1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Skylanders: Spyro's adventure

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 12 okt 2011.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat is toeval. :p Tenminste... Het is mij nog niet opgevallen...
    Helaas niet ingame. Iets waar ik me deze hele generatie al aan irriteer. :mad: Je moet inderdaad in het dashboard je locale veranderen.

    Ik snap dat echt niet waarom ze dat keer op keer weer doen... Alle talen staan al op de disc. Geef ons dan een simpele optie om te kiezen. 8)
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies.

    Dé reden dat ik Beyond good and Evil nog niet gedownload heb.

    Ik haat dat soort luie shit.:mad:
     
  3. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee, dan zet ik hem op UK dan...

    Maar de kogel is door de kerk, ik ga het ook kopen :)
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Hmm.....

    Ik wilde vandaag met mijn Skylanders op Skylanders.com eens op de computer gaan rondsnuffelen. Ik sluit de portal aan op de laptop, dan vraagt hij (Eon) of je een magie skylander hebt bv Spyro. Dus ik zet mijn level 10 Spyro erop.....zegt ie dat ie al van iemand anders is.:confused:

    Ik dacht dat je zo luke extraatjes kon behalen via internet, maar het is natuurlijk minder leuk als al je moeite niet meegenomen wordt in het figuurtje...wat eigenlijk de hele bedoeling is van dit alles.


    Iemand daar ook last van?

    Nu zag ik in de game op de 360 ook dat je een webcode hebt (staat in het menu van je karakter)...als ik die invoer, gaat dan wel alles mee of ook niet?
     
  5. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zal dan toch wel? Zo kunnen ze hem synchen.

    Ik heb ook een probleem... Ik kan me niet eens registreren, weet niet wat ik fout doe...
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik kreeg net ook even een 500 error, ik weet niet of dat is wat fout bij je ging?
    Ik had sowieso ook eerst moeite om te registreren...Mijn gewone username zou al bestaan (vind ik nog steeds onmogelijk. :+) en toen ik een nieuwe wilde kiezen werkte het ook niet gelijk.

    Hoe dat cross platform gebeuren tussen web en 360 werkt weet ik ook niet precies. Heb ik het niet genoeg voor gespeeld.
    Je hebt iig een Update knop, maar ja. Wat die doet weet ik niet. 8)
    [​IMG]
    Geeft het level gewoon goed aan, maar als ik er op klik zie ik niks veranderen aan de stats van Spyro.

    edit: De hat wat die Skylander op dat moment op had wordt iig wel aan je collection toegevoegd, maar verder... :p

    [​IMG]

    Ik heb geen problemen met het registreren van nieuwe Skylanders trouwens.

    edit2: Wacht... Alle magische items pakt ie ook goed, behalve dat potion dingetje. De site herkent het dat ik het erop zet, vraagt of ik het wil linken aan mijn account, maar daarna gebeurt niks.
    Ingame nog niet geprobeerd, hopelijk werkt ie daar wel. :eek: Wat het ook doet...
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2011
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Had ik ook:
    Om de 1 of andere vage reden werkt de link op Skylanders.com niet;
    ga naar Skylanders.com/start. Zo ben ik ook binnen gekomen.


    Vind het zowieso raar dat dit nog een Beta is....:confused:

    Straks/morgen wel eens proberen met die code....wel jammer als het zo moet, want de portal aansluiten en een Skylander erop zetten gaat een stuk sneller dan al die codes invoeren!8)
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Verdorie, met al die kortingen wat Wehkamp en Bart Smit hebben wordt het moeilijk om niet nog meer van die figuurtjes te kopen. :+ (wel jammer/idioot dat je bij het online bestellen bij Bart Smit niet kunt aangeven welke je wilt. Waarom zou ik op de gok dingen willen gaan kopen 8) Slaat toch nergens op...)

    Ik vraag me ook af wanneer die andere 3 adventure packs uitkomen.
    • Limited Edition Adventure Pack
    • Dragon's Peak Adventure Pack
    • Empire of Ice Adventure Pack

    Dit kost me iig al meer geld dan ik mezelf vooraf had beloofd. ;)
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Als ik me niet vergis komt de 2de lading in november.....heb dat ergens gelezen of gehoort maar weet niet waar...:x

    Ben er ook achter met de console-pc connectie;
    Het wordt helaas niet gecombineert,maw wat je op de console doet neem je niet mee naar de PC....dat zijn 2 aparte stukken in de bio van je Skylander.

    Jammer, maar aan de andere kant heeft je level niet bijzonder veel invloed op de (mini)spelletjes op de PC voor zover ik nu kan zien.


    Wel leuk dat je de spullen voor de console ook op de PC kunt gebruiken; zo heb je in principe anderhalf spel voor de prijs van 1.:9
     
  10. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je in Nederland de Volcanic Vault krijgen?
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ebay? Ik zie er daar iig wat te koop staan.
    Ik heb het iig nog in geen enkele webshop zien staan.

    Ik wist niet eens wat het was. :+ Lijkt me wel geinig, maar meer omdat het blijkbaar een zeldzaam item is dan dat ik het zou gebruiken. Die Battle Modes zijn vrij lame.
     
  12. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ok, niet echt de moeite dus... :)
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    • Legendary Chop Chop
    • Legendary Spyro
    • Legendary Bash.

    :cool: :+

    Dat was alles wat ze nog hadden. De rest was uitverkocht 8). Hopelijk heeft die Legendary Spyro wat nieuwe aanvallen tov de gewone Spyro, is wel zo leuk. Zijn stats zijn iig wel wat anders...
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Laat even weten of die Legendaries nog iets speciaals hebben qua krachten.

    Moet nog een Ondode dus als die Chop Chop wat extra krachten heeft, is dat misschien een leuke toevoeging (als ik em nog kan vinden dan).
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Volgens mij heeft Spyro iig niks speciaals. Het wordt ook niet gezien het ook niet als een nieuwe Skylander (wel qua level enzo, maar hij wordt niet apart toegevoegd aan de collection)

    Nu ook uitgespeeld en het einde was nog best pittig. :p
    Zoals ik altijd doe na het uitspelen ga ik eens kijken naar de achievements...
    Crap. :+
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Told ya.:+

    dat wordt nog eens een lastige Achievo, al merk ik nu al dat ik bij sommigen de verkeerde keuze heb gemaakt qua richting van upgraden krachten.

    Bij zowel Terrafin (die goed is voor de eindbaas las ik elders) en Gill Grunt (is ook een achievo speciaal voor hem).....heb die 2 dus gereset.:9
     
  17. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    De action figures/ webcodes kan je gebruiken om de skylander personages te unlocken voor het spel op de site. Dit kost je anders muntjes die je in de game hebt verdiend. En het level van je skylander heeft wel zeker invloed op de mini games, ook hier krijg je upgrades waardoor sommige elementen/characters beter worden bij bepaalde mini games. Heb de game even gespeeld en tutorial messages geven dit op een gegeven moment ook aan.

    Nog een vraagje voor MAD:

    Las dat jij met je dochter dit speelde, hoe moeilijk is de game voor een 4-jarige? Mijn zoontje wordt binnenkort 4 en met oude sonic games (2d) kan die wel redelijk overweg. Met 3d platformers heeft die iets meer moeite maar na tijdje spelen gaat dat ook wel aardig. Twijfel nl. erg of hij niet nog te jong is, maar aan de andere kant is papa erg gevoelig voor die action figures haha. Zitten paar erg gave characters bij zag ik op site.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2011
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Gaat echt erg goed!

    Natuurlijk zitten er stukjes in die wat moeilijker zijn (eindbazen) maar met wat aanwijzingen gaat het erg goed.

    Ik tweifelde eerst ook erg, omdat ik ook niet wist of ze dit wel redelijk zou kunnen spelen, maar het gaat echt goed.

    En ze heeft er ook echt lol in; ze vraagt regelmatig of we gaan spelen, dus dat is een goed teken!
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm, ik heb bij Terrafin voor zijn ondergrondse abilities gekozen. Dacht ik. :p Of moet die keus nog komen, hm... Ok, Terrafin weet ik dus niet meer zeker wat ik heb gedaan.
    Bij Gill Grunt ben ik voor zijn waterstraal gegaan.

    Het irritante bij die achievement is dat iedere keer als je faalt het voorgaande level helemaal opnieuw moet spelen. Geen checkpoints in deze game. :'-( Alsof het nog niet moeilijk genoeg is. :+
    Oh, en dan iedere keer die cutscenes weer...
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    ....uhm nee?

    Als je afgaat moet je op (Y) drukken en je begint meteen bij de eindbaas (dus zonder het hele level opnieuw te moeten doen.

    Als de levels al een keer hebt gedaan kun je een hoop texten skippen met (B).
     

Deel Deze Pagina