1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Skins

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door louis2, 29 apr 2004.

  1. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem laten skinmodden in het chroom. Case modden vind ik niet zo super mooi. Als je xbox geskinmod is vind ik er toch mooier uitzien tenzij je een super mooie case hebt. http://gameboyshop.nl
    Daar doe ik het, er zitten nog mooie kleurtjes tussen. Maar ombouwen vind ik niks.
     
  2. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel erg duur: 20 euro voor een skin (zonder verzendskosten) Maar er zitten wel een paar mooie skins tussen. Die chroom is inderdaad mooi en matzilver is ook mooi.
     
  3. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dus niet meer zo. Ongeveer een jaar geleden lukte dat nog, en betaalde microsoft de verzendkosten. Tegenwoordig betaal je de verzendkosten zelf. Ik geloof dat je iets van 130 euro dan kwijt bent en dat je bij de servicelijn het advies krijgt om een nieuwe xbox te kopen, aangezien je dan bijna evenveel ervoor betaalt. Zelf repareren kost dus minder aangezien een losse dvd drive ongeveer 60 - 70 euro kost. Het risico dat je een xbox molt door te modden is ook heel erg klein. Voor al die mods staat er uitleg op het internet en helpen mensen je, mocht er toch een probleem zijn. Neem je tijd en ga niet lopen haasten, dan kan iedereen wel modden O-) . De kosten kunnen hoog worden, maar dat bepaal je helemaal zelf. Je kunt ook iedere keer uitbreiden met een mod, waardoor je niet ineens veel geld kwijt hoeft te zijn. En als je het niet aandurft, zijn er ook altijd nog mensen die het vaker hebben gedaan en het dus voor je kunnen doen *kuch* ik bijvoorbeeld *kuch* O-)
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2005
  4. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij SkinEFX, wat voor manier gebruiken jullie dan om het te versturen: de goedkope die lang duurt ($2,99) of de snelle, dure ($16,99)? Als je de goedkope nam, hoe lang deed ie er dan over om bezorgd te worden. Op de site geven ze tussen de 1 en 4 weken aan, afhankelijk van waar je woont.
     
  5. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Kost weer xtra cash$ *)
     
  6. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb ik geluk gehad want twee weken geleden was mijn dvd drive kapot en toen heeft Microsoft het gerepareerd: alles gratis, ik hoefde niets te betalen *)

    cygnum: ik zou de goedkope bezorging nemen (heb ik ook gedaan) Ik heb 4 januari nog een mailtje gekregen dat de skin binnen 5 werkdagen bij mij is. Ik had de skin op 27 december besteld. Dus het zal iets van 2 weken duren voordat je skin er is
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2005
  7. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb de goedkope toendertijd gepakt. Deed er toen 5 dagen over. Erg snel imo.
     
  8. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Een nieuwe skin ook ;)
     
  9. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je je originele xbox kap weer wilt, moet je een nieuwe kopen (bij spuiten)
    Bij een stikker geen extra kosten, gewoon er af trekken en je hebt je originele xbox weer.
     
  10. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wie wil er nou z'n originele kap terug, wanneer je een gemodde (of gestickerde) xbox hebt :confused: ? En als je je gespoten kap toch weer normaal wilt hebben... er zijn zat mensen die hun kap willen ruilen tegen die van jou en dan is het kappen verwisselen en je hebt een gratis originele kap *) .
     
  11. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik...als ik mijn stikker niet mooi meer vind en gewoon een normale kap wilt (gaat om de charme) trek ik de stikker eraf. Wil ik een nieuwe koop ik een nieuwe en verloopt mn garantie niet.
    Je kan idd die kap ruilen (als je m gespoten hebt), maar je garantie is dan nog steeds verlopen. Als je zoiezo geen garantie meer hebt is het een optie.

    Maar ja boeie ieder een eigen mening. Een gespoten xbox is ook mooi, maar dat doe ik nog niet omdat mn xbox nog geen 1 jaar oud is.
     
  12. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen aanbid die garantie man...gaan die boxen zo snel stuk bij jullie ofzo? :confused: Ik heb er zelf al een sinds de release, die het nog steeds vlekkeloos doet, en een v1.6 die helemaal gemod is.. Het eerste wat ik deed bij die tweede toen hij uit de doos kwam, was hem openschroeven *) Ze zijn er beiden nog nooit mee gestopt...
     
  13. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes! Vanaag heb ik mijn skin ontvangen, ze zien er echt mooi uit! Ik heb de skins alleen nog op de bovenkant van mijn xbox geplakt. Ik heb trouwens de chrome mirror gekocht op skinefx.com Mijn xbox ziet er echt veel mooier uit nu!
     
  14. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Post maar plaatjes wanneer die af is, ik ben benieuwd.
     
  15. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, zal ik doen (alleen ik weet niet helemaal hoe je plaatjes in je post zet)
     
  16. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Door ze op een site te uploaden en dan de link hier neer te zetten.
    Ik heb hem ook geskinned, maar de foto's waren gewoonweg te donker (terwijl de Xbox in het daglicht stond. Iig ziet mijn Xbox er precies hetzelde uit als de foto van de Green Chrome op skinefx.com.
     
  17. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen bedankt voor de adviezen. Ik wil er nu ook zeker eentje bestellen bij SkinEFX. Ik moet alleen wachten totdat het geld eindelijk is overgemaakt van mijn giro naar mijn PayPal-account. Dan kan ik pas gaan bestellen :mad: Dat duurt nog drie tot vier werkdagen :'-( Dus voor februari zal ik hem niet hebben :'-(
     
  18. zilverbox1974

    zilverbox1974 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    :cool: dit is mijn xbox, en ben stealthviper heeeeeel erg dankbaar dat hij zijn tijd hier in heeft gestoken _O_ ben aan het sparen voor n nieuwe xbox, en stealth weet al wat daar mee gedaan moet worden _0/
     
  19. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Stickers, toch? :+ :p ;)
     
  20. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Die heb je zeker voor februari. Levertijd was bij maar 5 werkdagen.
    Dus als je komend weekend besteld heb je hem nog wel voor februari.
     

Deel Deze Pagina