1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Slechtste Xbox spel?

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 6 jul 2002.

1. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    ok, ik zal erover ophouden, deze discussie tussen de fifa en iss kampen is al vaak genoeg gevoerd

2. y_me007

y_me007 DUDE

Leuk Bevonden:
    0
    [OFF TOPIC]
    Bfalcon, ik moet alleen wel even toegeven dat je qoute van

3. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Thanks

4. jaapeman

jaapeman in the flesh

Leuk Bevonden:
    0
    die is al oud joh

5. JeanV

JeanV Groovy baby!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind t gaar in project gotham als t donker is, dan zie je gewoon echt geen reet en das zeer frustrerend als je lekker aan t racen bent en opeens crasht op iets wat niet te zien was. Dit probleem had metropolis street racer ook al, echt lomp dat ze daar niks aan gedaan hebben, voor de rest wel aardig spel.

6. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Enige wat ik vind is de donkerheid...ja en mijn eigen kunnen, ik kneister het ook nog niet echt geweldig.
    Nog ff een zuigspel opnoemen: Eeb & Munsj! Bwahahahha, ligt wel echt aan mijn smaak, hou gewoon niet van dat genre.

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Normaal gesproken als je door downtown Tokyo rijdt snachts dan stop je voor de kruispunten om even links en rechts te kijken hoe het inelkaar zit, en of er verkeer is. in PGR cross je direct over de stoeprand BLIND die andere bocht in. Beetje ala Rallyrijden dus, even circuitje verkennen en dan ben je toch echt klaar.. Beeld van je TV ietsie lichter zetten want het is echt niet zo heeel erg donker

8. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind PGR wel verschrikkelijk moeilijk hoor. Hoe moet ik in vredesnaam op arcade race level hard nou 2400 koedoos halen, ik vind het al bijna onmogelijk om brons te halen. Het is net die rijbewijzen van GT3, maar dan een heel spel. Als ik nou niet snel vooruitgang ga boeken dan leg ik hem maar onderop de stapel.:mad:

9. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind PGR ook geen fantastisch spel, maar dat komt meer omdat ik een soort GT3 had verwacht. Ik heb nooit het gevoel dat ik een auto echt bezit omdat je nooit hoeft te kiezen tussen de auto's en iedereen dus hetzelfde heeft. Ook vind ik de tracks niet echt mooi, vooral die van New York niet. En overal staan van die geel-zwarte borden met pijlen om te laten zien waar je heen moet.
    Maar dat neemt niet weg dat PGR nog altijd de beste racer op de Xbox is.

10. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

PGR is gewoon een wreed spel hoe je het ook slide of keert en mensen die klagen over de besturing hebben waarschijnlij gewoon een gebrek aan skillllllllllllllllllllllllllllllllzzzzzzzzzzzz

11. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Geef toe dat het een heel moeilijk spel is. Ik heb alle Gran Turismos en TOCA WTC helemaal uitgespeeld met alleen maar eerste plaatsen. Dan kun je toch wel op asfalt uit de voeten. Alleen die klote style challenges en zo krijg ik maar niet onder de knie...

12. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    PGR is een vette racer maar kan gewoon niet tippen aan Gran Turismo 3. Dit komt onder andere doordat er te weinig met de kudo's word gedaan, de meeste wagens kun je op een andere manier vrijspelen.

Ik zie liever dat ze net als in GT3 met geld werken waarmee je auto's kunt kopen en opvoeren, maar goed, ik ga dan ook zeker te weten voor Sega GT 2002 :)

Ook vind ik het wel jammer dat de levels nogal eentonig zijn maar dat is voor iedereen weer anders. Verder is het een erg vette racer. De besturing is goed en grafisch is ie dik in orde.

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb hier nu toevallig een PS2 staan, met ook GT3, maar vind het nou niet heeeeel erg fantastisch ofzo :{Vooral die controllers zijn brak :D

14. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je die PS2 er zeker net een dag staan want als je eenmaal echt aan GT3 bent begonnen ben je echt gewoon hardstikke hooked, ik heb die game al meer dan 500 uur gespeeld. Nuff said dacht ik zo.

En de controls van de game zijn juist erg goed maar gewoon in het begin ff wennen, dan lijkt het net alsof de wagen alle kanten op slingerd, maar dat is nu juist een kwestie van leren en ervaring en daardoor word de game alleen maar vetter.

Maar ik heb geen zin alles opnieuw uit te leggen. Als je wilt weten wat ik van Gran Turismo 3: A Spec vind lees je mijn review maar.

Gran Turismo 3 review

15. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik kan melden dat dat in het echt ook gebeurd als het donker is, daarom worden er ook lampen gebruikt dan zie iets meer!!
    En dit is ook een feit waarom, op een paar races na, ze allemaal overdag worden gereden, en niet s`nachts!

Pgr is wat dat betreft realistisch, met 200 km/h door de bebouwde kom, door smalle straatjes in het donker!!
    In het echt zou je dan ook elke bocht uitvliegen.

16. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    :'-( :'-(

mzzl Munch and Abe

---edit---
    bw ik vind dark summit zuigen, heb alleen demo maat gespeeld, maar die controls zuigen, grpahics ook, 't spelletke suckt gewoon zwaar ....
    ---edit---

17. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

gas los,remmen,slide,remmen,gas

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Yup, en met de rwd auto's gebruik je de handrem al helemaaaal niet meer, ik iig niet.., en als je helemaal l33t (uhum :confused: ) dan rijd je manual..

19. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    TJEEZ

Ook al een topic waar nu maar weer gezeurd wordt over de spellen en dat ze slecht ZIJN, dat vind je, boeien!

sorry wordt beetje crazy 8)

20. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ik rijd in PGR alsof ik kart:p

Deel Deze Pagina