Slechtste game die ik zelf heb gehad: Rainbow Six: Lockdown; vond er geen ene bout aan:{ voor de rest heb ik geen slechte games
NBA street 2, misschien ligt het meer aan mij en is het niet eens zo'n slecht spel. Maar ik vind het zo verschrikkelijk eentonig en de game kan me gewoon echt niet boeien. Ik had echt het gevoel dat ik steeds hetzelfde aan het doen was. Deze game was ook de reden dat ik uiteindelijk niet Fifa street heb gekocht hoewel me dat juist weer een goede game leek op het eerste gezicht. Als multiplayer vind ik hem wel aardig.
Het had wel iets Elke keer zon scheldel boven iemand die je net vol lood gepompt had, met daarbij een cool geluidje Zag er allemaal wel apart uit, en dat sprak me wel aan; weer eens wat anders.
Quantum redshiift.. Ik had hem gekocht om een 'wipeout' achtige gameplay te krijgen... Het viel alleen zwaar tegen..... -------------------------------------- Mashed: Fully Loaded ik verwachte een top down racer met veel aktie...de game was even leuk om te spelen...alleen het is niet leuk om te zien dat de camera niet gefocust is op jou, maar op de eerste rijder. Waardoor als je geraakt wordt de race meteen over is...wat een bagger zeg...
Hoewel de review vrij positief zijn, vond ik Gladius echt ruk. Vond het een rare gameplay met echt zetten die je moest zetten. Het voelde gewoon niet goed aan... leek wel ganzenborden op de Xbox Heb er een screen van gevonden:
Ziet er vaag uit dat Gladius Zelf vond ik Prince of Persia The Sands of Time niet echt geweldig, toen ik het eerst speelde was het leuk. Maar na een aantal uren spelen kwam je in een soort 'kamer' waar de zombie's oid maar bleven komen, je kon doodmaken wat je wou, maar ze kwamen toch maar weer terug. Ik heb echt uren geprobeerd om het te halen, maar uiteindelijk de game maar op de Xbazar gegooid
Mwah.... ik vond Gladius niet eens zo heel slecht, oké het zag er niet uit maar het was weer eens wat anders....
Wreckless: The yakuza missions. Grafisch mindblowing voor die tijd, maar allejezus wat een baggergameplay.je kan niet uit de auto, je moet de hele tijd achter karretjes aanrijden en doolhoven met de auto nemen. Bah. Crazy TaxI 3. Ik heb zo'n hekel aan de overdreven tribal vormgegeven look van het hele gebeuren. De controls waren niet onder de knie te krijgen zelfs niet na het uitspelen. En het is zo gehaast, het toppunt van frustratie. sega GT 2002. Heb ik veel gespeeld, maar meer uit verveling destijds. De "simulator" laat het nemen van bochten aleen toe als je eerst 5 seconden op de rem staat en als je een cerbstone schamt sta je achterstevoren. Ook traden er vreemde dingen op wanner je sommige autos upgrade. Dodge charger die 0-100 in 1.2 sec. doet bevoorbeeld.
Hmm... ik heb me destijds toch wel flink vermaakt met deze game hoor. Ik heb verder ook geen 'vreemde' tune verschijnselen meegemaakt.(Of ik moet ze natuurlijk hebben gemist )
Ik vond gladius echt goed spel ookal zag het er fock,d op uit. Maar gladius is echt alleen als je van tactiek spellen houd.
Ik vond Jet Set Radio Future echt bagger, ik weet het sommige op dit forum vinden het een geweldig spel maar ik vond het crap. Slechte graphics, Slecht verhaal, Slechte Gameplay en dan vooral die waardeloze camerastanden.
Flatout 2, bij dit spel verlies je niet omdat je slecht bent in het spel, maar omdat het spel gewoon niet klopt. Voorbeeld: Je doet een racetourney, waarbij je 10 punten krijgt als je 1e word, 8 punten als je 2e word etc. etc. Word ik elke keer 2e, terwijl de 1e plaats telkens door iemand anders gewonnen word, zodat ik op het eind de meeste punten zou hebben. Na de laatste race staat er opeens dat er wel de hele tijd dezelfde tegenstander 1e geworden is, dus dat die veel meer punten zou hebben Echt een klotespel dus.
Flatout 2 is inderdaad bagger , je kan beter deel 1 spelen . In deel 1 maak je ten minste nog een beetje kans om te winnen .
Vreemd. De cell-shaded graphics waren ongeloofelijk mooi, de gameplay is een kwestie van voorkeuren idd, maar de camera heb ik geen problemen mee gehad