1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Slecht nieuws voor wanadoo premium bezitters!!

Discussie in 'Games' gestart door Sam_Fisher, 21 feb 2003.

  1. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    50 euro.

    Bij de groenteboer.
     
  2. Sam_Fisher

    Sam_Fisher Guest

    Wat denk je?

    Kitjes natuurlijk -> 14 maart -> Xbox Live!:eek:
     
  3. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi en wanadoo premium draadje.

    Ik heb:

    - wanadoo broadband premium
    - linksys BEFSR41 V2 cable router

    De vraag is nu. Zijn er anderen met deze combinatie, of sowieso mensen met deze linksys router. Ik heb het ding nu een week thuis staan, maar er nog niks mee gedaan. Eigenlijk ligt dus alles klaar, maar weet er nog niet voldoende vanaf. De manual is kort en bondig en ik hoop dat deze mij voldoende hulp bied. Kan ik bijvoorbeeld de totale bandbreedte delen tussen mijn computer en de xbox. Bijvoorbeeld dat ik 30/15:d/u reserveren voor de xbox (in ieder geval de minimale eisen) zodat ik de rest overhoudt voor mijn pc. Dus dat de downloads lekker door kunnen gaan. Is zo'n router ook op deze wijze configureerbaar.

    En als ik er dan bijvoorbeeld ook eens een laptopje inprik (router) doet deze dan ook meteen mee met het internet delen etc.?

    Hints ?? Tips ?? Trucks ?? Graag !!

    m-X
     
  4. Sam_Fisher

    Sam_Fisher Guest

    Ik snap er geen REED meer van.

    Ik hoef niet op mijn PC te internetten als ik op Live zit en ik wil best mijn snoertje steeds verwisselen (dus als ik wil liven doe ik het snoertje in XBOX en als ik wil internetten doe ik snoertje in PC). Ik wil dus GEEN router.

    Nu hoor ik weer dat het NIET mogelijk is om zonder PC en zonder router te liven met sommige connecties. Maar Xbox Live is toch bedoelt om zonder PC te liven. Ik heb namelijk een XBOX gekocht omdat ik een K*T PC heb (en altijd problemen), omdat ik een NOOB ben op dat gebied van PC en internet en omdat ik van Plug and Play hou.

    Dus:

    Wie kan mij vertellen of ik op Live kan zonder PC met een wanadoo premium verbinding. In mijn PC zit namelijk ook niet zo'n internet kaart voor breedband. Alleen wel op me Laptop.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 feb 2003
  5. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Yup gewoon router kopen. Je hoeft dan niet op internet met je PC, het is er wel. Niks MOET, maar dan hoef je ook niet kabel steeds te verwisselen.

    Je moet niet, maar het IS mogelijk om met een router je PC en Xbox samen online te hebben, Dat betekend niet dat je persee als je je Xbox aan hebt met je PC op internet hoeft.

    Een router is eigenlijk een mini-pc bedoelt voor het verdelen van de internet. Die router connect op het internet en de rest van de machines die halen hun internet dus gewoon uit de router.

    Maar als je geen webpages bezoekt met je PC of MSN aanhebt whatever, dan neem je dus ook geen bandtbreedte in, dus maakt het niet uit. Kortom, Router is de way to go.
     
  6. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    *zucht* hehe wat doet ie moeilijk... maar jij HEBT gewoon of een xtra netwerkkaart nodig in je pc zodat je je internet via je pc kan routen naar je xbox of een router nodig die dat voor je regelt omdat je dus met jou abo moet inbellen.. dat kan een xbox niet en een pc of router wel.. dus je MOET wel een netwerkkaart halen of router..
     
  7. Sam_Fisher

    Sam_Fisher Guest

    Bedankt voor de (soms wat moeilijk te vinden) duidelijkheid!:)

    Ik ga wel ff kijken voor een router
     
  8. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    no thnx graag gedaan
     

Deel Deze Pagina