slechtste film

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goldfish, 14 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    afgeleid van het al bestaande favoriete film topic nu het slechtste film topic:)

    mening wel onderbouwen graag anders gaat deze draad al dicht voordat stuart little word genoemd; erg snel dus:D



    maja, voor mij geen stuart little, maar steal. Eerste scene is supergaaf. op skates een bank overvallen, erg spectaculair blabla, totdat de "acteurs/actrices" hun "skills" laten zien. In die film heb ik echt de slechtste acteurs/actrices ooit gezien .

    en alles in die film is ongeveer nep, op een gegeven moment word er iemand in een vrachtwagen achtervolgd door politie. op een bepaald punt komt is er een soort van road block, en dan rijd die VRACHTWAGEN doodleuk 100 meter lang op 2 wielen, zodat ie smal genoeg is om langs de road block te gaan:{

    OK ALS DIT THE MATRIX WAS!!! maar dat was het dus niet...
     
  2. hattrickrulez

    hattrickrulez FootballFreestyler

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Die ene film met britney spears(weet de naam ff niet meer(gelukkig)) die was echt zo slecht.
    Zij kan gewoon niet acteren, en die film ging echt nergens over.
    Me zusje had em gehuurd en die zij het is vet leuke film enzo dus ik meekijken. Dat is dus een slecht idee geweest.
     
  3. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    tja, de slechtSTE zou ik even over moeten nadenken, maar ik weet nog dat ik Pearl Harbour zo'n schijtfilm vond.

    meer dan 3/4 is zinloos gezeik over liefde terwijl je bij een film als Pearl Harbour toch wel iets van een statement verwacht richting Japan of op zn minst GOEDE actie, maar op alle fronten faalt deze film jammerlijk (mooie zin :p )

    verder zijn Pokemon the Movie en Children of the Corn 1 om te huilen zo slecht...

    die kwamen gewoon even in me op, maar er zijn natuurlijk 100-en zoniet 1000-en baggerfilms :)
     
  4. JoNieuw

    JoNieuw Wazzup!

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Bijna alle Nederlandse films vind ik echt stom. Ik heb er nog nooit een gezien die leuk was. Het komt niet alleen door de taal die dan zo saai is (die hoor je natuurlijk de hele dag). Maar die acteurs zijn meestal ook zo slecht
     
  5. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    crossroads..


    btw pokemon de 1e film was gezien de serie gewoon goed.. (dat maakt een film nog niet goed.. ok, maar het was tog een film die de serie zeker in stand hield)..

    een van de slechtere films (ik heb er een heleboel), vind ik 8 Mile.. Een film vol clichés, vol de standaard achterbuurt, en "gangster" spullen.. natuurlijk is Eminem in het begin niet populair, maar dan wordt hij het wel.. nah ik vind het egt 3 keer niks.. slap verhaal, slechte geacteerd..
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Er zijn heel veel slechte films. daarom zal ik er maar een paar noemen.
    Pearl Harbor, vond ik erg tegenvallen. Zoals perfect-shit al zei teveel soft gezeik en te weinig aktie.
    Ook alle nederlandse films zijn bagger.
    En Astroids, daar maak ik geen eens worden aan vuil.
     
  7. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Metro met Eddy Murphy. Na 10 minuten kon ik letterlijk voorspellen wat de er in het volgende half uur ging gebeuren. Ben na dat halve uur ook de bios uitgelopen.

    En inderdaad Pearl Harbor god o god. Hoe de regiseur met spectaculaire actiescenes van een half uur een slap k*t liefdesverhaal van anderhalf uur door je strot probeert te duwen|:-
     
  8. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Plan 9 from Outer Space van Ed Wood. Owowowow, dat is een film die zo slecht is dat 'ie weer goed is. Acteurs die tegen een muur aanlopen zodat je het ziet schudden omdat het van karton gemaakt is. Een acteur die tijdens de opnamen is overleden en waarvan zijn rol wordt overgenomen door iemand die er TOTAAL niet op lijkt. Overacteren, special effects die nog slechter zijn dan de Power Rangers. In een woord: een geweldig slechte film die desondanks toch weer een aanrader is!
     
  9. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Fear dot com! Da's echt een ongelofelijk belachelijke film zonder enige vorm van logica. Iedereen die naar deze site surft: www.feardotcom.com (ja DOTCOM erbij!!!!!) dan ga je binnen de 48u dood. En die site weet precies wie je bent enzo. Hoe weet die site dat? Wel men vertelt dus: als je verschillende pc's met elkaar verbindt krijg je een neuronet en daardoor kunstmatige intelligentie. Wat een stomme bullshit. Zelfs bij de dvd als je bij extra's kijkt zegt iemand juist hetzelfde. Het plot van de film is nog het toppunt. De zogenaamde badguy kijkt een keer naar die site & dan begint er vanalles rond hem te zweven precies en dan is hij opeens dood. Ik raad de film echt AF!!!!
    Tenzij je eens met een paar vrienden wilt lachen want de film is eigenlijk wel nog grappig( tis een thriller).


    Edit: Wie heeft deze film ook nog gezien???
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2003
  10. Puntopower

    Puntopower Scheurneus

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb eens ooit zo'n nederlandse house film gezien, "naar de klote" heette die geloof ik. Nou, dat was de grootste drieletter-film die ik ooit gezien heb! Na 10 minuten af gezet 8)
     
  11. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    HAHA! Plan 9 is mijn favoriete film. Alle Ed Wood films zijn trouwens verschrikkelijk slecht 8)

    Nog meer gedenkwaardige klassiekers:

    Them:
    Gigantische mieren bedreigen de menschheid. Heerlijk slechte special effects en over the top acteerwerk 8)

    Giant Spider Invastion:
    Gigantische Spinnen bedreigen de menschheid. Ook hier weer fantastische special effects. Een enorme spin, die met z'n poten alle kanten op geweegt en toch vooruit komt. Iemand die zich duidelijk in de bek van de spin omhoog trekt om opgegeten te worden. Echt een aanrader. :cool:

    Black Hole
    Disneys uitstapje in het science fiction genre. Erg slecht, maar oh zo vermakelijk :)

    Forbidden Planet
    Scifi uit de oude doos met Leslie Nielsen (jaja) en Robbie the Robot. Met best wel aardige special effects.
     
  12. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik ook een slechte film vond was Evolution, daar was echt bijna geen bal aan. Soms grappige stukje maar de rest was crap, ik weet nog wel een paar slechte movies maar daar heb ik de naam niet van onthouden, zo slecht waren ze.
     
  13. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1
    8 mile vond ik bes cool, juist vanwege die gangster dingen :) en het is echt typishc Eminem allemaal. De battles op t eind vond ik ook wel cool.

    Wat de slechtste film ooit was was Rabid Grannies. Het was gewoon te grappig, die film, zo slecht was het. Ik had er nog nooit van gehoord, maar de broer van een vriend van mij had t eens op DVD gekocht. Het is een horrorfilm, nou ja zo is het bedoeld. Het verhaal is dat een familie bij hun 2 rijke tantes komt omdat ze hun erfenis willen. Maar de tantes krijgen een doosje en dan muteren ze in de "Rabid Grannies" waarna ze iedereen gaan uitmoorden. Je ziet supernep allemaal ingewanden vliegen en je lacht je gewoon dood om hoe stompzinnig het is.... echt, zo geinig
     
  14. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    The Matrix was ook zo'n enorm slechte film. Zo'n cliché-verhaal, zo slecht geacteerd, belachelijke special effects, cameravoering was prak. Nee, wat een slechte film...
     
  15. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    tja, nogal commercieel, maar ik neem aan dat dit sarcastisch bedoeld is *)

    en die giant Spider invasion heb ik ook gezien, dat was echt om te huilen zo slecht ja :'-(
     
  16. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Blues Brothers 2000 zo ontzettend tegenvallen.
     
  17. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had eens een film gezien: Evil/dead ofzo en dat was over een rataap en een mevrouw werd gebeten door die rat aap en werd dan zelf ook een soort rataap en begon dan iedereen te vermoorden. Een hele grappige film.
    Oops da was eigenlijk een goeie film:)
     
  18. Alekzz

    Alekzz ForZa JuVe

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Scary Movie 2 - Echt bagger gewoon, slaat allemaal nergens op.
     
  19. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    lol scary movie 2 was lachen, tis juist de bedoeling dat het nergens over gaat :cool:
     
  20. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Six degrees of seperation

    In de hoofdrol Will Smith moet wel lachen zijn denk je, kijk deze film en je weet dat Smith niet altijd in comedies speelt.

    Er stond op de doos komisch drama, komisch was hij niet maar wel een groot drama.

    Als je nog niet depressief bent moet je deze film maar eens zien!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina