1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Slechte zaak; mods + pm

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door SoulFighter, 7 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan toch ZIEN of een post gelezen is?Daar vraagt ''het'' toch altijd om?
    ''gelezen ontvangen?''

2. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Lees aub nou eens:

3. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik zou het graag dat ontvangstberichtje uit willen zetten want ik vind het onzin dat ik er telkens op moet klikken.
    Neemt niet weg dat ik geen PM's lees. Ik lees ze allemaal en beantwoord elke vraag die ik binnen krijg *) Op een simpel bedankje ofzo ga ik natuurlijk niet reageren maar zit je met vragen of problemen dan antwoord ik altijd.

4. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ja of je stuurt de vraag door naar een andere mod als je t druk hebt/geen zin/ geen tijd...

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    De mods hebben groot gelijk. Ik zou al die Pms van die whiners ook gewoon niet openen!

6. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    weer zo'n bevooroordeelde reactie, slaat echt nergens op.

voor de zoveelste keer, ik stuur gewoon incidenteel een normale pm naar een mod, en ze hoeven ze idd niet te lezen :{

7. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    *Wijst naar signature. ;)

8. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Eeehm, nu ben ik even de clue kwijt. Je opent een thread over het feit dat de mods hun PM's niet lezen, en nu is het ineens ok dat ze de PM's niet hoeven te lezen??? Vaag 8). Blijkbaar ben je er ook achter dat je hele thread dus eigenlijk nergens over ging _0/

9. Tha Divinity

Tha Divinity Multi-Playa Genius

Leuk Bevonden:
    7
    LOL als een mod niet reageert, dan moet je je afvragen of je PM's wel zo belangrijk zijn. Ik heb slechts een enkele keer een PM naar een mod/admin gestuurd maar kreeg wel direct antwoord, waarschijnlijk omdat mijn PM toch een bepaald nut hadden. Dus wanneer je geen antwoord krijg twijfel dan niet aan de mod maar twijfel aan de nut van je PM.

10. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik wil een aardbeien ijsje!!! :'-(
    Nee, aardbeien! Ik wil alleen aarbeien!
    Ja maar aardbeien vind ik het lekkerst!!!

Ach, banaan is ook goed. :{

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kijk als je het niet eens bent met de mods dan blijf je toch gewoon weg bij dit forum. Je hoeft hier niet te komen en de mods zijn hier voor hun plezier....

12. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Probleem is dat je soms gefrustreerde mannetjes op deze aardkloot hebt rondlopen die zelf alles aan hun laars lappen, maar als ze zelf iets worden aangedaan, dan schreeuwen ze van het hoogste dak :{

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Mooi gezegd. Zo is het namelijk exact.

Ik kreeg als admins vaak genoeg pm's waar ik totaal geen boodschap aan had. In zo'n geval reageerde ik vaak gewoon niet. Ik heb immers wel wat beters te doen dan meerdere malen per dag loze pm's te beantwoorden.

14. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0

Waarom zou een moderator dat express niet laten zien dan ? Om members te irriteren ? Denk t niet ?

Het gaat ook om het niet lezen van de pm's he, niet antwoorden kan ik begrijpen, maar op z'n minst een pm lezen is toch wel noodzakelijk ?

15. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Heb ik hier al gepost waarom ik dat niet laat zien. Teruglezen.

16. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    K zie het nu idd, dacht dat het net zoals het pm sturen ging, dat je een pop up krijgt of je een leesbevestiging wilt sturen of niet.

17. Fig0

Fig0 Patrick NL

Leuk Bevonden:
    0
    Oplossing is heel simpel Trap die Soulfighter gewoon van dit forum af!
    ik bedoel je ziet zo dat het een dikke sukkel is!
    Voordelen zijn:
    *Geen honderden PM's per dag extra
    *Geen Zeur Treads van 1e soulfighter
    *Geeft een opgelucht gevoel
    *Zeurfighter is niet blij!
    Nadelen zijn:
    *Zeurfighter is niet blij!

18. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    w00t, das een nuttige post, way 2 go _0/

het is jammer dat je zon kleine mailbox hebt en dat ik die pms al weggegooid heb, anders kon ik ze laten zien en dan werd eidnelijk duidelijk dat het geen spam was of gezeik :{
    echter ik heb antwoord op mijn vraag, en ik zou willen verzoeken aan de mods om het topic te sluiten voor er nog meer loze reacties te komen.
    echter de mods zijn hier voor hun lol, en hebben totaal geen verplichting, dus ik laat hun hier verder vrij in.

/Edit: eerst ruud van het forum afgooien en nu mij ook maar (dat is het idee althans). achja, zo gaat dat in de dictatuur he |:-

Laatst bewerkt: 8 jun 2005
  19. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Wat lul jij nou?

Sorry hoor, maar niemand zegt dat we jouw van het forum aftrappen. Ten tweede ik heb jouw nog nooit een nuttige pm van jouw gelezen, en het zal me verbazen als 1 van de andere mods dat wel heeft.

We lezen alle pm's voor de zoveelste keer.
    Zoals Darkwing al zegt; we hebben wel wat beters te doen dan loze pm's beantwoorden.

20. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    niemand zegt het, kijk eens 2 posts boven je? :D

en my point is, jullie zeggen dat je alle pm's leest. tergelijkertijd zeg je dat je niet verplicht bent de pm's te lezen, en tegelijkertijd neem je aan dat mijn pm's loos zijn, dat is niet logisch

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina