1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

slecht geluid moto gp 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door dotcom, 29 mei 2003.

  1. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Re: Re: Re: Re: Re: slecht geluid moto gp 2


    nee, want een 4takt heeft nou net een rauwer geluid.

    2takt motoren klinken hetzelfde als grasmaaiers.
     
  2. dotcom

    dotcom --Re$peCt ThA RulEz-

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: Re: Re: Re: slecht geluid moto gp 2

    waar gaat het hier allemaal over ...tjemig iedereen weet toch dat een 2 takt moter ten 1e meer toeren maakt dan een 4 takt en ten 2e een 2 takt daarom dan ook meer herrie maakt of meer jankt dan een 4 takt...:{ 8)

    dus een 4 takt heeft zeer zeker geen rauwer geluid wel een trager en zwaarder geluid...

    tip zet de achtergrond muziek eens uit en de sfx vol aan , je versterker op 10 dan hoor je echt wel het verschil in de 2 soorten motoren van moto gp2 hoor .....O-) _O_
     
  3. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    yeah kreeg hem gister binnen, en over het geluid: ach ja het klinkt niet zo cool als in het echt, maar ik vind het zeker niet slecht gedaan hoor ;)

    Het is echt een verslavend spel;) I like it ookal moet de besturing behoorlijk wennen :p
     
  4. holly

    holly Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    moto GP

    Ik heb hem sinds dinsdag, is een vet spel maar niet echt een grote sprong voorwaards vergeleken met deel 1.

    Het geluid is wel een beetje minder dan ik gehoopt had, maar dat komt omdat ik de echte moteren geluiden goed ken.
    De graphics ogen best wel realistisch vooral dat hitte effect bij warm weer. En de motoren zien er zeer goed uit.
     
  5. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb ff de demo gespeeld. Alles zag er in m'n ogen top uit. Ik ben niet zo'n moter kenner dus na mijn mening was het geluid goed. Net of het besturen makkelijker is geworden dan bij MGP 1
     

Deel Deze Pagina