1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Slechte zaak; mods + pm

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door SoulFighter, 7 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    OMGWTF!? Ik wil niet heel lullig gaan doen, maar je reageert niet op mijn posts, en begint nu nog leugens te verkondigen ook. Als jij niet wilt luisteren, kan je misschien zelf even nagaan wat misschien wel de reden is waarom eventueel mods niet op jou pm's zullen reageren. Misschien omdat het klinklare crap is?

2. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0

Waaat ! Kan jij 100 PM's bij je houden en ik maar 50 ? Het is niet eeerlijkk !!

Ok, topic starter heeft wel gelijk, had een lange tijd toen GraveHeart nog admin was hem enkele pm's gestuurd, met een leesbevestiging. PM's zijn nooit gelezen, en dus ook niet beantwoord. Maar, zoals je zelf aangeeft, Mods krijgen genoeg pm's , en ik kan me voorstellen dat ze niet antwoorden, maar dat ze het lezen lijkt me toch een minimale hoofdzaak, wat niet altijd gebeurd.

Ja, en jij denkt zeker dat SoulFighter dit uit ze mouw zuigt? Je ziet toch dat het om andere moderators gaat, en niet om Elgee ?

En ja, zoals ook eerder gezegd is als je maar pm's blijft sturen zal hij ze al helemaal niet lezen, ik ben zelf ergens anders een moderator, en in het begin las ik pm, maar als diezelfde persoon maar zinloze pm's blijft sturen gooi ik ze weg zonder ze uberhaupt te lezen, snap je ?
    Peace

Laatst bewerkt: 7 jun 2005
  3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    PM box is zo vol met al die pms van Soulfighter;)
    Tja, misschien moet Soulfighter eens vermelden welke mods dan wel...
    Hoevaak is dat al niet gevraagd? Noem eens specifieke voorbeelden, en neem anders een screen van je ongelezen lijst...

Ik dacht dat je een probleem wou oplossen? Nu vlucht je ineens weg...:{

4. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    ik had het over zijn post boven mij niet over de beginpost slimpie :{ En net als Elgee al zegt die soulfighter begint te zeuren over dat mods/admins niks terug sturen/lezen maar hij nomet geen een naam :confused: En dan lijkt het net of hij het over alle mods/admins heeft.

5. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    *rolt hard over de vloer van het lachen*

Of Soulfighter is heel erg grappig, of een enorme drol.

Dude, je negeert al 5 posts of zo met vragen die direct naar aanleiding van jouw vraag zijn gesteld. Misschien moet je die is beantwoorden wil je een zinnige discussie hebben. Anders komt het zo stom over ;)

6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Iedereen kan zelf bepalen of hij wel of geen leesbevestiging terug stuurt.
    Dat wil nog niet zeggen dat je PM niet gelezen word.

Ik heb het vaak genoeg gehad, dat ik gewoon weg te druk was, om een reactie terug te sturen.

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Als gewone member kun je toch niet bepalen of je een leesbevestiging terug stuurt?

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Idd. De mensen hier op het forum denken volgens mij dat de mods/admins hier full-time werken |:- Misschien dat ze ook nog werken of naar school gaan en hun hele dag niet uit dit forum bestaat.

9. Wat is jouw probleem.. :confused: dit is weer zo een typisch: Ik moet weer ff zeuren thread en dan noem jij mij een loser om mijn (simpele reactie)

nou heb ik ondertussen ook wel gezien dat jij altijd een grote bek hebt dus dit verbaast me weer niets..

Het is al vaker gezegt, maar je slaat de spijker op zijn kop :D

EDIT:

en BTW: waar blijft degene die weer eens wat te zeuren had :cool: (SF)

Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2005
  10. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    zucht, jullie reageren ook niet correct op mijn reacties.

@ ocrist, ik stuur strax wel een pm met een voor beeld van een pm die je niet gelezen hebt.

tweede punt: ik vraag niet om een reactie, ik verwacht wel dat mensen mijn pms lezen
    derde punt: ik spam niet de boxen van mods vol, ik stuur incidenteel eens een pm met een normale vraag, deze worden echter bijna nooit gelezen

vierde punt: no offence elgee
    vijfde punt, willen de mensen die nutteloos posten plz niet posten

/Edit: en het is toch wel normaal dat een mod in een maandje of twee een uurtje vrij kan maken om zn pm box even te lezen?

11. Mozilla

Mozilla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb op 11 dec 2004 een pm naar orcrist gestuurd nog steeds niet gelezen..............

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Om maar even Graveheart te citeren:
    "Iedereen kan zelf bepalen of hij wel of geen leesbevestiging terug stuurt.
    Dat wil nog niet zeggen dat je PM niet gelezen word.''

Met andere woorden, je kunt eigenlijk nooit zeker ervan zijn of je PM gelezen is, maar ga er maar van uit dat dat wel zo is.

13. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Blijkbaar kunnen alleen mods/admins dit?

14. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    dat wist ik dus niet ....

ik dacht dat als een pm gelezen was dat dan er stond dat hij gelezen was. anders heeft die ontvangst bevestiging ook weinig zin :{

15. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Post die pm dan hier, dan kan ik in het openbaar verdedigen waarom ik daar geen reactie op heb gegeven.
    En als je niet om een reactie vraagt; dan valt er toch niks te zeiken? Ik stuur namelijk nooit een leesbevestiging, aangezien ik vaak geen tijd heb om op dat moment heel de pm door te lezen, en/of er antwoord op te geven dus ik lees even snel de pm door, en druk dan simpelweg nog niet op leesbevestiging aangezien ik toch pas later actie zal ondernemen.

16. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb jou nochtans 2 maal gpmed.

het ene ging over een hackpoging (ja ik weet dat je daar eerst wel op reageerde) en het andere over een vraag in het entertaiment en lifestyle topic

edit// maar ik heb van elgee antwoord op mn vraag gehad, dus wat mij betreft mag hij dicht, tenzij je nog wat verder in wilt gaan op de subtiele kunsts van het pmen?

17. Ik heb laatst iets gestuurd met het verzoek om iets terug te sturen. Geen enkel antwoord...

18. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Op PM's met daarin "voor de Europese grondwet stemmen of je bent dom bezig. Stuur een PM terug met wat jij stemt!" wordt doorgaans niet veel gereageerd Bill ;).

19. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Soulfighter ik weet nog wel dat jij mij onderspamde met pm's. Denk je nou echt dat ik daar allemaal op ga reageren?

Alle pm's die naar mods worden gestuurd die actief zijn worden gelezen. Mochten ze de ontvangstbevestiging accepteren ofniet is niet van belang.

20. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb laatst een PM gestuurd naar Elgee over iets dat ik niet helemaal met hem eens was. Ik kreeg na ongeveer een kwartier/20 minuten antwoord. En daarna nog een beetje "gemsn pm't". Volgens mij gaat dit bij de andere mods ook zo. Mja, als je dan naar Mirik stuurt heb je veel minder kans om (snel)antwoord te krijgen dan een actieve mod op dit forum. Mirik=Mainpage. Ik heb er in ieder geval geen problemen mee. En ja, ik zou ook niet reageren op nutteloze PM's. Ik vind dat moderators en admins hetzelfde recht hebben om daar niet op te reageren als members. En het lijkt me eigenlijk sterk dat er niet wordt gereageerd op serieuze goed geformuleerde pm's.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina