Slechtste Xbox spel ooit?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Maserati, 17 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the stealthgod

    the stealthgod The time has come

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0


    Als je dat maar weet!!!!!!!!!!! :D
     
  2. Rickx

    Rickx ★★★★★★★★

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    1
    JSRF echt een ****** spel
     
  3. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    Slechtste spel dat ik ooit heb gespeeld op de Xbox is cker JSRF.. Wat een $@#-spel.. en dan die muziek!! :'-( |:- 8) :{

    Enne.. ik vond Turok best wel redelijk eigenlijk.. zou het wel een 7/7,5 geven :cool:
     
  4. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    JSRF is helemaal geen bagger game(gem een 8,8 bij gamerankings), het is een aparte/bijzondere game(wat veel sega games hebben) waardoor veel mensen hem niks vinden(allemaal mensen met sega pack) Maar op gebied van gameplay,speelduur,graphics,sound is het een goede game. Kijk bruce lee(gem een 3,6 bij gamerankings) of bloodwake zijn bagger games: slechte gameplay,graphics,speelduur.
     
  5. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    JSRF is supergoed.
    Echt slecht zou ik NFS Hot Pursuit 2 noemen.
     
  6. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    hey de muziek in jsrf is super meester!!

    dat is een !!!SMAAK!!! muziek kan je allleen beoordelen op de geluidskwaliteit en het irritatie-niveau. in jsrf irriteerde de muziek mij helemaaaaaaaal niet en de geluidskwaliteit is ook super. dat je dit soort muziek niet zo leuk vind kan het spel ook niks aan doen
     
  7. carlito

    carlito Active Member

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    JSRF is echt niet relax! en het is hele irri muziek ik wordt er echt niet goed van! of het het slechtste is weet ik niet maar het is wel het slechtste spel dat ik heb gespeeld!
     
  8. Michielygil

    Michielygil WeekendWorry Thinker

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    jsfr is op zekers geen slecht spel, alleen de opdrachten worden een beetje eentonig na een tijdje en de muziek is zo kut als je het wat langer doet. Vooral dat ene kutnummer, beetje rockerig, met dat wijf wat de hele tijd loopt te bleren...brrrr

    Maar zeker niet waard om genoemd te worden als slechtste spel ooit, dan denk ik eerder aan Bloodwake ofzo...
     
  9. Largo

    Largo DAKTARI!!!!!!!!!!!!

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    deathrow is volkomen ruk (IMO). Verder vind ik eigenlijk medal of honor erg tegenvallen. Is wel een goede titel, maar ik vond de AI opvallend slecht en her en der is de framerate niet zo best.

    Turok is niets mis mee, behalve de AI. Hunter is ook een goede game als je van hack en slash houdt.
     
  10. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, misschien dat JSRF gem. een 8,8 krijgt bij gamerankings maar dat zegt niet zo heel veel.. het gaat er toch om wat de Xbox-bezitters (in dit geval dan) er van vinden.. Ik ken maar weinig mensen (geen een :D) die er blij van werden dat JSRF in hun sega-pack zat.. Bovendien, Blood Wake kreeg in sommige reviews ook rond de 8.. :p

    Maar ja, als jij blij wordt van dit soort spellen vind ik dat leuk voor jou ;)
     
  11. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    tja dan zal je Rez, Panzer Dragoon orta, Gun Valkyrie, Ecco the dolphin etc. ook wel bagger spellen vinden. Die zijn namelijk ook wat anders dan het gemiddelde spel.
     
  12. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Bloodwake lijkt me slecht, maar wat ik heb gespeeld is het slechste spel (en het verbaast me dat ie niet eerder is genoemd) Nightcaster
     
  13. lulfiep

    lulfiep The Goatchrist

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat je Jmes BOnd agent under fire bedoelt. Ik heb nightfire en ik en mijn vrineden zijn het er over eens dat het een uitstekend spel is. Zelf vind ik Bruce Lee het slechts en JSRF
     
  14. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het dus compleet niet mee eens, JSRF is SUPER verslavend

    Slechtste game ooit?
    Big Mutha Truckers verreweg, die game zuigt zo zwaar
     
  15. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    bloodwake blade 2 azurik bruce lee spy hunter furios karting en nog een paar. Heb ze trouwens niet allemaal gespeeld hoor
     
  16. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Wreckless is een bagger spel
     
  17. the riddler

    the riddler Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    halo

    nee even serieus.
    een game die ik echt bagger vond was turok en ja timesplitters vond ik ook niet echt wows
     
  18. Elitian

    Elitian Active Member

    Berichten:
    819
    Leuk Bevonden:
    0
    Total Immersion Racing

    Kortom Total Kut Racing. Zonde van die €15.
     
  19. black_devil

    black_devil ajetokus

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    JSRF SUCKS enorm!!!!!!!!!!
     
  20. black_devil

    black_devil ajetokus

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    daar ben ik hey dus niet mee eens want ik kom er niet mee verder, ik snap er niks van, het heeft een slechte gameplay en aan de grafics is niet veel gedaan want het zijn gewoon tekeningen.:mad: :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina