1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Slechtste Xbox360game.

Discussie in 'Algemeen' gestart door planckie, 14 dec 2010.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

2. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Jongens, dit is het slechte game-topic, niet het 'games-die-me-niet-bevielen-topic. Je kan van alles zeggen, maar niet dat Alan Wake en Black Ops bar- en barslechte games waren van niveau Oneechanbara en CSI...

Anders kan ik hier ook wel FIFA, PES, Need for Speed, CoD, Fable 3 en Mass Effect noemen omdat het mijn genres niet zijn. :)

3. Forty

Forty Guest

Het is nog steeds volgens mijn mening de slechtste game die ik heb gespeelt dit jaar.

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Maar daar gaat het hier toch niet over? ;)

De vraag is wat de slechtste game op de 360 is. Niet wat is de slechtste game die je dit jaar hebt gespeeld.

5. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ZEKERSTE WETEN slechtste game allertijden van elke console ooit.
    Ik weet nog wel dat modern warfare 2 weken daarna uit kwam ofzo, de game was gewoon nog niet af !
    maar omdat call of duty uit kwam hebben ze het spel gewoon uitgebrahct en dachten de makers ff snel te kunnen cashen.
    Dat is ze nog aardig gelukt ook want iedereen die aan het wachten was op call of duty heeft ff tussendoor dit tyfus spel gehaald. Serieus het spel was gewoon niet af. 100000 bugs en glitches zelfs normaal in een helikopter stappen was al een opgave opzich. pfffff wat een haat aan dit spel :emo:

Laatst bewerkt: 14 dec 2010
  6. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Operation Flashpoint was inderdaad een verschrikking. De tactieken die je aan je teamgenoten moet meegeven zijn van een barslecht niveau (Zie: 'Ga via rechts, Ga via links'). De graphics waren belachelijk lelijk en dan ook nog het schieten. Onmogelijk! Maar het meest vreselijkste was het lopen zelf. Omdat de game veel bugs heeft liep ik over het gras en sodemieterde ik in een keer naar beneden onder de game door. Veruit het slechtste spel van dit jaar en voor mij ook de slechtste game die ik OOIT heb gespeeld.

7. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    wtf vergeet iedereen: Leisure Suite Larry box office bust, slechtst verkochte xbox game ooit. Spel is geinig maar laged al als je met een auto aan het rijden bent, en als je je auto iets omhoog tegen een muur oprijdt, zegt de character:
    the distance is impossible to reach, kan ie er niet uit:F:

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Omdat ie niet van 2010 is toch?

9. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Dit dus

10. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Dude, het gaat om de slechtste game ooit voor de 360;)

11. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Slechtste spel, makkelijke keuze; Onechanbara - Bikini Samurai Squad

Echt één van de weinige spellen waarvan ik kan zeggen dat er echt helemaal niets goeds aan is. Zelfs niet één klein dingetje, gameplay, graphics, geluid, e.d. wat ook maar richting niveau middelmatig gaat. Echt alles is slecht aan dit spel. Het is volgens mij ook tot nu toe het enige spel die ik als waardering pure troep heb gegeven. Ik kan mij niet heugen dat ik iets ergers heb gespeeld als dat.
    Zelfs veel van de andere titels die hier genoemd worden kan ik meestal nog wel iets positiefs in vinden.

12. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Shellshock Blood Trails...als iemand mijn onderbouwde mening wil lezen dan hoor ik het wel...ik ben nu eigenlijk al weer te lang over deze game bezig ;-)

13. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    +1
    De enigste game dat ik op de xbox gewoon heb uitgezet omdat het gewoon niet goed werkte en het mij zo frustreerde.

14. hurkyharry

hurkyharry Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    COD:BLACK OPS FOR SURE!!! 0_0

15. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we er niet om heen draaien.
    Call of Duty Black ops

16. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm.... nee :):

17. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Waarom wil je em dan verkopen :+ ?

18. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet omdat je hem verkoopt, dat het een slechte game is. Je kan hem bv uitgespeeld hebben, Of een andere hebben die iets beter is, maar daarom is COD:BO nog niet slecht.

19. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Jawel :)

20. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Nee helemaal niet. Beter lezen dit topic!

Dit gaat niet om je mening, maar om de kwaliteit van de game.

Stel je hebt een game A die echt slecht is qua graphics, gameplay, besturing etc.

En je hebt game B die qua graphics en gameplay wel goed is, en hoge reviewcijfers krijgt etc, maar die je gewoon niet trekt.

Dan moet je in dit topic over game A discussiëren, en niet over de game die je niet leuk vind...

Hoop dat het zo duidelijk genoeg is

Deel Deze Pagina