Serieus? dat vond ik echt de leukste tomb raider die er is! het slechtste spel wat ik ooit gespeeld heb zal fuzion frenzy 2 zijn.. ik dacht een leuke party game te hebben gekocht. maar het werkt totaal niet. slechtere spellen heb ik niet echt gespeeld. het eerder genoemde fracture vond ik best leuk
Had hem ook nog op de dag van de release voor het volle pond gehaald Goed leermoment, nu wacht ik bij twijfel de reviews af:b:
Kan je Yaris nog op de een of andere manier downloaden? Want hij staat niet meer in de marketplace, en op Xbox.nl kon ik hem ook niet vinden.
nee hoor, volgens mij was het aanbod op dat moment gewoon niet zo geweldig Turok was matigheid ten top
Hier de titels die mij zo te binnen schieten die ik echt slecht vind: Too Human: Weet niet of hij inmiddels een beetje te spelen is maar toen de tijd echt een bagger spel. Spider-Man 3: Denk dat er hier wel mensen zijn die het met me eens zijn. Perfect Dark Zero Na de N64 top titel keek ik hier echt naar uit maar alles viel eigenlijk in mijn ogen tegen aan deze game... C&C3: Kane's Wrath: Gekocht en de zelfde dag nog weer in mijn topic gezet. Niet te spelen op de xbox vind ik....
Hoezo? Ik vind dat het prima te doen is op de X360, beter zelfs, als je 't door hebt kan je 't zo snel allemaal dat je wellicht een pc gamer kan beaten. Ja, ik denk dat dat kan... Op mijn grote tv heb ik een mooi overzicht en met mijn left stick kan ik snel over de battlefield
De slechtste games zullen wel al genoemd zijn, de slechte game die ik gespeeld heb is.. Spiderman 3 denk ik.. of toch Avatar..
Turning Point:Fall of Liberty, wat een drama zeg. Idee was nog best grappig, maar dat was zo slecht uitgewerkt, mijn god.
Naar mijn mening is een rts niet gemaakt voor de console. Ik kies toch liever voor een muis en daardoor vind ik het een slecht spel voor de x360. @MetalSonic hier moet ik je dan weer gelijk geven