je hebt niks aan een bon van nedgame als je het spel bvb bij een frs of een gamemania wil halen .. ze moeten allen wachten op t hoofdkantoor.
je hebt wel degelijk wat aan een bon van nedgame, als ik een bon kan laten zien waarop duidelijk staat dat de benelux versie ergens anders als te koop is dan kan een frs of gamemania die bon weer doorsturen naar het hoofdkantoor. hoe meer bonnen hoe beter zelfs!
Tot nu toe vind ik het lekker spelen. Zelfs de auto rijden beter dan ik had verwacht. Cutscenes zien er gewoon erg mooi uit, ingame graphics zijn wel wat minder (met name de omgevingen) Maar de gameplay maakt veel goed.
Ik ben vandaag langs geweest bij Media Markt, E-Plaza, GameMania, Free Record Shop en Bart Smit op Hoog Catherijne in Utrecht. Geen van allen had ze. Gamemania had 'm vandaag wel binnen gekregen maar wacht inderdaad nog tot ze mogen los gaan. Zou morgen wel los gaan denk ik
Nou dan zal ie morgen in NL wel los gaan denk ik. Ik denk met name bij de GM. Weet ik niet zeker ofcourse. Hoe de andere winkels zaten heb ik geen idee van.