1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Skate

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 14 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow dat was heel erg vet, en best wel moeilijk. Heerlijk!

    Mooi gevoel dat ik hier blij was met een heelflip na een grind, of een 540 met een grab erbij, terwijl ik in Tony Hawk rustig een combo van 2 minuten kon doen..

    Must Buy voor mij!
     
  2. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    blijkbaar niet ".........lay off the skate.reel for a bit after the demo comes out. the server enough is being flooded by demo downloads so relax and enjoy the demo. the skate.reel feature essentially is the least important feature of the demo (game) at this very moment".
     
  3. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe groot is trouwens de ruimte waarin je kunt skaten in de demo?
    Hmm nog 2 uurtjes forum lezen uhh bedoel werken.
    - De demo is als het goed is al binnen op mn boxie
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Je hebt een park met wat obstacles waarin je lekker kunt skaten.
    Is wel even oefenen voordat het een beetje lukt, dus ruimte is groot zat.
    Demo begon aan het eind van de speelsessie te trippen. Had nog een paar minuten, maar steeds als ik wilde spelen sprong ik naar loading-scherm, waar ie bleef hangen.
    Wel erg coole game. Pittig, wennen, maar vet. Camera is soms lastig, omdat deze af en toe wat vreemd meedraait en je de course voor je niet goed ziet.
     
  5. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    IK MOETHEM SPELEN :9 blijft hangen op 20%:eek::'-(:'-(

    edit: xbox aan en uit gezet: nu istie op 22
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2007
  6. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0

    same here geduld hebben is voor mij niet weggelegd...
     
  7. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ik word hier echt kk gek van al heeeeeeeeeel lang op 23%
     
  8. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    als ie van de ea servers komt is het wel heel slecht, het is niet het zevende wereldwonder ofzo. Bioshock had ik ter vergelijking zo binnen op de dag dat ie uitkwam.

    Vind de naam van het spel alleen een beetje gaar. Maar wie weet gaat ea het doorvoeren voor de rest van hun line-up zodat je titels krijgt als:

    FIFA=footbal
    NBA=basketball
    Army of Two=Shooter
    Godfather=Generic GTA clone
    Madden=American Football
    Battlefield=Shooter we screwed up.
     
  9. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Voor iedereen die hem aan het downloaden is: Restarten wil wel is helpen. Ging hier opeens van 9 binnen non time naar 23%. Net deed ik er 3 uur over om 9% binnen te halen :)
     
  10. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    toen ik hem aanzette sprong hij naar 24% en bleef daarop "hangen" na een herstart stond hij op 14 en gaat nu gelijdelijk iets sneller..... volgens mij is die weergave op marketplace gewoon kut.
     
  11. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt heel dope dit deze demo! _O_

    Je krijgt alle basics goed uitgelegd zodat je wel goed aan de slag kan. Timing en gericht rijden is echt het belangrijkste. De camera is gewoon wennen, maar hij is echt zo gemaakt dat hij de tricks écht goed in beeld brengt. Zo zag je in Tony Hawk bijna niets van de kickflip, hier zie je echt heel goed de voetbeweging en hoe het board flipt.

    Het is echt nog wel een challange om echt de tricks te doen die je wilt. Bijvoorbeeld om eens een varial flip te doen ipv een gewone flip. En zeker om de grinds te doen doen je wilt. Probeer er maar is een bluntslide uit te gooien (is mij ook nog maar 1x per ongeluk gelukt). Maar dat is echt gewoon wennen, en echt zo kick dat je echt een learning curve hebt in je gewone tricks, net als in het echt. Het voelt ook echt naar de werkelijkheid; wanneer je bijvoorbeeld een een manual wilt olieen, heb je in het echt ook maar weinig kickruimte, en dat zit nu ook gewoon in de game.

    I'm hooked :D
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2007
  12. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ook vaag is dat er soms na mij rebootings 1.1 GB staat en soms 1.09
     
  13. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb net even de demo gespeeld en ben echt onder de indruk.
    De controls zijn inderdaad even wennen. Maar wanneer je het trucje eenmaal door hebt speelt het echt heerlijk weg. Erg realistisch!

    Ook het maken van videoclips werkt erg lekker, je kan verschillende markers in je tijdlijn plaatsen om zo steeds van een verschillende kant je skater te filmen. Tevens is het mogelijk je replay in slowmotion vooruit te spoelen of te versnellen. Dit wordt mogelijk gemaakt door je rechter en linker trigger. Hoe harder je ze indrukt hoe sneller hij spoelt.

    Ik weet zeker dat in de toekomst de mooiste filmpjes online komen te staan, want die mogelijkheid zit zeker in het spel.

    In het verleden heb ik mij nog wel eens negatief uitgelaten over dit spel. De besturing leek mij houterig en ook de animaties liepen niet vloeiend. Dit neem ik allemaal terug nu ik de demo heb gespeeld.

    Ik ga weer even verder spelen!
     
  14. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    rare server hoor waar die demo staat, vanochtend aangezet, 27% vast nu elke keer op 35 procent vast. iemand nog tips?
     
  15. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben vanaf vanmorge bezig met downloade en die shit spel wil niet opschieten :mad:
     
  16. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben om 17:00 begonnen en zit op 26% :mad: hij staat nu ook op major nelson enzo dus de hele wereld is aan het leechen.
     
  17. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog steeds erg vet, na 4 keer de demo gespeeld te hebben kan ik al best wat leuke dingen.

    Heel leuk om blij te zijn met een grind tot kickflip to manual en dat soort dingen die in tony hawk zo simpel zijn, en hier echt heerlijk voelen als het lukt!

    Ik kan ook al een paar backflips en frontlips, echt gaaf.
     
  18. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Straks eens downloaden. :) Tony Hawk's: Underground is mij enige skate game in mijn leven geweets vondt het wel leuk maar snel uit.
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vergeet de gameplay dan iig maar.

    Vanavond demo nog maar eens spelen en de tricks weer oefenen, die niet altijd even meevallen. Zeker van de ene in de andere trick niet (als fliptrick -> manual, -> fliptrick, of fliptrick -> grind -> fliptrick).

    Ben toch wel benieuwd naar wat filmpjes van mensen die de controls goed onder de knie hebben en mooie filmpjes weten te maken.
     
  20. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    die van mij is nu 43% na 3 miljard keer rebooten,

    en wat ook wel grappig is om te vertellen i dat er bij wsr07(world championship skateboarding) paar weekjes terug stickers op onze decks zaten waarop stond goodbyetony en rechts onderin in het klein skate. :9 wel vet
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina