1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Slechte games op de xbox.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Roerbakmie, 7 nov 2006.

  1. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja oké maar dan weet je nog steeds niet zeker of het lekker wegspeeltwant soms heb je van die reacties zoals jezus wat een tering game is dit het stinkt echt naar banaan of zoiets dergelijks dan kan je beter een goeie review lezen!
     
  2. Hyrule_boy

    Hyrule_boy Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Unreal Tournament draaid het juist om de multiplayer. Dus als dat dus niet goed zit is het gewoon een kut spel.
     
  3. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ik speelde allemaal met Nederlanders, dan viel de lag mee. Maar al kijk je naar GoW dan is het tog ook geen zak aan tege amerikanen. Maar al die noobjes zijn die halo2 lag gewend.
     
  4. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja... maar het gaat hier niet over online gaming eh het gaat over slechte games:)

    Edit: Van het woord gamea, games gemaakt;)
     
  5. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het dus niet mee eens. Tuurlijk zijn er ook mensen die zonder enige research een spel kopen (zoals bijv. mijn moeder voor mij deed toen ik net de nes had) maar soms kan het spel gewoon tegenvallen ondanks dat je bijv. het deel ervoor wel goed vond of dat je wel overtuigd was aan de hand van een review. En of je van ''het stijltje'' houdt kan je ook niet altijd uit uit een review opmaken, dat moet je dan toch zelf ervaren. En spellen die gewoon beneden mijn verwachting waren vind ik soms ook een slechte game, want echt slechte games heb ik waarschijnlijk nooit gespeeld wat dus komt doordat ik toch alleen al de AAA spellen koop.
     
  6. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je nou weten of je alleen al de AAA spellen koopt?
    (Ik hoop dat ik je goed begrijp en dat je met AAA spellen alleen de beste games bedoelt?)
    Misschien is die game wel helemaal overhyped of hou jij totaal niet van het sfeertje in de game waardoor iedereen er een andere mening over heeft:)

    Als je met AAA spellen niet alleen de beste games bedoelt verwijder ik dit bericht wel weer:9
     
  7. iCeC0ld NL

    iCeC0ld NL Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    slechte game

    waar ik zeer ontevreden over ben is Ghost Recon advanced warfighter.
    ik vind de gameplay erg slecht en de graphics zijn ook niet spectaculair.
    maar de slechtste tot nu toe vind ik wel Perfect Dark Zero daar heb ik me totaal aan geergerd
     
  8. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb beide niet gespeeld maar GRAW heeft over het algemeen goede reviews etc. perfect dark zero heb ik niet zo gevolgd..... het leek me wel leuk though.....
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Perfect Dark had het geluk dat het een launchtitel was. Vond het best geinig in het begin, maar het verbleekt natuurlijk bij de huidige toppers zoals Gears of War
     
  10. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar een slechte titel is het zéker niet imho.
     
  11. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Als jij deze titel bij de launch had gezien stak deze echt boven de rest uit. Momenteel zal er weinig vernieuwends aan zijn, maar dat was wel anders een tijd geleden. En ik vindt het verhaal nog steeds ijzersterk en heb me uren kunne vermaken online. Ik weet niet hoe dit was op de xbox, maar op de 360 was het zeker een toppertje!
     
  12. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de gewone Xbox was het echt een flop, alles wat slecht kon zijn was slecht..
     
  13. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Perfect Dark Zero was toch voor de 360 only?

    Edit: Aah,, het gaat over Ghost Recon. My bad.
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2007
  14. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    maar het gaat ook niet over 360 games:)

    Dragonball Z Sagas was een vreselijk slecht spel.... beroerde camera standpunten die opeens naar de andere kant vlogen als je iets te ver doorliep, crappy graphics vreselijke muziek en geluidseffecten, de aanvallen waren slecht en veel te weinig, het is eenzijdig, wel alle characters en stemmen uit de serie zaten erbij though dat was zo ongeveer wel het enige pluspunt.....
    Jammer vind de serie namelijk geweldig!
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb deel 1 op de dreamcast gespeeld was helemaal verliefd eerste reden van mij om een xbox te kopen was ook JSRF de muziek de style zit allemaal goed. (lekker uniek de eerste cell-shade game was ook JSR) Veel games moet het zo en zo deze was was heerlijk vrolijk etc etc.

    Ik hoop daarom nog steeds dat er een vervolg op de 360 komt maar ik denk het niet al zou ik er wel fucking blij mee zijn. (daar zou ik dan nog meer naar uitkijken dan bv, Halo 3 of ninja gaiden 2)
     
  16. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee... ik niet......
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    :) dat weet ik.

    Vond trouwens DOAX 1 ook best wel een troep game. (wat je een game noemt :confused: dat er nu een deel 2 is een wonder na mijn mening)
     
  18. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    I Agree! DOAX is gewoon een slechte serie en is de naam Dead or Alive dan ook niet waardig. Het enige pluspunt aan deel 1 is dat het er mooi uitziet voor een xbox game.
     
  19. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm... wel wat van gezien maar nooit zelf gespeeld.... leek me wel leuk voor even maarja..... om er nou 60 euro aan uit te gaan geven:9
     
  20. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ik vond het wel 1 van de beste vecht games op de xbox, niks over te klagen. Ik vond alleen die volleybal nergens op slaan.
     

Deel Deze Pagina