1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Slechtste Xbox spel?

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 6 jul 2002.

1. jaapeman

jaapeman in the flesh

Leuk Bevonden:
    0
    NBA inside driver 2002 vin ik zo'n kutspel zeg ik kreeg hem bij me reward pak verkeerde maar ik krijg het andere spel nog opgestuurd NBA inside driver is kut!!!

2. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Spellen die zuigen:

Cel Damage, ESPN Int Winter Sports, Gauntlet Dark Legacy, NBA Live, TD Off Road Wide Open, TD Overdrive, UFC Tapout.

3. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja kan best hoor...
    Vind het spel zelf alleen niet zo..

Maar de besturing heeft wel wat...
    Maar na 2x spelen ging ik toch maar even Moto GP spelen...:)

4. chris

chris fat B!TCH

Leuk Bevonden:
    0
    PROJECT GOTHAM RACING, getverdemme wat een k*tspel, ik snap niet wat jullie daar zo leuk aan vinden, je kan niet eens een normale bocht nemen, of je rijdt em tegen de vangrail aan, of als je de handrem gebruikt draait ie helemaal om !!

GETVERDEMME!!

(nu zullen jullie me wel voor gek verklaren8) )

5. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    je gek verklaren? helemaal niet....je geeft het gewoon zelf te, de game is veel te moeilijk voor jouw persoontje...that's it...ge moet er wa insteken om beloond te worden later...:+

Laatst bewerkt: 7 jul 2002
  6. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Jij bent zeker zo iemand die elke keer als die een auto langs ziet komen zich afvraagt wat voor een skelter dat nu weer is? :p

7. y_me007

y_me007 DUDE

Leuk Bevonden:
    0
    Alle voetbal spellen op de xbox zijn bagger en iss is dan nog beter dan worldcup 2002 want dat is me toch een k*t spel, verder is project gotham racing ook een aardig zaadspel, heb je licentie over vette wagens ga je het een echt k*tracer maken, allemaal met van die k*t kudoos, jezus man oooh ja en NBA inside cdrive is trouwens echt een mastere game ik snap niet dat mensen dat kutvinden

8. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    cel damage en nba live zijn echt relaxte spellen man! ik heb ze allebei gehuurd voor een weekie, is echt vet vooral beide multiplayers zijn goed.

het geeft wel het niveau van jouw kunnen aan.....
    duidelijk heb je de gewone rem nog niet uitgevonden, want je zegt zelf dat je of tegen de vangrail aan knalt (eerst remmen voor je de bocht neemt) of de handrem gebruikt en slipt (met handrem slip je altijd, volgens mij ook in gewone auto's)

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Tsja remmen voor een bocht is er dus kennelijk allemaal uitgegroeit met de mario kart spelletjes :{

10. chris

chris fat B!TCH

Leuk Bevonden:
    0
    mag ik gotverdomme niet eens mn mening geven???!!!!
    sjit, dit is toch een vrij land??? LAAT ME DAN VERDOMME MN MENING GEVEN, heel kinderachtig..

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Alsof we hier niet mogen reageren op jouw mening..

Jij komt trouwens niet eens met redelijke argumenten..

12. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben een van die gelukkige zielen die nog geen slecht spel op de xbox gespeeld heeft... Voor hoelang nog???

13. chris

chris fat B!TCH

Leuk Bevonden:
    0
    kijk, je hebt reageren en reageren.
    dit is mijn mening dus beat it, t zal mij ook wat verrotten als jullie een spellen k*t vinden en dat ik t leuk vind, daar loop ik ook niet over te zeiken..

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Als jij niet wilt beargumenteren waarom je PGR kut vind en het dus laat bij jouw : "je kan niet eens een normale bocht nemen, of je rijdt em tegen de vangrail aan" Dan is het niet vreemd dat we je 'slecht' in PGR noemen..

15. chris

chris fat B!TCH

Leuk Bevonden:
    0
    okee ik zal mn stelling beargumenteren, ik vind dat de besturing gewoon zuigt, de xbox is mijn eerste console, dus voorheen speelde ik alleen race-games op de comp met mn sidewinder stuurtje, en dat stuurde een stuk relaxter dan pgr.

16. Killswitch

Killswitch hungry 4 more??

Leuk Bevonden:
    0
    besturing zuigt....
    goed argument hoor :{

de besturing van pgr is gewoon goed dus ik weet niet wat jou probleem is hoor:confused:

17. y_me007

y_me007 DUDE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal uitleggen waarom ik PGR een zaadspel vind, ten eerste had
    ik een soort van GT 3 achtige gameplay van verwacht met een
    klein tikkeltje arcade stijl erin en met een soort van Colin Mcrae
    besturing, maar de besturing was veel te veel arcade style voor
    mij, dat houdt in dat het te onrealistisch aanvoelt en dat vind ik persoonlijk niet echt je van het.
    Verder zaten die kudoos als ik een bocht naar links maakte heel de tijd in het beeld en zag ik niet goed waar ik heenging,
    en als laatste vond ik het een veel te donker spel en zag nooit goed waar ik heen moest gaan en dat ging op den duur ´on my nerves´ werken, dus daarom vind ik het niet zo´n leuk spel, en zeg niet dat ik niet goed was wan ik had was al best ver met het spel ( moest nog een stuk of 4 of 5 auto´s)

18. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    HET 4e SUCKEST game die er is = Gunvalkarie ik hoef geen argumenten erover...het spel past gewoon niet bij mij...
    als iemand hem leuk vindt dan kan je bij mij kome(50€!)

mijn top 4 suckest games :

- BLOODwake (wat een k*t spel)
    -Amped (Buggy game! & haat sport games)
    -Sport games (jaja alle sport games zuigen gewoon :D )
    -Gunvalkarie ( grr....not the kind of game i want)

19. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    J9ij hebt waarschijnlijk fifa nog niet eens gespeeld en je vind het gewoon nix omdat het nederlands elftal er niet bijzit.. Als je het spel speelt dan zie je dat het een redelijk goede footie is, VOORAL MET Z"N TWEEEN!

20. y_me007

y_me007 DUDE

Leuk Bevonden:
    0

Laatst bewerkt: 7 jul 2002

Deel Deze Pagina