Moet dit grappig zijn? 7-8 vind ik nu in dit stadia van de consoles best wel mediocre hoor, in ieder geval geen AAA.. Ik kijk trouwens ook meer wat de reviewers zeggen.. en bij deze game zeggen een hoop dat het eentonig wordt.. en games die 9ens scoren speel ik ook niet allemaal als het niet mijn games zijn. Mjah ieder zn ding, deze lijkt me echt mediocre. Speel wat jullie willen
nee hoor ik probeer niet grappig te zijn, moet zeggen dat ik jouw wel erg grappig begin te vinden! maar goed laten we lekker ontopic gaan en als jij dit spel toch niks vindt dan is het misschien tijd voor een ander topic? _0/
Je snapt het gewoon echt niet he.. Een 8 op basis van reviews vind ik geen toffe game meer.. Wil niet zeggen dat iemand de game niet leuk kan vinden.. maja _0/
ik snap het heel goed beste man, maar het gaat erom dat jij een opmerking maakt wat nergens maar dan ook echt nergens op slaat: En dan ga je nu zeggen dat ik iets niet snap? Je kan een game leuk vinden of niet maar dan moet je niet gaan doen alsof een gemiddeld cijfer van een 8 laag is,en dan met zinnen komen zoals jullie plaatsen alleen maar de goede reviews... Volgens mij snap je mij maar ook jezelf niet helemaal
Ben vanmiddag (dinsdag) langsgeweest, ze zouden 'm morgen (woensdag ) binnenkrijgen en meteen in de verkoop gooien. Prijs wist 'ie nog niet, hij zou de concurrentie in de gaten houden (dus de lokale Bart Smit / FRS / Gamemania die allemaal 59,99 aanhouden :')), dus reken maar op 55 euro. Al zit ik stiekem toch op 44 te hopen... Een 8 is een goede game, geen discussie over mogelijk. Was jij vroeger ook zo iemand die ging janken als 'ie een 8,5 voor z'n toets had ipv een 9,8?
Slechte vergelijking.. dan zou een 5,5 al een voldoende voor een game moeten zijn .. Na 6 jaar xbox 360 games vind ik games van een 8 idd geen goede games meer (puur gebaseerd op review cijfers).. Ik heb het nu wel gezien met al die games van het cijfer 8. Er krijgen teveel games gemiddeld een 8.. 8 is voor mij nu de nieuwe 6 maar prima, zoals ik zei ieder zn ding. Ga jullie houterig spelletje maar spelen
Wat!? Een game die een 8 scoort is een erg goede game, daar valt helemaal niets op af te dingen. Een game die een 6 of 7 scoort kan ik prima leuk vinden als in mijn straatje ligt, maar het betekent ook gewoon dat het een redelijke game is. Dat het goed speelbaar is en dat je er plezier aan kan beleven, ook al zitten er wat foutjes in. Pas als een game een 3 of 4 krijgt is het echt iets wat je moet laten liggen imo. Sterker nog, tegenwoordig word ik een beetje moe van al die AAA games die 9ens en 10en scoren, het is allemaal spektakel, actie en zo voor de hand liggend. Dan heb ik liever een originele game zoals Shadows of the Damned bv of Nier die niet zulke hoge cijfers scoort, maar wel leuk is en ook prima games zijn.
Nee juist niet.. Dat is mn punt dat ik ook kan genieten van mediocre games, alleen moet het dan wel in mn straatje liggen.. En dan wacht ik ook tot ze < €20,- zijn. Na 6 jaar zijn mn standaarden qua "toffe"| games gewoon hoog. Neemt niet weg dat ik games van < 8 mediocre vindt... en 8,5-10 AAA.
Wat is AA, wat is mediocore iedereen zal daar anders over denken toch? Jij geeft aan dat jij je standaarden hoog vind voor games? Wat is hoog? wat zijn je standaarden? Dit is voor een ieder toch verschillend? Wij kunnen bijvoorbeeld jou standaarden weer laag vinden? Dus hou gewoon op dit is puur een kwestie van meningen die verschillen en loopt uit op een neverending discussion! Game lijkt mij ook geen topper maar als hun zich er mee vermaken dikke prima toch?
Je doet het dus wel zo te lezen. (je laatste zin) Stom, dan mis je een heleboel pareltjes. Maar goed, ieder zijn ding...
Niet gaan side tracken mannen en vrouwen. - Saturn Zaandam net gebeld ze hadden hem nog niet. Ze zeiden as vrijdag is de release dag. - GameMania Zaandam gebeld release morgen / overmorgen en dan pas de verkoop dus niet vandaag! - Bart Smit E-plaza heeft hem en KAN verkopen voor € 59,95 Benelux versie. - Media Markt Amsterdam Noord gebeld ook nog niet binnen pas over 2 dagen op voorraad en verkoop! Ik denk dat ik straks naar de BS ren ...... laat die aanbiedingen dan maar zitten!
Ik heb de Benelux Editie besteld bij Bol.Com. Krijg ik de game dan op vrijdag of wordt de game op vrijdag verstuurd? Ik heb geen haast vanwege onze site en al het nieuws van de Gamescom maar ben gewoon benieuwd.
Gamedumper verzond vandaag al right? Denk dat ik 'm dan daar haal voor die €45, voor 15 euro korting kan ik wel nog een dagje wachten