1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Slechtste Xbox spel ooit?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Maserati, 17 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    snap zowieso niet waar dit over gaat....een slecht spel is natuurlijk niet aan te wijzen.

welke persoon speelt het,man vrouw...kind,ouder?
    waar hou je van? ik vind sportgames te gek,vriend van me schijt daarop....dus dan zijn sportspellen slecht?

dit soort threads gaan dus helemaal nergens over.....

enne,Turok is door een hoop afgezeken,maar wie heeft het verder dan level 3 gespeeld?...

2. Ephax20

Ephax20 Xbox User

Leuk Bevonden:
    0
    slechtste spel was halo!!! ;) neeh geintje ik vond Wreckless wel slecht .

3. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Er zullen best wel slechtere games zijn, maar voor mij is Enclave het slechtste spel ever. Qua graphics en gameplay zag het er goed uit, maar de besturing was zo frustrerend dat ik in een woedeaanval het schijfje doormidden heb gebroken. Best wel dom eigenlijk aangezien ik hem ook nog had kunnen omruilen.:mad:

Laatst bewerkt: 27 mrt 2003
  4. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Goeiendag zeg, dit geld voor iedereen: Geef toch eens een keer wat argumenten als je iets post !!!!

als iemand nog 1 zo'n stom antwoord geeft ga ik waarschuwingen uitdelen en de thread word gesloten...

5. alibi

alibi Guest

ik vind timesplitters niet zuigen, hij is ronduit geweldig!!!!! hoge framerate, en van dat targeting system: iemand met een beetje inschattingsvermogen kan toch wel mikken waar hij schiet!!! :cool:

maarja, dit is geen thread om spellen te verdedigen. maar ik doe het toch ff!!;)

6. Rubicon

Rubicon The One

Leuk Bevonden:
    0
    BLoodwake, definately. Totaal geen verhaal, waardeloos concept, geen doel in het spel, alleen bootjes naar de haaien (muhaha) schieten. Bovendien ergerlijk saai....

7. Rubicon

Rubicon The One

Leuk Bevonden:
    0
    Oeps, verkeerde nick

8. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Enclave,
    En waarom:

-Levels saai
    -Veels maar dan ook echt veels te moeilijk
    -sfeerloos

9. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Capcom vs. SNK series.....

Dat kan echt niet.....

Me Sega Megadrive 16-bit van meer dan 10 jaar oud presteert nog beter.....

Dat ze zo`n spel durven uit te brengen....|:-

10. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Blood Wake en UFC tapOut

UFC -> veel te lange laadtijden voor zo'n kort gevecht

Blood wake leuk concept maarhet mist iets!!!!

11. masterape

masterape Guest

Ik vond halo echt diep triest:'-( :'-( :'-( ....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................:+

12. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond HALO gaar... Oersaaie levels... Hopelijk maakt niemand meer zo'n oersaaie shooter! Sorry dat ik het zeg...

Er is toch iets misgegaan tijdens mijn geboorte...;)

13. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Halo diep triest? waarom?(zie waarschuwing dioga)

Diep triest vond ik bloodwake: matige graphics, te eentonig
    Bruce lee: slechte graphics

14. Ephax20

Ephax20 Xbox User

Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik zal ff zeggen waarom ik die slecht vond ik vond wreckless slecht omdat hij heel snel verveelde en ik vond het niet mooi gemaakt en de missies waren allemaal hetzelfde.

15. RoCkEFeLLeR

RoCkEFeLLeR veelveelgroot

Leuk Bevonden:
    0
    Pffffff , HALO diep triest..
    Jullie zitten zeker bij de Josti band...

HALO is een van de beste spellen op de Xbox...
    Daarvoor heb ik mijn xbox gehaald.

Het slechtste spel (dat ik heb gespeeld) op de xbox volgens MIJ is denk ik :

Jet Set Radio Future...

Had er geen zin meer in nadat ik voor het eerst een race moest doen ( gewonnen overigens )

Maarja , ieder z'n mening..

Maar met HALO valt niet te spotten..

(( Iedereen die een xbox heeft heeft ; HALO ))

ROcky

16. Ephax20

Ephax20 Xbox User

Leuk Bevonden:
    0
    Als je halo niet leuk vind vind je hem niet leuk ik vind hem ook veels te eentonig duizenden van die klijne monstertjes en altijd maar die grote blauwe echt saai gewoon.

17. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    smakies verschillen nu eenmaal

ik vind panzer dragoon orta geen hol aan
    en mechassault online ook niet echt

18. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dus niet de enige die HALO slecht vindt.

Amped vond ik ook een beetje tegenvallen. Kon mij niet echt lang boeien. Na anderhalve week was ik er wel op uitgekeken.

Sega GT 2002 vond ik matig omdat ik niet zo van racespellen hou.

Dave Mirra BMX 2 vond ik ook matig. Ik was er ookal na anderhalve week op uitgekeken. Af en toe is het wel leuk.

Minority Report niet zo lang nadat ik hem binnenkreeg uitgespeeld. Toen raakte ik het spel niet meer aan. Af en toe is het vermakelijk, maar het verveelt snel omdat je werkelijk duizenden politieagenten in elkaar moet slaan.

Laatst bewerkt: 27 mrt 2003
  19. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Halo had niks met mijn waarschuwing te maken... Al was het Bloodwake, nog had ik er iets van gezegt hoor

Dit is de spreekwoordelijke druppel ...

Na al een paar keer waarschuwen is het nog steeds moeilijk om je mening te onderbouwen...

Volgende keer een thread goed doorlezen, dan had je kunnen weten wat de gevolgen kunnen zijn...

case closed...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina