1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Skins

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door louis2, 29 apr 2004.

  1. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet ook echt opletten of je de 360 stikkers hebt, want ze verkopen ook veel skins, en dat zijn alleen maar de bovenkant en voorkant, tja dat vind ik persoonlijk niet zo heel geweldig, als je het doet doe het dan goed vind ik
     
  2. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Toevallig heb ik hem zondag juist eraf gehaald. Voorop zat een dun streepje al vanaf het begin een beetje los, en bovenop zat een kleine beschadiging door vervoer, en dat begon me te irriteren. Zonder skin is toch wel aardig (al zeggen velen van niet).
     
  3. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    jah inderdaad ik vin de xbox er opzich ook niet lelijk uitzien, hoewel de makers van wel zeggen.
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vind de huidige console ook alles behalve lelijk. Skin of casemod heeft toch wel wat, maar wanneer het niet helemaal is wat je wilt ben je het snel zat.
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik vind hem ook niet lelijk alleen is hij wat te groot en te zwaar. Maar als je r niet mee hoeft te reizen en genoeg ruimte hebt is er niks mis mee. De casemods zijn wel cool en ik heb ook hele mooie gezien alleen maakt het mij niet zoveel uit hoe een console eruit ziet als de games maar goed zijn ;)
     
  6. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0

    ja inderdaad hij is wel een beetje zwaar en groot, maar hij past precies in een eastpak tas, en dan zit er alles bij. dus als je een lan hebt ofz hoef je niet een weekendas mee te nemen ofz dat is wel voordeel

    ik zag trouwens laatst een zeer vette xboxmeeneemtas in tilburg bij de 4games. 20 euries valt wel mee
     
  7. Jeroensky

    Jeroensky Active Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Skinz bij Funatics

    Als iemand nog interesse heeft naar een leuke skin voor je Xbox, kijk dan even op Funatics.

    Ik vind dat er wel een paar tussen zitten die wel cool zijn.
     
  8. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee bedankt, ik spuit mijn xbox wel _O_ ;)
     
  9. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Of je airbrusht em :9

    Maar bij peenten heb je gewoon veel meer controle over het eindresultaat, je kan iets wel of juist niet spuiten, mat of glanzende lak gebruiken, en de preciese kleur maakt vaak ook veel uit. Veel persoonlijker dus :)
     
  10. Peanutnl

    Peanutnl Halo3

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die tas heb ik daar ook gezien.. maar nie gekocht.. neem men xbox toch nergens meej naar toe..
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Wijsneus

    Wijsneus





    Waar gaat dit topic nou over, juist ja over skins... :{

    Of het er al dan niet beter uit ziet bepalen ze zelf wel.
     
  12. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Wijsneus

    Dan mogen er eerst meer mensen hier komen die het over skins gaan hebben. Ik zie namelijk niemand. En waarom zou ik mijn mening over skins hier niet mogen verkondigen? Het gaat toch over skins... Toegegeven, mijn reactie was niet bepaald een mening, maar die heb ik een paar pagina's terug al gegeven.

    Ik denk dat de skinners er blij mee zijn dat dit topic nog zo hoog staat, ondanks dat er maar een enkeling hier iets post met betrekking tot skins.

    Ik zie jou trouwens ook niet over skins praten in jou post, maar dat even terzijde.
     

Deel Deze Pagina