1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Skins

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door louis2, 29 apr 2004.

  1. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    [off-topic]
    en wil je het nog mooier hebben, moet je je xbox spuiten ;) :
    [​IMG]
    [/off-topic]

    om het nog een beetje op een nuttige post te laten lijken, heb ik nog een site die xbox skins verkoopt. Ik heb ze zelf nooit besteld (duh) maar ze schijnen betrouwbaar te zijn. Veel plezier ermee.

    gameboyshop.nl (zonder www)

    de site is wel vaak offline, dus als de site niet meteen opent ligt het niet aan je comp.
     
  2. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, daar kan geen enkele skin tegenop! Jouw xbox is echt relaxt.

    on-topic
    Ik heb zelf een skin besteld bij skinefx.com Daar hebben ze allemaal mooie skins en de site is volgens mij betrouwbaar.
     
  3. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, maar dit is niet mijn xbox. Dit is een xbox die ik voor iemand anders heb gemod :+ . Mijn eigen xbox is mat zwart met zilver gespoten O-) .

    Skinefx staat idd bij de meeste mensen aangeschreven als betrouwbaar.
     
  4. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    mooie box stealth, hoe doe je dat? :9 .....grapje ;) ;) ;)
     
  5. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Zijn genoeg tutorials over Xbox verven en zo :D
     
  6. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    als je reageerde op dynamike: Je zou moeten zien wat voor xbox hij zelf heeft :+
    als je reageerde over mijn xbox: Tutorials of niet, je zal het toch echt goed moeten doen :+
     
  7. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij snapte hem stealth ;)

    De (enige) mooie skin die ik heb gezien was een soort chroom, die was echt heel strak aangebracht.....
     
  8. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind deze wel mooi:

    [​IMG]

    Is er mssn ook een betrouwbare nederlandse site die deze skins verkoop?, bvd :D
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2005
  9. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe installeer je zo een skin dan ? "plug-n-play? gewoon vastklikken en klaar of solderen/schroeven enzo? krijg je een handleiding erbij?"
     
  10. Lambers

    Lambers Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    een skin is gewoon een sticker, die plak je er gewoon op.
     
  11. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag ik me ook af, ik heb ook geen cc, dus het liefst een bedrijf dat ook op andere manieren betalen toelaat.
     
  12. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze xbox ziet er zo op het plaatje leuk uit, maar in het echt ziet het er nep uit. Bij normale traanplaat is er reliƫf en die sticker is dus helemaal glad. Op het plaatje ziet het er leuk uit, maar het zou natuurlijk mooier zijn als het echt was.
     
  13. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    www.destickerman.nl
    Dit is een Nederlandse site maar ik weet niet of het een betrouwbare site is. Deze site is wel een stuk duurder vergeleken met www.skinefx.com. Bij skinefx betaal je 9,68 euro voor een sticker op je xbox + gratis controller sticker + verzendskosten. Bij destickerman betaal je 12,50 voor een xbox sitcker zonders verzendskosten en zonder gratis controller sticker.
     
  14. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Thanx
    Je hebt bij die nederlandse site wel veel minder keus en het is idd wel wat duurder.

    @stealthviper
    Als hij echt was, was het natuurlijk zeer vet. Nu ziet het er opzich best wel nep uit ja.
     
  15. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    En het voordeel van een skin is dat de garantie gewoon nog geld. Dat geld dus niet als je je Xbox spuit of bewerkt met een schroevendraaier of wat. Daarom raad ik het af om je Xbox te modden, maar een sticker kan geen kwaad.
     
  16. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    En een stikker kan je er weer afhalen.
     
  17. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox modden is niet slim, als je xbox nog geen maand oud is. Maar als je de eerste maand doorkomt met je xbox, zal de xbox de komende jaren het ook niet opeens laten afweten. Mocht het dan toch zo zijn dat je xbox kapot gaat, dan kan je je xbox zelf maken. Losse onderdelen zijn op allemaal verschillende sites te koop en dus is het goedkoper om je xbox zelf te repareren, dan de verzendkosten van microsoft te betalen. Dus het is eigenlijk zelfs beter als je je xbox mod, dan snap je ook sneller wat er kapot is en kan je het goedkoper repareren. + het modden van een xbox bestaat niet alleen uit het spuiten van je xbox. Ook verlichting aanbrengen en bijvoorbeeld je dvd zien draaien zijn mods die toch wel iets mooier zijn, dan alleen maar een simpele sticker erop te plakken. Laat ik het zo zeggen, je kunt er meer trots op zijn O-) .

    En een gespoten xbox spuit je zo weer over ;)
     
  18. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar de originele xbox krijg je niet meer terug als je m verft. Met stikkers wel. :)
     
  19. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    De kappen van de xbox zijn voor 15 euro te koop :)
     
  20. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    Als een xbox de eerste maand doorkomt hoeft nog niet te zeggen dat er een kleinere kans is dat de xbox daarna niet meer stuk gaat. Meestal gaat een xbox na een jaar of meer kapot. Vaak gaat dan de dvd drive kapot door ''ouderdom''. Zo'n dvd drive kost volgens mij best veel geld. Wanneer je dan nog garantie hebt dan kan je het door Microsoft laten repareren (helemaal gratis). Maar wanneer je je xbox heb gemod dan ben je een hoop geld armer. Ook is er aan het modden een groot risico verbonden dat je iets per ongelijk stuk maakt. Het voordeel van modden is dat je dan naar eigen smaak een heel erg mooie xbox maakt, een xbox om trots op te zijn. Maar wil je geen onnodige risico nemen dan koop je gewoon een sticker.
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2005

Deel Deze Pagina