1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Slecht gemaakte games.

Discussie in 'Algemeen' gestart door MaxxRaptor, 14 aug 2008.

1. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    PGR4(racegame) vind ik echt een t*fes game! lelijke grafhics geen tunnen, geen verhaallijn oftewel gwoon k*t!:'-(:mad::mad::mad::mad::mad::'-(

2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Race game geen verhaallijn, dat is bijna altijd zo. Grid heeft geen verhaallijn, Forza niet en PGR niet. En ik vind het er niet lelijk uitzien en tunen hoort niet in het spel.

3. -ronald

-ronald pro beunhaas

Leuk Bevonden:
    0
    Nee idd, ik vind pgr4 juist een heel mooi game. want ik wel een slechte race game vind is need for speed pro street. alweer dat getune ed. en het stuurt ook zo bagger=(

4. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Dead or Alive Xtreme 2

Ik heb er toen een recentie voor geschreven op Insidegamer

En dan staat er nog niet bij wat ik van de soundtrack vond :p, Hillary Duff met Sweet Sixteen, en nog een hoop andere mierzoete liedjes die het glazuur vam je tanden af torpedeerd. En die kutstemmen van de characters, continu gezeik hoor je.

Ik kan niet begrijpen dat iemand dit spel goed vond. Als je een tietenspel wilt zit je zelfs nog niet goed, want je moet het spel echt jaren spelen wil je een bikini vrijspelen.

5. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    @Ramon NL

Kijk zo bedoel ik het,DOAX2 is een slechte game omdat het niks is dan alleen maar eyecandy,en verder niks.
    Gameplay slecht,soundtrack slecht,diepgang is er niet:)

Dan even over PGR4
    Pgr4 is als game misschien de mooiste racegame ooit gemaakt,met high res graphigs,redelijk tot zeer goed geluid,briljante weersomstandigheden.
    Kortom de PGR games algemeen zijn op deel 1 na de meest verzorgde games die ik tot nu ken,dat het genre je niet aanspreekt als raceliefhebber is puur smaak maar het gaat om techniek.
    Ook zie je dat het spel met liefde inelkaar zit,perfecte games bestaan niet maar PGR4 neigt naar de perfectie toe.
    De racemodes zijn eindeloos en blijven leuk,nogmaals het gaat om techniek en gameplay en niet om smaak waar ik hier over praat.

Pro street is beslist de slechtste Need for speed die gemaakt is geworden,hij is aardig maar de technieken en gameplay gaan nergens over.
    Carbon daarintegen was kwa techniek het beste deel van NFS,maar schoot te kort aan gameplay wat het nog weet te redden met de Canyon races die voor de enige diepgang zorgen.

6. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Oh oh, PGR4 vind ik een hele goede game hoar. Mn favoriet als het om
    Race games gaat.

De graphics zijn niet slecht. Eerder goed, vooral met regen.

7. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Avatar is een kudt game. Hun monden bewegen niet eens als ze praten, misschien is dit voor de enkele slechthorende met een XBox, dat ze dan die wartaal niet kunnen horen/lezen/schrijven/zien, want dat gaat helemaal nergens meer over.

8. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Dat spel koop je voor de gamescore niet voor het verhaal. Anders was er nog geen 1 van verkocht.

9. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    :lol:_O_

10. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    De slechtste game die ik gedaan heb op de 360 zal wel perfect dark zero zijn. Super saaie, onvergeeflijke, inspiratieloze shooter.

Blazing angels vond ik ook wel erg matig.

11. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Sonic voor de Xbox 360. Oh wat heb ik mijn zwager uit staan lachen toen ie 30 euro aan dat gedrocht had uitgegeven. Hahaha...Geweldig die uitdrukking op z'n gezicht toen we het spel 10 minuten gespeeld hadden. :D

12. StreetSamurai

StreetSamurai HAMMERTIME!

Leuk Bevonden:
    0
    hellboy die pas uit is
    had m gehaald en is niks meer dan stage uitlopen, vijanden molle, poort gaat open, naar het volgende deel wandelen en dan precies hetzelfde herhalen..geen speciale combo's ofzo...niks...nietecht mijn ding en zonde van mn 60 euro...al zijn de cut scenes wel grappig...maar je koopt een game niet voor cutscenes...geruilt voor soul calibur 4...beste wat ik ooit gedaan heb ;)

13. xbox freaker

xbox freaker iemand

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de eerste avater op de gamecube en geloof me koop hem niet!!!
    pure shit (slechte zin)

14. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zegt nemand Eragon :eek:,, ERAGON!!!

dat is sirieus het SLECHTSTE spel ooit uitgebracht >_<

-te makkelijk
    -te snel uitgespeeld
    -dom vechten

+ alle achievements in 1 dag.

15. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb DOA Extreme 1 en 2 gekocht.
    Ik wist dat het niet echt geweldig was maar kocht het toch.
    Toch heb ik met deel 1 wel lol gehad, en dan voornamelijk het volleyball.
    Deel twee, feitelijk hetzelfde, vond ik helemaal niet leuk.

Eigenlijk kocht ik het spel alleen om met Lei Fang te kunnen spelen.

Verder heb ik superman gekocht en uitgespeeld op de 360.
    Ik vond het even een leuk spel, speelde het in een paar uur uit, en dumpte het toen bij Dr games. Geen slecht spel, gewoon saai.

16. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja ik hoorde op gamekings dat dit het eerste spel is die zichzelf uitspeelt:)
    Net zoiets als dat je een lekkere taart krijgt,maar dat iemand anders h'm lekker oppeuzelt.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    En jij er voor betaald hebt.

18. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Chromehounds. Krijgt een 6.9/10 op ign.com. De gevechten tussen twee hounds zouden niet meer zijn dat wat stom om elkaar heen te draaien, er zijn wapens waar je niet eens voor hoeft te richten en dus door iedere n00b effectief gebruikt kan worden. De hounds zouden tergens langzaam lopen, de landschappen waren niet veel meer dan onvruchtbare vlaktes, en de singleplayer is volgens IGN ook niet veel soeps.

Zelf vind ik het een van de leukste games die ik ooit heb gespeeld, en verdient van mij een 9/10. Het duurt inderdaad lang om bij je bestemming te komen (behalve in de scout klasse), maar in die tijd besprak ik met mijn teamgenoten de tactiek/strategie die we gaan gebruiken. Dit was iedere keer weer anders, wat betekend dat bijna ieder potje anders was. Dit is naar mijn mening ook het sterkste punt van de game, het teamwork gaat beter dan in iedere andere game die ik ken. Maar je moet dan wel een leuk/goed team hebben, en als je dit niet hebt zul je de game inderdaad niet geweldig vinden. De singleplayer sorties waren meer bedoeld als tutorial voor de multiplayer dan echt op zichzelf staande missies. In de missies leerde je iedere class van binnen naar buiten, en aan het eind van de SP was je helemaal klaargestroomd voor de geweldige MP. Al heb ik zelf alles uit de Singleplayer gehaald, en heb bij iedere enkele missie de hoogste rang gehaald, waar ik veel lol aan heb beleefd. Ook was een zeer sterk punt het customizen van je hound. Een echte tune fanaat zal hier dan ook veel lol aan beleven. En de explosies zijn tussen de mooiste die ik ooit in een game heb gezien.
    Het enige minpunt is dat na een paar maanden de ontwikkelaar een paar wapens en andere parts had toegevoegd waardoor het spel ongebalanceerd werd. Je kreeg dan bijvoorbeeld hounds met heel veel vuurkracht op erg mobiele en nog steeds stabiele benen. Zodra het team uit elkaar viel stopte ik ook met de game, maar desondanks deze dingen heb ik heel lang heel veel plezier beleefd aan Chromehounds.

19. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Nog even een keer,maar hier gaat het dus om slechte games en niet je voorkeur of jij h'm wel of niet leuk vind.
    En ik denk dat ik even de startpost iets ga aanpassen,en zodat het iets duidelijker word:)

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    je kunt zeggen wat je wilt maar DOAX 1 & 2 zijn niet slecht gemaakt,.. ze zijn gewoon slecht bedacht :D maar technisch mankeert er weinig aan

ik ben geneigd om BF:BC als slecht gemaakte game te noemen, er is veel leuk aan het spel maar de online werkt gewoon niet goed. Nu weken na release is het nog steeds hit&miss, er zit gewoon iets fundamenteels niet goed

Deel Deze Pagina