1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Skylanders Giants

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 feb 2012.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nou, €25 zou ik er ook niet aan uitgeven. Het gebied is als ik het me goed herinner ter grootte van 1 normaal level. Misschien iets groter. Gelukkig hoef je het er maar 1 keer op te zetten. Dan is het gewoon unlocked en kun je er altijd naartoe

2. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Das mooi, dan kan ik altijd kijken of ik die items even leen van iemand en unlock, characters die erbij zitten vind de kleine, op dat haai figuurtje na, toch niet de leukste in hun element. Maar ja, hij heeft Bash gekozen als aarde element toen die moest kiezen uit die haai en Bash, dus die haai koop ik ook niet meer denk ik. Vandaag Sonic Boom besteld en dan heb ik de elementen allemaal, ondode 2x want heb Hex en Cynder. Vond die Stealth Elf juist wel tof, qua design dan, maar Milan koos Stomp Smash dus die staat hier nu haha

Laatst bewerkt: 7 jun 2012
  3. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    laatst dit spel even bij de BS gspeeld en het leek me best geinig
    is er iemand die het spel al wat langer (offline?) speelt en kan vertellen of het wat leuksis?

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  5. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Jaja, dat wordt weer sparen voor papa om alle Giants te verzamelen.

(kwam er een paar weken geleden pas achter dat Skylanders op de 3DS een heel ander SP avontuur is, dus die ook maar gekocht.:9)

Kan echter nog nergens prijzen vinden van die Giants....

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Er komt weer een nieuwe aan.

Laatst bewerkt: 5 feb 2013
  7. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ah... En zo blijkt maar weer dat Activision niets geleerd heeft van Guitar hero :)

8. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Hmm, weet niet....Giants ligt hier ook nog steeds niet-uitgespeelt.....kleine lijkt er niet veel zin meer in te hebben (speelt liever Nintendoland:9) dus ik denk dat ik deze oversla.

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Precies wat ik direct dacht!

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, dit is een jaarlijkse franchise geworden. Niet helemaal gek dat ze dat doen na het succes met CoD. GH was toch echt wat extremer met een stuk of 3 games per jaar.

Ik heb Giants nog niet eens gekocht. 8) Ga ik nu denk ik ook niet meer doen... Deze lijkt me ook een grotere upgrade. Of misschien gewoon wachten op de next-gen versie :+

11. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Nou goed, inderdaad niet 3 keer per jaar een nieuwe titel. Maar het gaat meer over het overvloeden van de markt waardoor niemand het meer wil hebben straks. Momenteel zijn nog niet eens alle figuren van Giants goed verkrijgbaar (wave 2 giants vooral) en ze kondigen alweer de volgende aan, weer met een enorme aantal figuurtjes. Terwijl de winkels nog vol liggen met Wave 1 giants

12. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    En dan komt Disney ook nog eens met Infinity. En waarschijnlijk een Infinity 2 op de nextgen incl. Marvel / StarWars. Nu nog wachten tot Nintendo een Pokemon variant hiervan op de markt brengt ( verbaasd me echt dat die nog niet is aangekondigd aangezien Pokemon hier ook uitermate geschikt voor is ).

Ik denk dat ik Skylanders Swap ook oversla, heb met Skylanders Giants nu alle characters die ik wil ( de walvis is nog onderweg ) en dan vind ik Skylanders ook wel even genoeg. Wacht wel tot de zomer op Infinity aangezien Disney figuurtjes toch net weer iets toffer zijn ( zeker als ze later Marvel en StarWars toevoegen ).

13. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Hier blijft de kleine steeds hangen met de level met de zingende geko's :mad:

Bij de MM vorige week eindelijk 2 andere Giants kunnen kopen ( Crusher & Thumpback ).
    Bij de gameshop het Pirateship gekocht voor 5 euro en verdween bijna in de bad :mad:

Je wordt bij Swap Force weer verplicht om een andere portal erbij te kopen.

14. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Alsof winkels ruimte hebben voor al deze meuk activison...

15. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Was een paar weken geleden bij ToysXL en daar verkochten ze alleen de starter pack en booster pack.
    Op mijn vraag waar de losse poppetjes stonden kreeg ik als antwoord dat ik die maar online moest kopen :mad:

Als de winkel geen zijn heeft in de verkoop van de losse poppetjes dan moeten ze de packs ook niet verkopen.

Dat een winkel >40 de zelfde poppetjes in de rek heeft hangen hoeft van mij ook niet.

16. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb het pas gevraagd in de winkel, ze krijgen een doos binnen met bijvoorbeeld 6 giants, maar weten niet welke erin zitten. Eerst moet de oude voorraad op voor ze een nieuwe doos mogen bestellen, met als gevolg reken vol met 1 soort.

Voor Swap zijn de oude skylanders ook gewoon weer bruikbaar. De nieuwe vind ik persoonlijk een stuk minder mooi dan de huidige.

Laatst bewerkt: 5 feb 2013
  17. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga morgen de giants toch maar aanschaffen,de vorige skylanders veel plezier mee gehad.
    Wel spijtig dat ik zo stom ben geweest al de vorige poppetjes te verkopen.

18. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ach, kun je nu de lightcore of andere variant toch kopen?

Lightcore Prismbreak blijft cool.:thumbs:
    Wilde het spul eigenlijk allemaal verkopen, dochter doet er toch weinig mee tegenwoordig, maar van het weekend weer gedaan, en is toch wel erg leuk om samen te doen...

19. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    kan ik nu eigenlijk met de portal van spyros adventure gewoon alleen de game giants kopen en dan spelen?

20. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ja dat kan

Deel Deze Pagina