Sleeping Dogs krijgt Benelux Edition Square Enix heeft een speciale Benelux Edition aangekondigd voor hun aankomende spel Sleeping Dogs. Zoals de naam al doet vermoeden zal deze editie van Sleeping Dogs alleen in Nederland en België verkijgbaar zijn. De Benelux Edition is de standaardeditie aangevuld met drie DLC-packs. Het Police Protection Pack geeft je naast een speciale missie ook een SWAT-uitrusting, een politiewagen en een nieuw wapen. Het GSP Pack geeft je kleren zodat je er uit kunt zien als MMA-kampioen George St. Pierre. Ook kun je je tegenstanders verslaan met GSP's kenmerkende flying punch. Met de derde DLC, het Martial Arts Pack, krijg je een speciale martial arts-outfit en oefendummies waarmee je je skills kunt vergroten. De Benelux Edition vervangt in Nederland en België de standaardeditie en heeft dezelfde prijs. Wanneer de Benelux Edition is uitverkocht zal deze worden vervangen door de standaardeditie zonder de DLC's. Sleeping Dogs komt 17 augustus uit op Xbox 360, PlayStation 3 en pc.
Heb bij de Gamekings Showcase vandaag een playthrough gezien van Sleeping Dogs, eigenlijk alles wat we nu al gezien hebben kwam voorbij. Maar wanneer dat op een beamer te zien is, is dat wel even andere koek. Echt geweldig en ik kijk zeer uit naar deze game.
Dit is trouwens gloednieuw, althans..hier niet voorbij gekomen en ik ken hier nog niks van, erg erg nice!!! [yt]TY4fihRmAc8[/yt]
Twee nieuwe videos, de eerste bevat een stuk van een level wat we allang kennen, maar wel met uitleg nu. En de tweede is echt nieuw. Ik hoop echt dat ze slagen met deze titel, ziet er zo geweldig uit. En er zijn niet veel open world games die zich in Hong Kong afspelen terwijl het juist zo gaaf is. Vooral dat combat syteem ziet er echt nice uit, hoop dan ook echt dat Rockstar hier naar kijkt voor GTA V. Hoe dan ook, hoe veebelovend het er ook uitziet qua sfeer en omgeving en combat, je zal net zien dat er andere dingen in de game zitten die het flink omlaag halen,maar ik hoop echt van niet. Dan hebben we in augustus een kopertje erbij! [yt]200o8TIRl1E[/yt] [yt]TgiBiJoaQXo[/yt]
Dit is gewoon een kick waard hoor, serieus! Gewoon nu kijken! Komt GTA V niet, dan lijkt me dit een meer dan uitstekende vervanger te worden hoor. Komt ie wel.....ben ik bang dat deze een delay krijgt...maar hoe dan ook, gewoon kijken. [yt]wlXdDnnDJzQ[/yt]
Ik vind het main character echt niks... Maar het spel ziet er toch wel veelbelovend uit. Vooral het verschil in wat je ziet overdag en 's nachts, dat is echt tof.
Nee klopt, het lijkt tot nu toe niet echt een memorabel personage te zijn, hij komt wat simpeltjes over. Maar de rest,....man ik hoop echt zo dat deze slaagt. Hoe dan ook...heel erg tof hoe ze deze game opnieuw hebben opgepakt en het er dan zo uit ziet. Kan me goed indenken dat het voor de ontwikkelaars voor heel erg tof is, en daarom moet deze gewoon ook slagen . Direct na de Gamescom aan de slag met slapende hondjes
Zolang je maar weer je badge kan laten zien en mensen kan arresteren. True Crime New York was awesome, perfecte game voor eind augustus/september.
Snap het gebrek aan hype bij deze game eigenlijk helemaal niet, ik vind het er echt heel nice uitzien namelijk.
New York was de eerste right? Die vond ik ook best gaaf. Weet trouwens nog wel dat ik die botten (de collectibles) onmogelijk vond om te vinden. Heb er geloof ik één gevonden destijds. En er waren ook cheats om met andere personages te spelen? Dan kon je als zo'n andere agent en één of andere dikke gangster spelen.
Ik ook niet man, ik hoop echt echt dat mensen het een beetje gaan volgen. Het ziet er verdomd gedetailleerd uit, zéér sfeervol, in andere gameplay videos is te zien dat het racen er heel erg goed uit ziet en het schieten ook. Ik kijk er echt zwaar naar uit, en verwacht dat Sleeping Dogs dan ook een sleeper hit gaat worden.
Ik vind juist het racen en schieten (vanuit auto's) er heel simpel, arcade en houterig uitzien. Zoals in alle free roam games dus.
Racen was altijd al matig, in New York was het echt slecht. Maar toch waren er genoeg geniale dingen aan True Crime. Combat was wat stroef maar er waren geweldige wapens, plus hand-tot-hand combat was echt bruut. Heerlijk om als undercover cop wat rustig rond te lopen, badge te laten zien aan een voetganger en hem onderzoeken of hij wapens/drugs op zak heeft.
En ik vond het verhaal ook best aardig. Om de één of andere reden herinner ik me een scène dat het main character vast zit in een kelder ergens en als je dan ontsnapt volgt er een snoeiharde knokpartij + soort-van bossfight.
New York of LA? Zelf alleen New York gespeeld. Begin gedeelte in sneeuw, op een gegeven moment op een dak van een gigantische gebouw met een samurai zwaard vechten tegen een baas en het einde in de metro kan ik me alleen nog herinneren. Oh, en als hiphop liefhebber was de soundtrack echt awesome.