[Multi] Sleeping Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 17 feb 2012.

  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hoe parkeer je een nieuw voertuig in een garage? Want ik sta allemaal te toeteren voor die deur maar hij gaat niet open.

    En hoe kun je je crib aanpassen?
     
  2. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb vandaag binnen gehad. Bevalt goed!
     
  3. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Voor de Limited versie ja.

    Ik heb de BENELUX versie net gehaald meegekregen bij een Bart Smit voor 59,95.

    Aangezien hij wel voor 10 euro minder te krijgen is (over 2 dagen) kon ik de krasheid om het spel te spelen niet weerstaan.

    Straks even beginnen/ ga meteen een flink stuk exploren naar verborgenheden!

    Kan je al alles van de Benelux versie activeren?

    :+
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2012
  4. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    - je crib moet je spellen kopen bij mensen en die komen dan in je crib dacht ik

    - auto's moet je kopen en dan zijn ze in je garage dacht ik. Je kan niet ala GTA auto's jattenn en opslaan!
     
  5. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Voor die prijs had je hem beter bij de Bart Smit of Eplaza kunnen halen dan had je hem meteen!
     
  6. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    hij is bij bart smit en eplaza nog niet eens te koop .. ze mogen hem nog niet verkopen van t hoofdkantoor.
     
  7. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja die gaste van het hoofdkantoor zijn narrige mannetjes.
     
  8. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    iemand heeft m al bij bart smit gekocht zo te lezen .. maar t hoofdkantoor zegt nog steeds dat ze niet mogen verkopen .. beetje raar
     
  9. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Mensen zoals jij verpesten het dus ..... het is niet de bedoeling om een hoofdkantoor te gaan bellen maar melding te doen als je hem hebt kunnen kopen .... loop dus lokaal en ga dus niet heel Nederland wakker schudden! Als je een paar pagina's teruggaat heeft iemand hem ook bij e-plaza gezien ..... kijk dus lokaal rond vermeldt het hier maar ga geen hoofdkantoren bellen ..... tuurlijk zeggen die neen!

    De melding heb ik meer gedaan zodat mocht je uit de buurt komen dan kan je hem halen ....... niet als verificatie naar een hoofdkantoor ..... !!!
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2012
  10. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    ik heb t hoofdkantoor ook niet gebeld .. maar de winkel zelf.. als of ik zelf niet weet dat als ik t kantoor bel ze er een rem op gooien.
     
  11. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ow sorry ..... ik dacht dat je dat bedoelde! Maar ik zal waarschijnlijk nog het extra pack niet kunnen installeren.

    **** Ik ga geen bon posten etc ***** want ik wil niet dat ze daar problemen krijgen.

    Mijn advies: ga langs bij je gameshops en wellicht krijg je hem mee !!!
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2012
  12. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    met bonnen krijgen ze geen problemen hoor .. maar dan kunnen ze juist aangeven dat hij al word verkocht , en dan bellen ze t hoofdkantoor en dan gooien hun hem 9/10 x ook in de verkoop.
     
  13. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Sorry ik begin daar niet aan, (trouwens ik weet niet eens hoe je een plaatje hier moet posten) ik geef alleen door dat je geluk kan hebben en een BENELUX versie kan kopen. Enige wat ik kan laten zien is dat ik hem heb ... maar dan moet ik weten hoe ik weer een plaatje hier post!

    Ik denk dat de meeste winkels morgen echt los gaan zeker tegen een uur of 1900 als het koopavond is.

    Mijn handjes zijn nog bezet dus ik kan ng niet beginnen ... ga hem zo installeren!
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2012
  14. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij afbeelding invoegen, en de link van bv Tinypic, dat werkt vaak wel goed :)
     
  15. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    word niks meer vandaag voor de normale winkels.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik gooi hem zo de winkel in, net binnen en zo eerst inboeken. 55 euro, benelux, Saturn Amsterdam.
     
  17. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Thanx:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2012
  18. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Bart smit leeuwarden verkoopt hem.
     
  19. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    He jammer, dus zo'n aanbieding regelen is niet meer gelukt, Mr. Paashaas? :+
     
  20. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    saturn groningen heeft m nog niet ..
     

Deel Deze Pagina