal wat tutorials kennen en een skatepark van het buurthuis van San Vanelona. Je zult kunnen wennen aan de zogenaamde Flickit-besturing, die speciaal voor deze game ontwikkeld is. Er is ook een mode om filmpjes te nemen van de stunts die je maakt in de game en die zijn weer te delen op internet, alwaar ze ook beoordeeld kunnen worden.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dit is al de zoveelste keer dat een demo wordt uitgesteld =(
    Maar wel leuk dat je ook in de demo filmpjes kunt maken en uploaden :)
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Voor mij hoeft die video-editor niet zo. Heb het idee dat velen dezelfde effecten als grunge-style gaan gebruiken. Wil gewoon lekker zelf skaten. Nog een maand op de demo wachten dus.
     
  9. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm had wel zin om die demo te spelen, en nu opeens weer wachten lekker is dat.
     
  10. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja godverdomme, die videoeditor is iets iets voor de final... een Demo moet gewoon ff snel rocken zijn net als bij d'n Tony.
     
  11. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het er mee eens, zeker omdat de demo maar steeds 30 min speelbaar is. Dan moet je elke keer toch opnieuw beginnen.
     
  12. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    godevvere domme!!!!!!!!! kan ik nog niet skaten !!!! achje vandaar toch geskate alleen in het echie
     
  13. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    de EA forums zijn vandaag ook onderuit gegaan :)
     
  14. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Skate demo staat nu gepland voor aankomende dinsdag.\o/

    Bron: ign
     
  15. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Die nieuwe trailer op XBL is wel kick man! Ben écht benieuwd naar hoe het speelt. Kom maar op met die demo! :)
     
  16. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd had gelezen dinsdag vanaf 11.00, ben ook erg benieuwd naar hoe het speelt, want na al dat tony hawk geweld ben ik wel toe aan wat nieuws, en dit vervult precies mijn wens.
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Kan niet wachten op de demo.
    Zal in het begin enorm wennen zijn, gezien de controls van SKATE. Maar de realistischere weergave en gameplay, ten opzichte van de Tony Hawk reeks lijkt me echt super.
     
  18. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Koop je hem als je terug komt. Heb je nog een mooie tijd tot aan Halo 3. ;)
     
  20. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ik koop de game nog niet bij de release, maar de demo ga ik zeker wel downloaden als ik terug ben, bioshock laat ik ook al halen door een goeie vriend, dus dat zal mijn tijd goed vullen tot halo 3 :D skate koop ik denk ik pas eind van t jaar
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina