1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Slechte games op de xbox.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Roerbakmie, 7 nov 2006.

  1. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel slecht was hij toch ook weer niet? En.. hij komt van Nederlandse bodem;)
     
  2. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg dat ik het geen goed spel vind. Maar superslecht was hij nou ook weer niet. Heb hem wel een paar keer gespeeld, maar hij is ook niet kwa speelduur erg lang om te kunne spelen. Maar meningen kunnen verschillen.
     
  3. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je gelijk in maar ik viel je ook niet aan..... ik voel me door jou post aardig aangevallen....
     
  4. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ik vond hem ook wel leuk, vooral als je ergens vast zat en dat er dan halverwegen een paar vrienden meespeelde. Die missies waren super met zijn vieren. Vond alleen bij de multiplayer de poppetjes een beetje unbalanced.
     
  5. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad een kut spel ja! Bij mij liep hij telkens vast bij grote explosies, dus moest ik snel de andere kant op kijken zodat ik ze niet zag.|:- En als je dan net te laat was liep hij wast, kon je het hele level weer opnieuw spelen. En ook vaag is dat die chinezen echt maar blijven komen, soms stond je gewoon echt 15 minuten chinezen op dezelfde plek te killen!
     
  6. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    :'-(
     
  7. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    ??
     
  8. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    vietnamezen! (of hoe je dat dan ook schrijft:+)
    Maarja.. ik blijf erbij dat ik hem niet zo slecht vond!
     
  9. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    State of Emergency vond ik echt een waardeloze game het was wel geinig maar het spel had egenlijk niets goeds, slecht camera standpunten, slechte graphics, slecht verhaal etc. etc.
    Het had echter wel 1 pluspunt en dat was de complete chaos die er was in de game daardoor kon ik me toch nog heel even vermaken met die game.
    Dan heb je nog de Multiplayer mode waar je verschillende soorten modes had, 1 daarvan was clone attack o.i.d. dan kwamen er werkelijk honderden klonen van politie agenten die alleen maar rondrenden en dan degene die aan het einde als de tijd op was (of als alle klonen dood waren) de meeste had gekilled won die game.
    Dat was dan wel weer een leuk puntje maar al met al een ondergemiddelde game!
     
  10. Dtown078

    Dtown078 Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Amped 3 vind ik erg tegenvallen
    ik had hem gekocht omdat het me best wel een leuk spel leek na wat trailers te hebben bekeken , maar helaas het is toch niet echt wat ik er vna verwachten dus helaas
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    is amped 3 op originele xbox ook uitgekomen?
     
  12. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Nope.
     
  13. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game wel eens bij een vriend gespeeld en is voor 10 minuutjes leuk maar verder geen zak aan inderdaad!
     
  14. McWraith72

    McWraith72 Who dares wins!!!

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Operation flashpoint was veruit de slechtste game ooit gespeeld op de Xbox.:mad:
     
  15. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de pc was dit altijd 1 van mijn favo games!
    Het realisme, de graphics (toen waren ze geweldig), de tactiek_O__O_
    Heb de game nooit op de xbox gespeeld maar wat was er zo slecht aan dan?
     
  16. McWraith72

    McWraith72 Who dares wins!!!

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    De graphics waren echt heel slecht,het zag er gewoon niet uit en ik denk zelf dat dit spel beter speelbaar is op een pc wat ik overigens niet kan bevestigen.
     
  17. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog even over DOAX: mijn zusje vindt 't echt een pwn spel :D
    Dus hebben we samen heerlijk relaxt met reggae muziek uren zitten volleyballen :cool:

    (maar ik zou er geen 60 euro voor uit hebben getrokken, ik kocht m voor 15)
     
  18. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    haha en jij ondertussen stiekem genieten van grote stuiterende tieten?:+
     
  19. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.687
    Leuk Bevonden:
    569
    hahahah ja hea :p. Daarom houdt hij zijn naam verborgen. De naam alleen al: Mr E. . Sexist :p
     
  20. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ik niet wegkijk van het scherm als er een paar borsten op het scherm komen is niet mijn probleem. Sexist is heel iets anders. Kijk, als je bij zo'n spel meteen aan pixelgeilen en -fappen denkt, dan moet je misschien hulp zoeken :)

    of een vriendin...
     

Deel Deze Pagina